eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu medycznego (wg specyfikacji) do Instytutu Kardiologii sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Warszawa: dostawa sprzętu medycznego (wg specyfikacji) do Instytutu Kardiologii sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 68610 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, fax 022 8126732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa. Zdrowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego (wg specyfikacji) do Instytutu Kardiologii sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu medycznego w podziale na 23 pakiety

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.60.00 - Pomoce medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.60.00 - Pomoce medyczne Oryginalny kod CPV: 29.52.12.41 - Drenaże Kod CPV wg słownika 2008: 43.12.41.00 - Drenaże .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 23.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VIII SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. Nr 3 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty wymienione w pkt. 2.1), 2.2), 2.3) oraz IX mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1), 2.2), 2.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 4. Dokument o którym mowa w pkt. 2.1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt. 2.2), 2.3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5 . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 4 stosuje się odpowiednio. IX. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty należy dołączyć: 1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.) - deklaracja zgodności + zgłoszenie / wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa , których wytwórca ma siedzibę poza Polską , a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA. 2. Materiały producenta (np. foldery, opisy techniczne, wyciągi z katalogów) dla udokumentowania spełnienia wymaganych parametrów oferowanego sprzętu medycznego 3. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą dostarczyć po jednej próbce do pakietów o Nr: 1, 2, 9, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 (oraz po1szt. demo do pakietów o nr: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 23) w celu sprawdzenia przez użytkowników, czy oferowana próbka odpowiada zapisowi Parametrów wymaganych zawartych w zał. Nr 2 do SIWZ. każda próbka musi być opisana poprzez podanie nazwy oferenta nr pakietu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Naukowo-Badawcze Instytutu Kardiologii 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33 , Dział Handlowy pokój 327, 3 piętro Cena SIWZ 50PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Centrum Naukowo-Badawcze Instytutu Kardiologii 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33 , Dział Handlowy pokój 327, 3 piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rurki intubacyjne do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne do znieczuleń - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rurki intubacyjne do przedłużonych sztucznych wentylacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne do przedłużonych sztucznych wentylacji - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rurki intubacyjne do przedłużonych sztucznych wentylacji z ultra cienkim mankietem oraz możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne do przedłużonych sztucznych wentylacji z ultra cienkim mankietem oraz możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym z możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym z możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rurki tracheostomijne z ultra cienkim mankietem i możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne z ultra cienkim mankietem i możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rurki tracheostomijne foniatryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne foniatryczne - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rurki tracheostomijne z czystego silikonu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne z czystego silikonu - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Podkładki gąbkowe pod rurki tracheostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkładki gąbkowe pod rurki tracheostomijne - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestaw do szybkiej bezpiecznej konikotomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do szybkiej bezpiecznej konikotomii - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym do rurek intubacyjnych i tracheostomijnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym do rurek intubacyjnych i tracheostomijnych - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadnice do trudnych intubacji typu Bougie wielorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnice do trudnych intubacji typu Bougie wielorazowe - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wkłucia do tętnicy promieniowej metodą po igle 18-20G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłucia do tętnicy promieniowej metodą po igle 18-20G - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wkłucia do tętnicy promieniowej metodą Seldingera 18-20G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłucia do tętnicy promieniowej metodą Seldingera 18-20G - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wkłucia do tętnicy udowej 18-20G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłucia do tętnicy udowej 18-20G - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Automatyczne zastawki do wkłuć żylnych i tętniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczne zastawki do wkłuć żylnych i tętniczych - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Korki z membraną lateksową do hemodilucji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Korki z membraną lateksową do hemodilucji - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dreny śródoperacyjne typu Torax do klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny śródoperacyjne typu Torax do klatki piersiowej - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.12.41-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Obwody oddechowe do respiratorów wraz z akcesoriami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwody oddechowe do respiratorów wraz z akcesoriami - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-0, 33.19.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Igły do pobierania płynu z butelki /przyrząd do długotrwałego aspirowania płynów i leków z opakowań zbiorczych typu mini - spike/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gły do pobierania płynu z butelki /przyrząd do długotrwałego aspirowania płynów i leków z opakowań zbiorczych typu mini - spike/ - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dren z PCV do przyrządu Redona 4,7 x 700mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren z PCV do przyrządu Redona 4,7 x 700mm - zgodnie z SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Elektrody do defibrylatora ZOLL M Series prod. ZOLL Medical UK Ltd..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do defibrylatora ZOLL M Series prod. ZOLL Medical UK Ltd..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.