eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Przebudowa mostu w m. Starogród na rzece Świder w ciągu drogi powiatowej nr 2246W Stara Wieś - Wólka Dłużewska - Parysów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-03

Mińsk Mazowiecki: Przebudowa mostu w m. Starogród na rzece Świder w ciągu drogi powiatowej nr 2246W Stara Wieś - Wólka Dłużewska - Parysów
Numer ogłoszenia: 68609 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39029 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu w m. Starogród na rzece Świder w ciągu drogi powiatowej nr 2246W Stara Wieś - Wólka Dłużewska - Parysów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa mostu w m. Starogród na rzece Świder w ciągu drogi powiatowej nr 2246W Stara Wieś - Wólka Dłużewska - Parysów. Przedmiotowy most jest konstrukcją trójprzęsłową, żelbetową o schemacie statycznym pojedynczych belek swobodnie podpartych. Stożki przyobiektowe są umocnione drobnymi elementami betonowymi, występują betonowe ścieki skarpowe oraz dwa biegi schodów skarpowych po obu stronach rzeki od wschodu. Ustrój nośny oparty jest na dwóch filarach i dwóch przyczółkach zatopionych w nasypie. Dwusłupowe filary są stężone górą oczepem, a dołem ławą fundamentową posadowioną na 16 żelbetowych, prefabrykowanych palach wbijanych o długości 6m i przekroju 20x30cm. W celu uzyskania odpowiednich parametrów geometrycznych most zostanie obustronnie poszerzony, w celu dostosowania wymiarów do parametrów drogi klasy Z. Przebudowa mostu wykorzysta w części istniejącej konstrukcję obiektu. Po dokonaniu rozbiórki istniejących warstw nawierzchni jezdni, chodnika, elementów wyposażenia oraz izolacji zakłada się rozebranie skrajnych prefabrykowanych belek. W miejsce istniejących belek zostaną wbudowane nowe sprężone prefabrykowane belki. Obiekt zostanie obustronnie poszerzony za pomocą monolitycznych wsporników o wysięgu 72cm tworzących jednolitą całość z nową żelbetową płytą nadbetonu o średniej grubości 12cm zespoloną z istniejącymi belkami prefabrykowanymi. W przekroju poprzecznym projektuje się układ krawężnikowy w tym jezdnię szerokości 2x3,0m oraz obustronne chodniki dla pieszych 2x1,5m zabezpieczone na skraju mostu barieroporęczami ochronnymi. Chodniki od strony jezdni zostaną wyniesione do góry o 14cm za pomocą kap chodnikowych ograniczonych z jednej strony krawężnikiem kamiennym o wymiarach 20x18cm, natomiast z drugiej strony na zewnątrz prefabrykowanym gzymsem polimerobetonowym o wymiarach 4x60cm. Istniejące dwie podpory pośrednie w postaci dwusłupowych filarów zwieńczonych od góry monolitycznym oczepem, zostaną wzmocnione za pomocą zespolonego poszerzenia słupów w kierunku zewnętrznym podpór. Pozwoli to wzmocnić-podeprzeć wsporniki istniejących oczepów podpór i jednocześnie dociążyć strefy skrajne obiektu poprzez wykonane poszerzenia mostu. Wszystkie powierzchnie betonowe podpór pośrednich oraz korpusy przyczółków skrajnych zostaną oczyszczone, a następnie na ich powierzchni przeprowadzone będą naprawy z zapraw typu PCC, które następnie zabezpieczone zostaną powłokami z minimalną zdolnością pokrywania zarysowań. Na płycie nadbetonu przewiduje się izolację termozgrzewalną z systemem drenaży i sączków odwadniających. Istniejąca płyta pomostu z prefabrykowanych belek zostanie wzmocniona zespoloną płytą żelbetową o zmiennej grubości. Jezdnia na obiekcie przebiegać będzie w spadku daszkowym równym 2%. Spadki chodników ukształtowano w kierunku jezdni 3%. Na dojazdach do mostu przewidziano wykonanie żelbetowych płyt przejściowych o szerokości 600cm, długości 400cm o grubości 30cm opartych na zakotwionych do przyczółków monolitycznych wspornikach. Ponadto projektuje się wykonanie dylatacji bitumicznych zarówno w warstwie ścieralnej na szerokości jezdni płytach chodnikach. Na chodnikach zostanie wykonana nawierzchnio-izolacja z żywic epoksydowo poliuretanowych grubości min. 5mm. Podstawowe parametry geometryczne mostu po przebudowie: - długość całkowita ze skrzydłami 39,05m, - długość przęseł 12,04m+12,02m+12,04m, - szerokość całkowita 10,04m, - szerokość jezdni 6,00 (2x3,00m), - szerokość chodników 2x1,50m, - skos obiektu 90 stopni.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Lądowego MAZOWIECKIE MOSTY Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 13, 05-300 Mińsk Mazowiecki, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1669169,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1097162,71

  • Oferta z najniższą ceną: 1097162,71 / Oferta z najwyższą ceną: 1310323,48

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.