Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-29
Nysa: ORII-/PB/271-4/10
Numer ogłoszenia: 68605 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32195 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie, ul. Słowiańska 19, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4489911, faks 077 4489917.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORII-/PB/271-4/10.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (w partiach) dostawę do siedziby Zamawiającego następujących, szacunkowych ilości artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, papieru kserograficznego oraz części, akcesoriów i wyrobów do komputerów w terminie do 31 grudnia 2010r. lub do wykorzystania limitu kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. 1.Artykuły biurowe wg załącznika nr 2 do SIWZ. - W odniesieniu do wszystkich pozycji ujętych w tabeli (załącznik nr 2 do SIWZ), Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów biurowych równoważnych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy o jakości wykonania i funkcjonalności nie gorszej niż oferowane przez producentów znanych marek wykazanych w tabeli. - Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów nie spełnia ogólnie wymaganych norm funkcjonalnych lub jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie materiał wymienić na nowy, wolny od stwierdzonych wad. - Dostarczone przez Wykonawcę materiały biurowe będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego, będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające nr katalogowy oraz termin ważności, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 2.Oryginalne, fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone materiały eksploatacyjne (tonery i tusze), oryginalnie zapakowane, wyprodukowane w okresie 6 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego, przeznaczone do kserokopiarek, drukarek i faksów wg załącznika nr 2 do SIWZ. - Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane z materiałów nowych, nieregenerowanych. Jedynym elementem powtórnie wykorzystanym w przypadku tonerów i tuszy jest obudowa, która przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu została poddana testom wykluczającym wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), a wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku, takie jak listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające, są w 100% nowe i nieregenerowane. - Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania produktu równoważnego, przez co rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony). Produkty równoważne muszą działać analogicznie jak produkty oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. - Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. - W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzących od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a także, w przypadku takiej konieczności, zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. - Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera lub tuszu, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego powinien oferowany materiał (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. na materiał pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny. - Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego, będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające nr katalogowy oraz termin ważności, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. - Wykonawca ma obowiązek zutylizować zużyte pojemniki. W związku z tym Wykonawca musi odebrać je z miejsca ich dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 14 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru. 3.Papier wg wykazu w załącznika nr 2 do SIWZ. 4.Części, akcesoria i wyroby do komputerów wg załącznika nr 2 do SIWZ. - W odniesieniu do wszystkich pozycji ujętych w tabeli (załącznik nr 2 so SIWZ), Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów równoważnych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy o jakości wykonania i funkcjonalności nie gorszej niż oferowane przez producentów znanych marek wykazanych w tabeli. - Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów nie spełnia ogólnie wymaganych norm funkcjonalnych lub jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie materiał wymienić na nowy, wolny od stwierdzonych wad. - Dostarczone przez Wykonawcę materiały będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego, będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające nr katalogowy oraz termin ważności, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. Część zamówienia finansowana jest z budżetu projektu pt. Nysa - miasto budzi się realizowanego zgodnie z Działaniem 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Część zamówienia finansowana jest z budżetu projektu pt. A po nocy przychodzi dzień realizowanego zgodnie z Działaniem 9.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekty są współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTIM Sp. z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159707,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98958,54
Oferta z najniższą ceną: 42806,14 / Oferta z najwyższą ceną: 108770,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Dostawa fabrycznie nowej mini ładowarki dla EkoNysa Sp. z o.o. w Nysie
- Dostawa przeszkód do biegu na 3000 m z przeszkodami.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Oddziale Zewnętrznym w Prudniku Zakładu Karnego w Nysie
- Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych
- Dzierżawa analizatorów: parametrów krytycznych typu kasetowego, do koagulologii oraz backup i chłodziarki wraz z dostawą odczynników materiałów kontrolnych i zużywalnych
- Dostawa opakowań z tworzyw sztucznych
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.