eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie remontu ośmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-08

Szczecin: Wykonanie remontu ośmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części
Numer ogłoszenia: 68561 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43947 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu ośmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ośmiu komunalnych lokali mieszkalnych, w podziale na trzy części: 1) Część I zamówienia - ul. Długosza 24/18, ul. Krasińskiego 34/5, ul. Szczecińska 23a/3; al. Wyzwolenia 80/10; 2) Część II zamówienia - al. Wyzwolenia 113/4, ul. Zakopiańska 5/37, ul. Kolumba 6a/4; 3) Część III zamówienia - al. Piłsudskiego 19/13. 2. Zakres remontu lokalu: 1) nr 18 w budynku przy ul. Długosza 24 (powierzchnia użytkowa lokalu - 47,46 m2): a) w branży budowlanej - wymiana opaski drzwiowej, wymiana klamek z szyldami, obsadzenie kratek wentylacyjnych, malowanie ścian wraz z robotami towarzyszącymi, b) w branży sanitarnej - montaż wodomierza, montaż rurociągów z PCV, montaż zlewozmywaka, montaż urządzenie do podgrzewania wody próba szczelności instalacji wodociągowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 2) nr 5 w budynku przy ul. Krasińskiego 34 (powierzchnia użytkowa lokalu - 19,20 m2): a) w branży budowlanej - rozszalenie i szklenie otworów okiennych lub drzwiowych, dopasowanie skrzydeł okiennych, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, , posadzka z wykładzin z tworzyw sztucznych, dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi wraz z robotami towarzyszącymi, b) w branży sanitarnej - wymiana wodomierza, wymiana podejścia z rur PCV, wymiana syfonu umywalkowego, c) w branży elektrycznej - częściowa wymiana osprzętu, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 3) nr 3 w budynku przy ul. Szczecińskiej 23a (powierzchnia lokalu - 49,64 m2): a) w branży budowlanej - montaż nawietrzaków w oknach, dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi, dwukrotne malowanie podłóg farba olejną lub ftalową, jednokrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż wodomierza, zakorkowanie podejścia wody, wymiana kuchenki gazowej, montaż czujników czadu, próba gazowa, c) w branży elektrycznej - częściowa wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 4) nr 10 w budynku przy al. Wyzwolenia 80 (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,89 m2): a) w branży budowlanej - wymiana drzwi wejściowych, wymiana wykładziny PCV w kuchni, obsadzenie kratek wentylacyjnych, malowanie ścian i sufitów wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - montaż wodomierzy, wymiana kuchenki gazowej, próba instalacji gazowej, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektr., 5) nr 4 w budynku przy al. Wyzwolenia 113 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,06 m2): a) w branży budowlanej - obsadzenie kratek wentylacyjnych, rozebranie zabudowy/kuchnia, uzupełnienie tynków, wymiana posadzki z tworzyw sztucznych, uzupełnienie stolarki drzwiowej, montaż detektora tlenku węgla, wymiana osprzętu w piecach i trzonach kuchennych, szklenie ram okiennych lub drzwiowych, zamurowanie przebić w ścianach, dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - wymiana podejścia z rur PCV, wymiana zlewozmywaka, wymiana zaworu czerpalnego, demontaż wanny, próba gazowa, wraz z robotami towarzyszącymi, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, pomiar rezystancji instalacji elektr., 6) nr 37 w budynku przy ul. Zakopiańskiej 5 (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,63 m2): a) w branży budowlanej - rozebranie wykładziny ściennej z płytek, naprawa podłogi, dopasowanie skrzydeł okiennych i drzwiowych, uzupełnienie tynków, montaż detektora tlenku węgla, dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - demontaż brodzika, ustępu z miską fajansową, baterii natryskowej, montaż grzejnika elektrycznego wody, montaż wodomierza, demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych, próba gazowa, 7) nr 4 w budynku przy ul. Kolumba 6a (powierzchnia użytkowa lokalu - 25,76 m2): a) w branży budowlanej - naprawa i dopasowanie drzwi i okien, montaż nawiewników rozebranie okładziny ściennej - płytki, wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji, montaż listew progowych, zamocowanie lub uzupełnienie listew przyściennych, dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - wymiana wodomierza, próba gazowa, c) w branży elektrycznej - wymiana osprzętu, pomiar rezystancji instalacji elektr. 8) nr 13 w budynku przy al. Piłsudskiego 19: a) w branży budowlanej - wymiana stolarki okiennej, wykładzina z PCV, wymiana klamek, wykonanie poziomych przewodów wentylacyjnych dwóch łazienek do przewodów kominowych, wymiana zamków, opinia kominiarska, dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi wraz z robotami towarzyszącymi, wywóz gruzu, b) w branży sanitarnej - wymiana kuchenki gazowej z piekarnikiem, zlewozmywaka, umywalki, ustępu, wanny, baterii, syfonu zlewozmywakowego, montaż wodomierza, próba gazowa, c) w branży elektrycznej - wymiana instalacji wraz z osprzętem, pomiar rezystancji instalacji elektr. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 4. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku z późniejszymi zmianami. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Część III zamówienia - al. Piłsudskiego 19/13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Palczyński OK-PAL Okna i Drzwi, Monte Cassino 1, 70-464 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46043,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36431,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36431,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47030,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.