eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Godkowo › Zakup samochodu 17 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim przeznaczonego dla Gminy Godkowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Godkowo: Zakup samochodu 17 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim przeznaczonego dla Gminy Godkowo
Numer ogłoszenia: 68540 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Godkowie , Godkowo 14, 14-407 Godkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2497210, faks 055 2497210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu 17 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim przeznaczonego dla Gminy Godkowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup samochodu 17 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim przeznaczonego dla Gminy Godkowo. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego, bez żadnych wad fizycznych i prawnych, samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych (16 pasażerów plus 1 kierowca), w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. samochód fabrycznie nowy z produkcji rocznika 2014 2. samochód 17 osobowy (jako bazowy) przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim (odpowiednia homologacja ministerialna lub świadectwo zgodności WE dla samochodu 17 osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych) 3. długość całkowita maksymalnie 6200 mm 4. szerokość całkowita (bez lusterek bocznych) maksymalnie 2075 mm 5. wysokość całkowita (bez dodatkowych kierunkowskazów, anten, itp.) maksymalnie 2500 mm 6. rozstaw osi minimum 4330 mm 7. ABS+ EBV dodatkowo minimum dwa systemy zwiększające bezpieczeństwo podczas jazdy AFU, ESC dostosowujący siłę hamowania do stopnia obciążenia pojazdu i układ ASR 8. co najmniej 2 poduszki powietrzne (dla kierowcy i pasażera) 9. fabryczna klimatyzacja minimum manualna z indywidualnymi nawiewami na każde siedzenie 10. fabrycznie elektrycznie sterowane szyby przednie boczne 11. fabrycznie elektrycznie sterowane oraz podgrzewane lusterka 12. fabryczny komputer pokładowy 13. fabryczne radio CD z USB, MP3 i Bluetooth ze sterowaniem satelitą umieszczonym przy kierownicy, instalację antenową oraz fabrycznymi głośnikami 14. wspomaganie układu kierowniczego 15. kolumna kierownicy z regulacją w minimum jednej płaszczyźnie 16. fabryczna blokada drzwi podczas jazdy 17. fabryczny centralny zamek sterowany radiowo (sterowniki w kluczach) 18. minimum dwa zabezpieczenia przeciwkradzieżowe: fabryczny immobiliser i fabryczny autoalarm; 19. fotel kierowcy z regulacją w dwóch płaszczyznach oraz regulacją podparcia odcinka lędźwiowego 20. silnik wysokoprężny zasilany olejem napędowym COMMON RAIL z turbodoładowaniem o pojemności maksymalnie 2400 cm3 21. moc silnika minimum 120 KM 22. zbiornik paliwa minimum 80 litrów 23. skrzynia biegów: minimum 5 biegów do przodu plus wsteczny bieg 24. układ hamulcowy wyposażony w hamulce tarczowe na obu osiach 25. drzwi boczne odsuwane (z prawej strony) 26. drzwi tylne dwuskrzydłowe, przeszklone, z 2 wycieraczkami i ogrzewaniem obu szyb otwierane o kąt 180 stopni 27. serwis Wykonawcy w promieniu do 60 km od siedziby Zamawiającego 28. gwarantowany samochód zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej (oświadczenie o gwarantowaniu samochodu zastępczego dołączone do oferty) 29. kolor srebrny metalik lub zbliżony metalizowany 30. fabryczne schowki podsufitowe, oświetlenie indywidualne i nawiewy indywidualne na każde siedzenie 31. fabryczne zasłony na okna boczne 32. dwuletnia fabryczna gwarancja mechaniczna bez limitu kilometrów 33. fabryczna gwarancja 36 miesięcy na lakier i 72 miesiące na perforację nadwozia 24 miesiące na silnik 34. najazdy aluminiowe teleskopowe, składane z bieżnią antypoślizgową do wprowadzenia wózka inwalidzkiego 35. oklejenie samochodu znakami osoby niepełnosprawnej 36. reflektory halogenowe 37. fabryczne podwójne siedzenie pasażerskie z przodu 38. dodatkowe kierunkowskazy w tylnej części dachu - wymóg oznakowania pojazdu podczas wprowadzania osoby niepełnosprawnej do pojazdu 39. zawieszenie pojazdu przystosowane do jazdy po drogach wiejskich częściowo utwardzonych 40. w części pasażerskiej wykładzina podłogowa przeciwślizgowa, wodoodporna i łatwo zmywalna 41. fabryczny uchwyt ułatwiający wsiadanie do samochodu 42. światła obrysowe, dachowe i boczne 43. fabryczne reflektory przeciwmgłowe 44. fotele fabryczne podwójne w dwóch ostatnich rzędach zamontowane na podstawach demontowalnych na szybkozłączach (mocowanie na szynach) 45. atestowane pasy do mocowania 1 osoby niepełnosprawnej 46. atestowane pasy do mocowania (kotwiczenia) 1 wózka inwalidzkiego 47. szyny mocujące wózek inwalidzki umieszczone wzdłuż tylnego przedziału pasażerskiego 48. dywaniki gumowe, fabryczne w przedziale kierowcy 49. potwierdzenie, że pojazd oferowany będzie pojazdem w kategorii M1 - samochód osobowy do przewozu osób niepełnosprawnych 50. oznakowanie pojazdu symbolem -inwalidzi- z przodu i z tyłu pojazdu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2. parafowany i zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggodkowo.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Godkowo 14, 14-407 Godkowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Godkowo 14, 14-407 Godkowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zakup jest współfinansowany ze środków PFRON z projektu w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.