eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Gliwice: dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 68534 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 520564 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z numeracją w SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.2 Cena ofertowa winna uwzględniać koszty transportu oraz wniesienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego (siedziby Spółki). 3.3 Dane teleadresowe terenowych jednostek Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej: www.zbm.gliwice.pl 3.4 Informujemy, iż Zamawiający jest w trakcie reorganizacji, która wiąże się również ze zmianą lokalizacji siedzib do których będą dostarczane materiały - ilość punktów zmniejszy się. Obecny stan przedstawia druk pt. wykaz komórek organizacyjnych, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 3.5 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr Opis: 1 Temat: dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach. 2 Temat: dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.6 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.7 Wspólny Słownik Zamówień (wspólna lista): 30125110-5 [Toner do drukarek laserowych -faksów], 30125100-2 [Wkłady barwiące]. 30190000-7 [Różny sprzęt i artykuły biurowe]. 3.8 W zakresie dostawy materiałów biurowych (zadanie nr 1) Zamawiający wskazał przedmioty wyznaczające wymagany standard jakościowy. Wycenione materiały winny stanowić produkt jakościowo i parametrowo nie gorszy niż przedstawiony w zestawieniu. W szczególności Zamawiający podaje wymagania dotyczące papieru biurowego: gramatura 80g/m2; spełnianie normy PN-EN ISO 9706:2001; przeznaczony do wszelkich wydruków (kolor, czarno-biały) oraz drukarek laserowych i atramentowych; wytworzony z drewna pochodzącego z lasów spełniających wymagania określone przez stowarzyszenie FSC. 3.9 W zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych (zadanie nr 2) przedmiot zamówienia winny stanowić materiały alternatywne do oryginalnych (tzw. zamienniki) posiadające wszelkie wymagane na rynku krajowym atesty i w 100% kompatybilne z urządzeniami, chyba, że w danej pozycji przedmiarowej jest wymóg wyceny i dostawy materiału oryginalnego (wyprodukowanego przez producenta sprzętu). Oferowane materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych winny spełniać poniższe wymogi: a: powinny być fabrycznie nowymi materiałami eksploatacyjnymi, dedykowanymi do danego sprzętu drukującego, b: powinny być opakowane w oryginalne opakowania producentów, z naniesionym symbolem tonera lub tuszu, posiadać na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalającą na identyfikacje produktu, sprzętu z jakim jest kompatybilny i producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, c: powinny być zapakowane w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed wpływami otoczenia, d: powinny być objęte dożywotnią gwarancją, e: pod pojęciem -fabrycznie nowe- Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Za fabrycznie nowe Zamawiający nie uzna produktu, w którym pojemnik został jedynie ponownie napełniony. f: wykonawca ma prawo do zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej wydajności identycznej z parametrami tonerów i tuszy producentów wyrobów oryginalnych. g: zamawiający, dopuszczając zaoferowanie tuszy i tonerów równoważnych rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego wyrób jest dedykowany, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, atramentu, wydajność i jakość wydruku) jak tonery i tusze oryginalne. h: udowodnienie spełnienia warunku równoważności oferowanych tonerów lub tuszy spoczywa na Wykonawcy. Za dowód spełniania równoważności oferowanych tuszy i tonerów Zamawiający uzna tonery i tusze spełniające normy: ISO IEC 19752 dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, ISO IEC 19798 dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, ISO IEC 24711 oraz 24712 dla wkładów do drukarek atramentowych; ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 oraz PN-N 18001:2004 (do oferty należy dołączyć odpowiednie certyfikaty), i: wykonawca musi oświadczyć, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tuszy i tonerów, j: jeśli nastąpi uszkodzenie sprzętu co spowoduje utratę gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia jego naprawy na własny koszt lub wymieni sprzęt na nowy. 3.10 Dostawy będą realizowane częściowo, według oddzielnych zamówień składanych przez Zamawiającego jedynie poprzez elektroniczną platformę zamówień udostępnioną przez Wykonawcę. Wykonawca winien posiadać stałą ofertę na własnej stronie internetowej. Wykonawca składając ofertę zapewnia o spełnieniu przedmiotowego warunku przez cały okres obowiązywania umowy. 3.11 Zamawiający zwykle wymaga, by dostawa została realizowana na drugi lub trzeci dzień roboczy od daty złożenia zamówienia. Jednakże wymaga się od Wykonawcy gotowości do realizacji zamówienia w terminie do 2 godzin od daty złożenia zamówienia. Trzykrotne niedotrzymanie terminu skutkować będzie rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy oraz naliczeniem kar umownych. 3.12 Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje treść wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 3.13 Realizacja dostaw objętych niniejszym zamówieniem następować będzie w całości przy użyciu własnych sił kadrowych Wykonawcy, oraz z uwagi na charakter zadania, spełniających wytyczne polskich norm technicznych i jakościowych, ze szczególnym naciskiem na przesłanki ekologiczne. Należy zaoferować wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku. 3.14 Wykonawca dostawy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów. 3.15 Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 3.16 Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na poziomie gwarantującym zachowanie właściwego standardu. W przypadku zgłaszania zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług, Wykonawca będzie odpowiednio ponosił konsekwencje finansowe zgodnie z ustaleniami umownymi. 3.17 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.18 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXPERT W BIURZE SP. Z O.O., Bojkowska 37, 44-101 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86621,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45030,68

  • Oferta z najniższą ceną: 45030,68 / Oferta z najwyższą ceną: 49814,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JM DATA s.c., Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125170,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117286,65

  • Oferta z najniższą ceną: 117286,65 / Oferta z najwyższą ceną: 121165,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.