eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie usługi polegającej na wytworzeniu elementów "Pakietu", przygotowanie "Pakietu" do nadania i doręczeniu "Pakietów" przez Wykonawcę do ich adresatów



Ogłoszenie z dnia 2005-12-29

POZYCJA 68531

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonanie usługi polegającej na wytworzeniu elementów "Pakietu", przygotowanie "Pakietu" do nadania i doręczeniu "Pakietów" przez Wykonawcę do ich adresatów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, do kontaktów: Maciej Jamrozik - Departament Ewidencji Gospodarstw Zbigniew Antonik - Biuro Zamówień Publicznych, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 8602918, fax +48 22 6361677, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Zbigniew Antonik, ul. Żelazna 59, 00-866 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950062, fax 022 6361677. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 15. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi polegającej na wytworzeniu elementów "Pakietu", przygotowanie "Pakietu" do nadania i doręczeniu "Pakietów" przez Wykonawcę do ich adresatów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Druk, personalizację, kompletowanie, kopertowanie oraz doręczenie przygotowanych "Pakietów" przez Wykonawcę do ich adresatów. "Pakiety" będą zawierać następując elementy: (a) Spersonalizowany formularz wniosku o przyznanie płatności bezpośrednich do gruntów rolnych, w formacie A4 (1 kartka formatu A3 łamana na pół, zadrukowana dwustronnie) zgodnie z wzorem dostarczonym w formie papierowej i elektronicznej przez Zamawiającego. Wymagane parametry druku w tonacji czarno-białej, na papierze offsetowym o gramaturze 80 g. Formularze wniosków muszą zachować takie same elementy i ich rozmieszczenie, jak w materiałach dołączonych jako wzór w formie papierowej, a dane wdrukowane na spersonalizowanych formularzach muszą odpowiadać danym przekazanym na nośnikach elektronicznych. Szacowana maksymalna ilość formularzy w obrębie usługi do 1 486 000 szt. (b) Instrukcję wypełniania wniosku o przyznanie płatności bezpośrednich do gruntów rolnych, w formacie A4 (4 kartki formatu A3 łamane na pół, zadrukowane dwustronnie i zszyte w formie insertu) zgodnie z wzorem dostarczonym w formie papierowej i elektronicznej przez Zamawiającego. Wymagane parametry druku w tonacji czarno-białej, na papierze offsetowym o gramaturze 80 g. Instrukcje wypełniania wniosku muszą zachować takie same elementy i ich rozmieszczenie, jak w materiałach dołączonych jako wzór w formie papierowej. Szacowana maksymalna ilość formularzy w obrębie usługi do 1 486 000 szt. (c) Spersonalizowany formularz oświadczenia o powierzchni działek ewidencyjnych, będących dodatkowymi stronami do wniosku o przyznanie płatności bezpośrednich do gruntów rolnych, w formacie A4 (1 kartka formatu A4 zadrukowana dwustronnie) zgodnie z wzorem dostarczonym w formie papierowej i elektronicznej przez Zamawiającego. Wymagane parametry druku w tonacji czarno-białej, na papierze offsetowym o gramaturze 80 g. Spersonalizowane formularze oświadczenia muszą zachować takie same elementy i ich rozmieszczenie, jak w materiałach dołączonych jako wzór w formie papierowej, a dane wdrukowane na spersonalizowanych formularzach muszą odpowiadać danym przekazanym na nośnikach elektronicznych. Szacowana ilość formularzy w obrębie usługi - 250 000 szt. (d) Formularz oświadczenia o powierzchni działek ewidencyjnych, będących dodatkowymi stronami do wniosku o przyznanie płatności bezpośrednich do gruntów rolnych, w formacie A4 (1 kartka formatu A4 zadrukowana dwustronnie) zgodnie z wzorem dostarczonym w formie papierowej i elektronicznej przez Zamawiającego. Wymagane parametry druku w tonacji czarno-białej, na papierze offsetowym o gramaturze 80 g. Oświadczenia o powierzchni działek ewidencyjnych muszą zachować takie same elementy i ich rozmieszczenie, jak w materiałach dołączonych jako wzór w formie papierowej. Szacowana ilość formularzy w obrębie usługi - 250 000 szt. (e) Formularz oświadczenia o sposobie wykorzystywania działek rolnych, będący dodatkową stroną do wniosku o przyznanie płatności bezpośrednich do gruntów rolnych, w formacie A4 (1 kartka formatu A4 zadrukowana dwustronnie) zgodnie ze wzorem dostarczonym w formie papierowej i elektronicznej przez Zamawiającego. Wymagane parametry druku w tonacji czarno-białej, na papierze offsetowym o gramaturze 80 g. Oświadczenia o sposobie wykorzystywania działek rolnych, muszą zachować takie same elementy i ich rozmieszczenie, jak w materiałach dołączonych jako wzór w formie papierowej. Szacowana ilość formularzy w obrębie usługi - 500 000 szt. (f) Spersonalizowany list przewodni, w formacie A4 (1 kartka formatu A4 zadrukowana dwustronnie) zgodnie z wzorem dostarczonym w formie papierowej i elektronicznej przez Zamawiającego. Wymagane parametry druku w tonacji czarno-białej, na papierze offsetowym o gramaturze 80 g. Spersonalizowane listy przewodnie, muszą zachować takie same elementy i ich rozmieszczenie, jak w materiałach dołączonych jako wzór w formie papierowej. Szacowana maksymalna ilość formularzy w obrębie usługi do 1 486 000 szt. (g) Instrukcja wypełniania załącznika graficznego, w formacie A4 (3 kartki formatu A3 łamane na pół, zadrukowane dwustronnie i zszyte w formie insertu) zgodnie z wzorem dostarczonym w formie papierowej i elektronicznej przez Zamawiającego. Wymagana objętość instrukcji - 12 stron, druk dwustronny w kolorystyce 4+4 na papierze offsetowym o gramaturze 80 g. Instrukcje wypełniania wniosku muszą zachować takie same elementy i ich rozmieszczenie, jak w materiałach dołączonych jako wzór w formie papierowej. Szacowana maksymalna ilość formularzy w obrębie usługi do 1 486 000 szt. (h) Spersonalizowane załączniki graficzne, w formacie A4 (1 kartka formatu A4 zadrukowana jednostronnie) zgodnie z przekazanymi w formie elektronicznej plikami w formacie *.JPG. Wymagane parametry druku w tonacji czarno-białej, na papierze offsetowym o gramaturze 80 g wraz z personalizacją. Szacowana maksymalna ilość formularzy w obrębie usługi do 13 000 000 szt. (i) Spersonalizowana karta informacyjna, w formacie A4 (1 kartka formatu A4 zadrukowana dwustronnie) zgodnie z wzorem dostarczonym w formie papierowej i elektronicznej przez Zamawiającego. Wymagane parametry druku w tonacji czarno-białej, na papierze offsetowym o gramaturze 80 g. Karty informacyjne muszą zachować takie same elementy i ich rozmieszczenie, jak w materiałach dołączonych jako wzór w formie papierowej. Szacowana ilość formularzy w obrębie usługi - 1 600 000 szt. (j) Koperta C4 biała z okienkiem do maszynowego kopertowania, oraz nadruk na przedniej stronie koperty w tonacji czarno-białej logo i pełnej nazwy Zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Szacowana maksymalna ilość kopert w obrębie usługi do 1 486 000 szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren całego kraju. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.24.00.00 - Usługi drukowania i dystrybucji Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje odpłatne usługi polegającej na wytworzeniu elementów "Pakietu", przygotowanie "Pakietu" do nadania i doręczeniu "Pakietów" przez Wykonawcę od ich adresatów. Szacowana maksymalna ilość "Pakietów" wynosi do 1.486.000,00 sztuk. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 115.000,00 zł (słownie: sto piętnaście tysięcy złotych), zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% zaoferowanej ceny brutto, okres gwarancji 6 miesięcy od dnia podpisania przez strony umowy bez zastrzeżeń zbiorczego końcowego protokołu odbioru. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający wypłaci wynagrodzenie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 21 dni od dnia doręczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie wspólnie muszą spełniać przesłanki określone w art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004, Nr 19, poz. 177 z późn. zm., dalej: ustawa). W takim przypadku każdy wykonawca oddzielnie musi udokumentować (dołączyć do wniosku dokumenty), że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy. Doświadczenie oraz potencjał techniczny wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie będzie sumowany. W przypadku złożenia wniosku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 winno być podpisane przez pełnomocnika. Wszystkie dokumenty składane w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli) z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat licząc do dnia składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy (3) zamówienia o charakterze podobnym do zakresu prac niniejszego zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych); 4. Posiadają niezbędny potencjał techniczny umożliwiający wykonanie zamówienia, tj.: A) maszynę lub maszyny do druku offsetowego w formatach A3 i A4, w kolorystyce minimum 1+0 i 4+0, zapewniające wykonanie zamówienia w zakresie opisanym w pkt II.1.6), w terminie określonym w pkt II.3), B) maszynę lub maszyny do druku cyfrowego z personalizacją w formatach A3 i A4, zapewniające wykonanie zamówienia w zakresie opisanym w pkt II.1.6), w terminie określonym w pkt II.3), C) maszynę kopertującą. Ad. 3. Pod pojęciem "zamówienia o podobnym charakterze" Zamawiający rozumie zamówienie obejmujące zakresem produkcji następujące prace: druk spersonalizowany, kompletowanie druków spersonalizowanych, kopertowanie druków spersonalizowanych oraz przygotowanie do wysyłki druków spersonalizowanych. Ocena spełnienia warunków, wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia", na podstawie dołączonych do wniosku dokumentów i oświadczeń. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. W przypadku gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków według poniższego kryterium: za lepsze spełnienie warunku określonego w pkt III.2.1) 3 według zasady za każde kolejne pełne 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) wartości zamówienia przedstawionego w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu - 1 punkt. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Do wniosku należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1) i III.2.1.3) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną z zachowaniem sposobu reprezentacji: 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym; 2. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2004 r. Nr 71 poz. 645) par. 1.1. pkt 1), 4), 5), 6), i/lub par. 2; 3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona przez Wykonawcę) do podpisania wniosku, jeżeli wniosek nie został podpisany przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat zamówień licząc do dnia składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie - dla potwierdzenia warunku określonego w pkt III.2.1)3; 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - dla potwierdzenia warunku określonego w pkt III.2.1)4. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Art. 49 ust. 4 ustawy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BZP-2611-6/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.01.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 11.01.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.01.2006, godzina 10:00, Budynek Zamawiającego, Warszawa, ul. Żelazna 59, lokal 743, VII piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: W pkt II.3) "Czas trwania zamówienia lub termin wykonania" termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia protokolarnego odbioru przez Wykonawcę wzorów i pierwszej partii danych. Zamawiający pod pojęciem zamówienie rozpoczęte rozumie podpisanie umowy, pod pojęciem zamówienie zakończone rozumie zrealizowanie w całości umowy, a nie zakończenie poszczególnych etapów umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykazania doświadczenia podwykonawców. Wykazany potencjał techniczny musi być w posiadaniu Wykonawcy w rozumieniu art. 336 ustawy Kodeks Cywilny z 23 kwietnia 1964r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), czego potwierdzeniem jest np.: umowa, faktura, certyfikat wydany przez producenta lub sprzedającego (Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów, dotyczy warunku określonego w pkt. III.2.1) 4. Z wykonawcą zostanie zawarta umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiąca załącznik do umowy na wydruk i dystrybucję wniosków. Będzie ona określała szczegółowe zasady przetwarzania powierzonych danych. Wykonawca zobowiąże się również do przestrzegania Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr. 133 poz. 883). Wykonawca zobowiąże się do przeszkolenia swoich pracowników, którzy będą obsługiwali proces wydruku wniosków personalizowanych z zakresu ochrony danych osobowych Wykonawca umożliwi Zamawiającemu, przeprowadzenie kontroli i weryfikacji poprawności drukowanych dokumentów. Zamawiający przekaże do Wykonawcy w formie papierowej oraz w formie elektronicznej (w postaci plików w formacie *.PDF) wzory formularzy opisanych w pkt II.1.6). Zamawiający przekaże do Wykonawcy pliki w formacie *.CSV zawierające dane alfanumeryczne niezbędne do personalizacji wniosków o przyznanie płatności bezpośrednich do gruntów rolnych na rok 2006. Zamawiający przekaże do Wykonawcy pliki w formacie *.JPG zawierające załączniki graficzne do wniosków o przyznanie płatności bezpośrednich do gruntów rolnych na rok 2006. Zamawiający przekaże do Wykonawcy wzór logo ARiMR, w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF, CDR) z opisem kolorów w układzie CMYK. Zamawiający przekaże do Wykonawcy szacowany wolumen danych wielkości 12 TB. Dane będą zawierały: załączniki graficzne w formie plików *.JPG, dane alfanumeryczne w formie plików *.CSV. Miejsce składania wniosków tak jak w Załączniku A w pkt 1.4) pok. 101 Ip. Kancelaria główna. Wnioski, pod rygorem nieważności, muszą być sporządzone na piśmie w języku polskim. Oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca powinien umieścić wniosek wraz z dokumentami w zamkniętej kopercie (paczce) zewnętrznej zaopatrzonej tekstem: "Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na Wykonanie usługi polegającej na wytworzeniu elementów "Pakietu", przygotowanie "Pakietu" do nadania i doręczeniu "Pakietów" przez Wykonawcę do ich adresatów" oraz Nie otwierać przed dniem 02.01.2006. godz. 10:30" Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Zaleca się składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami) na formularzach przygotowanych przez Zamawiającego, które dostępne są na stronie internetowej lub w siedzibie Zamawiającego przy Al. Jana Pawła II Nr 70, lok. 902 lub przesyłane na wniosek Wykonawcy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.