eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja toalet w skrzydle B budynku Wydziału AEI parteru oraz piętra 1, 2 przy ul. Akademickiej 16 w Gliwicach. Oznaczenie sprawyOZ/B/17/4/TB.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-19

Ogłoszenie nr 68487 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.

Gliwice: Modernizacja toalet w skrzydle B budynku Wydziału AEI parteru oraz piętra 1, 2 przy ul. Akademickiej 16 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: OZ/B/17/4/TB.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32596


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, krajowy numer identyfikacyjny 000001637, ul. Akademicka  2A, 44-100  Gliwice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322371334, faks 322371334, e-mail oz@polsl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja toalet w skrzydle B budynku Wydziału AEI parteru oraz piętra 1, 2 przy ul. Akademickiej 16 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: OZ/B/17/4/TB.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty obejmujące: a) Roboty budowlane: o demontaż stolarki drzwiowej, o rozbiórka ścianek działowych, obudów instalacji, o usunięcie wykładziny ściennej z płytek oraz tynku, o rozebranie posadzek z płytek wraz z warstwami wyrównawczymi, o postawienie nowych ścianek działowych i obudów, o wykonanie posadzki płytkowej z kamieni sztucznych wraz z nowymi warstwami podposadzkowymi, o roboty tynkarskie i malarskie ścian, licowanie ścian płytkami, o wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego, o dostawa i montaż stolarki drzwiowej, o dostawa i montaż akcesoriów sanitarnych. b) Roboty elektryczne: o demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i zabezpieczenie istniejącej instalacji p.poż i DSO, o roboty przygotowawcze i budowlane pod ułożenie przewodów oraz osprzętu instalacyjnego, o montaż aparatury zabezpieczającej w istn. rozdzielnicy piętrowej, o wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego, o wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnych, o wykonanie instalacji gniazd wtykowych zasilających pojemnościowe podgrzewacze wody, o wykonanie instalacji systemu SAP i DSO w sanitariacie dla osób niepełnosprawnych, o wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z kompletem pomiarów elektrycznych. c) Roboty instalacyjne: o demontaż przyborów sanitarnych, podgrzewaczy, armatury, rur kanalizacyjnych i wodnych, kratek wentylacyjnych, o montaż nowych pionów kanalizacyjnych, pionu zimnej wody, przewodów doprowadzających ciepłą i zimną wodę do przyborów, odpływów kanalizacyjnych, o montaż nowych urządzeń i przyborów sanitarnych, podgrzewaczy elektrycznych cwu, armatury i podłączenie ich do nowowykonanych instalacji, o wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej (wentylator nad sufitem, wywiewniki w suficie, wyrzutnie w oknach (żaluzje ze szkła), o wymiana rurociągu kanalizacyjnego w obrębie kanału przełazowego, od posadzki w wc na parterze aż do przykanalika, o nawiązanie się do instalacji wodnej i kanalizacyjnej przebiegającej od stropu nad piętrem drugim. d) Wywóz i utylizacja gruzu oraz utylizacja źródeł światła. 2. CPV 45.00.00.00-7 roboty budowlane CPV 45.45.30.00-7 roboty remontowe i renowacyjne CPV 45.31.00.00-3 roboty instalacyjne elektryczne CPV 45.33.22.00-5 roboty instalacyjne hydrauliczne 3. Termin wykonania zamówienia - do 12 tygodni (84 dni) od dnia zawarcia umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45310000-3, 45332200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Modernizacja toalet w skrzydle B budynku Wydziału AEI parteru oraz piętra 1, 2 przy ul. Akademickiej 16 w Gliwicac
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT361780.82
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Alojzy Polok, Michał Świderek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma A.S. Alojzy Polok, Michał Świderek s.c. ,  ,  ul. Plebańska 9/3,  44-100,  Gliwice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 305104.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 305104.55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389862.01
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Całkowita wartość zamówienia tj. wartość bez VAT, którą podano w pkt IV.2 niniejszego ogłoszenia czyli 361780.82 zł netto jest kwotą uwzględniającą przewidywane zamówienia, o których mowa w przepisie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.