eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piława Górna › Część I. Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresieod 16.03.2012 r. do 14.11.2012 r. oraz od 16.03.2013 r. do 14.11.2013 r. Część II. Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresieod 15.11.2012 r. do 15.03.2013 r. oraz od 15.11.2013 r. do 15.03.2014 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-06

Piława Górna: Część I. Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresie: od 16.03.2012 r. do 14.11.2012 r. oraz od 16.03.2013 r. do 14.11.2013 r. Część II. Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresie: od 15.11.2012 r. do 15.03.2013 r. oraz od 15.11.2013 r. do 15.03.2014 r
Numer ogłoszenia: 68458 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47954 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piława Górna, ul. Piastowska 29, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8324934, faks 074 8371386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I. Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresie: od 16.03.2012 r. do 14.11.2012 r. oraz od 16.03.2013 r. do 14.11.2013 r. Część II. Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresie: od 15.11.2012 r. do 15.03.2013 r. oraz od 15.11.2013 r. do 15.03.2014 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na oczyszczaniu miasta oraz zimowym utrzymaniu ulic, chodników i placów tj. ulice administrowane przez Gminę Piława Górna w ilości: 24 334,5 mb - 117 876 m2; w tym ulice które należy utrzymywać w stałej przejezdności - 3 275 mb - 11 068,5 m2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I. Oczyszczanie ulic, chodników i placów 1. Oczyszczanie ulic i placów tj. usunięcie wszelkich zanieczyszczeń sypkich, liści, błota, ziemi oraz pozostałych odpadów przy użyciu zamiatarek mechanicznych. Oczyszczanie mechaniczne nie może powodować utrudnień w ruchu samochodowym i pieszym (sprzątanie winno odbywać się poza godzinami szczytu komunikacyjnego) oraz nie może być przyczyną skarg mieszkańców np. na pył i kurz unoszący się w powietrzu. 2. Oczyszczanie chodników przy drogach, (w tym przystanków), parkingów poprzez dokładne zebranie i zamiatanie występujących nieczystości (np. piasek. liście, kwiatostany) aż do całkowitego ich usunięcia ręcznie lub przy użyciu przeznaczonych do tego celu zamiatarek mechanicznych. Oczyszczanie mechaniczne chodników musi odbywać się w taki sposób, aby nie powodowało utrudnień w ruchu pieszym i skarg mieszkańców np. na pył i kurz unoszący się w powietrzu. 3. Usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości. 4. Wywóz zebranych nieczystości do miejsc ich unieszkodliwienia. 5. Zbieranie zanieczyszczeń i koszenie poboczy, pasów zieleni i rowów przy drogach oraz wywóz skoszonych części roślin. 6. Zbieranie i wywóz odpadów zgromadzonych w przeznaczonych do tego celu urządzeniach ustawionych na chodnikach (ul. Młynarskiej, ul. Piastowskiej, ul. Chrobrego), w tym również na przystankach autobusowych oraz utrzymanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym (80 pojemników należy opróżniać 2 x w tygodniu). 7. Utrzymanie wiat przystankowych w ilości 11 szt, w czystości poprzez co najmniej 6 - krotne mycie w ciągu roku. 8. Zbieranie z ulic, chodników i placów zwłok bezdomnych zwierząt i ich części oraz pozbywanie się ich. Usuwanie martwych zwierząt winno występować niezwłocznie, po wystąpieniu takiego faktu, postępując przy tym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 9. Malowanie i naprawa ławek (20 szt.)i skrzyń drewnianych na piasek (7 szt.) ustawionych na chodnikach i przy przystankach. 10. Usuwanie odpadów powstałych na skutek wypadków i zjawisk atmosferycznych, w tym również usuwanie wiatrołomów i drzew uszkodzonych, stanowiących zagrożenie i przeszkody komunikacyjne (bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska, w uzgodnieniu z Zamawiającym). 11. Usuwanie większych odpadów z rzeki Piławy, w granicach administracyjnych miasta Piława Górna. 12. Obsługę akcji: Sprzątanie Świata - usunięcie zebranych odpadów z wyznaczonych punktów miasta. 13. Wymienione prace należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). Część II. Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów 1. Odśnieżanie Dopuszczalna jest cienka warstwa zajeżdżonego śniegu, nie utrudniającego poruszania się. Gołoledź (cienka warstwa lodowa o grubości do 1 mm) powinna znikać po trzech godzinach od momentu pojawienia się. 2. Likwidację śliskości (posypywanie dróg oraz chodników i placów na całej szerokości), 3. Zapewnienie, aby części jezdni przy przejściach dla pieszych i przystankach autobusowych były w okresie mrozów i opadów śnieżnych oczyszczone ze śniegu i lodu - przez ich ręczne doczyszczenie, 4. Zbieranie i pozbywanie się śniegu, lodu oraz innych zanieczyszczeń z przystanków komunikacyjnych, 5. Wywóz śniegu z ulic, placów i chodników (w tym: uprzątniętego przez właścicieli nieruchomości), gdzie stanowiłby on przeszkodę dla ruchu ulicznego i pieszego - przejścia dla pieszych. Uwaga. Śnieg nie może być gromadzony w pryzmach o wysokości większej niż 1 m. Stosy te nie mogą być przeszkodą dla ruchu oraz nie mogą zamykać dojazdu do nieruchomości, 6. Zapewnienie, aby części jezdni przy krawężnikach oraz studzienki kanalizacyjne były w okresie mrozów i opadów śnieżnych oczyszczone ze śniegu i lodu w stopniu umożliwiającym spływ z jezdni wody powstałej z topniejącego śniegu. 7. Montaż, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, siatek przeciwśnieżnych przekazanych przez Zamawiającego w ilości ok. 400 mb oraz ich demontaż w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Jeżeli zima będzie bezśnieżna obowiązkiem firmy jest dokładne sprzątanie ulic, chodników i placów oraz wywóz zebranych śmieci. 8. Prowadzenie ZUD: 1) zwalczanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi przy użyciu materiałów naturalnych; 2) odśnieżanie i uszorstnianie materiałami naturalnymi; 3) zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi z użyciem środków chemicznych (mieszanka 1:10). 9. Kolejność i standardy zimowego utrzymania dróg. Jezdnie stanowiące przebieg ciągów ulicznych zostały podzielone na trzy kategorie tj. I, II i III. Pierwsza (I) - część dróg lokalnych miejskich, stanowiąca podstawowy układ komunikacyjny miasta. Do odśnieżania i likwidacji śliskości należy przystąpić gdy warstwa śniegu przekroczy 3 cm. Odśnieżanie i posypywanie powinno być zakończone w ciągu 4 godzin po ustaniu opadów; Druga (II) - część dróg lokalnych miejskich, stanowiących uzupełnienie układu podstawowego. Do odśnieżania i likwidacji śliskości należy przystąpić po zakończeniu odśnieżania dróg I kolejności. Odśnieżanie i posypywanie powinno być zakończone w ciągu 6 godzin po ustaniu opadów; Trzecia (III) - pozostałe drogi lokalne miejskie. Do odśnieżania i likwidacji śliskości należy przystąpić po zakończeniu odśnieżania dróg II kolejności. Odśnieżanie i posypywanie powinno być zakończone w ciągu 8 godzin po ustaniu opadów. Pozostałe gminne drogi - należy utrzymywać w stałej przejezdności. 10. Zwalczanie śliskości jezdni 1) Przejazdy patrolowe wykonywane przez pługopiaskarki i rozrzutniki połączone z uszorstnianiem nawierzchni jezdni w miejscach, gdzie wystąpiło zjawisko; 2) Posypywanie mechaniczne naturalnym materiałem uszorstniającym; 3) Odśnieżanie jezdni po rozpoczęciu opadów (w miarę potrzeb połączone z uszorstnianiem). 11. Utrzymywanie w czystości ulic, chodników i placów. 1) Zbieranie i wywóz odpadów zgromadzonych w przeznaczonych do tego celu urządzeniach ustawionych na chodnikach (ul. Młynarskiej, ul. Piastowskiej, ul. Chrobrego), w tym również na przystankach autobusowych oraz utrzymanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym (80 pojemników należy opróżniać 2 x w tygodniu); 2) Zbieranie z ulic, chodników i placów zwłok bezdomnych zwierząt i ich części oraz pozbywanie się ich. Usuwanie martwych zwierząt winno występować niezwłocznie, po wystąpieniu takiego faktu, postępując przy tym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 3) Usuwanie odpadów powstałych na skutek wypadków i zjawisk atmosferycznych, w tym również usuwanie wiatrołomów i drzew uszkodzonych, stanowiących zagrożenie i przeszkody komunikacyjne (bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska, w uzgodnieniu z Zamawiającym). 12. Wymienione prace należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.90.40.00 - 90.90.40.00 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresie: od 16.03.2012 r. do 14.11.2012 r. oraz od 16.03.2013 r. do 14.11.2013 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., ul. Bielawska 15B, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 336000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 362800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 362800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 362800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II. Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresie: od 15.11.2012 r. do 15.03.2013 r. oraz od 15.11.2013 r. do 15.03.2014 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., ul. Bielawska 15B, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 264000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 310040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 310040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 310040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.