Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Toruń: Dostawa artykułów papierniczych dla potrzeb Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu
Numer ogłoszenia: 68456 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy, ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6116001, faks 056 6116031.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych dla potrzeb Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 22.85.10.00 - Skoroszyty 24.91.00.00 - Kleje 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 22.60.00.00 - Tusz 30.23.74.30 - Markery 39.29.24.00 - Przybory do pisania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "REDIS" KANTORSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "REDIS" KANTORSKI SPÓŁKA JAWNA
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Redis Janicka Kantorski spółka jawna, ul. Polna 124/126, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7725,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5784,50
Oferta z najniższą ceną: 5784,50 / Oferta z najwyższą ceną: 9184,75
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Materiały papiernicze i biurowe należą do towarów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakości. Papier i pozostałe drobne materiały biurowe są produktami w pełni porównywalnymi zaś czynnikiem mogącym je różnicować jest cena. Ponadto wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota wynikająca z progów unijnych.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa sprzętu AGD i aparatury chłodniczej z podziałem na 10 zadań
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasto Boguszów-Gorce i jej jednostek organizacyjnych
- "Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa rodzinnego - psychiatrycznego - 1560 porad realizowane w ramach projektu własnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego pn. "Rodzina w centrum Etap I"
- Świadczenie usługi cateringu na potrzeby podopiecznych Punktu opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy
- Rozbudowa i przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe firmy ESET
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów hydraulicznych
- Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.