eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa i modernizacja infrastruktury na Cmentarzu Podgórze - część 2 (przebudowa kanalizacji opadowej i instalacji wodociągowej; rozbudowa oświetlenia alei głównej; modernizacja alei głównej na odcinku robót instalacyjnych)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-25

Kraków: Przebudowa i modernizacja infrastruktury na Cmentarzu Podgórze - część 2 (przebudowa kanalizacji opadowej i instalacji wodociągowej; rozbudowa oświetlenia alei głównej; modernizacja alei głównej na odcinku robót instalacyjnych)
Numer ogłoszenia: 68424 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych , ul. Rakowicka 26, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6199940, faks 012 6199990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja infrastruktury na Cmentarzu Podgórze - część 2 (przebudowa kanalizacji opadowej i instalacji wodociągowej; rozbudowa oświetlenia alei głównej; modernizacja alei głównej na odcinku robót instalacyjnych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań Wykonawcy należy wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: 3.1. Kanalizacja deszczowa - roboty budowlane należy realizować wg dokumentacji projektowej określonej w punkcie 3.5 ( w szczególności pkt. I), w zakresie: odcinki: od istn. studni C.S4 do C.S25 włącznie, C.S19 - C.S55 włącznie, C.S18 - C.S52A włącznie, sięgacze w boczne alejki; st. ściekowe wraz z przykanalikami: C.W5 do C.W31, C.W66, C.W67, C.W75, 3 x odwodnienie zdrojów. 3.2. Sieć wodociągowa - roboty budowlane należy realizować wg dokumentacji projektowej - określonej w punkcie 3.5 ( w szczególności pkt. I), w zakresie: wymiany istniejących zdrojów (6 szt.), sięgacze wodociągu O 63 PE w alejki boczne. Dodatkowo należy wymienić w całości istniejący wzdłuż alei głównej wodociąg stalowy O 80 na O 63 PE. 3.3. Oświetlenie alei głównej - roboty budowlane należy realizować wg dokumentacji projektowej - określonej w punkcie 3.5 ( w szczególności pkt. II), w zakresie: kable oświetleniowe (odcinek: L10-L22); latarnie oświetleniowe L11-L22 (12 szt.); wymiana istniejących na elewacji budynku (przy wejściu) lamp oświetleniowych (plafonier) na lampy naścienne stylizowane zgodne ze stylizowanymi oprawami oświetleniowymi montowanymi w alei (oprawa naścienna typu NA20 lub równoważna). Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia, zakresu robót oświetleniowych bez roszczeń Wykonawcy z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego - nie więcej niż o 5 % wartości przedmiotu zamówienia. 3.4. Modernizacja alei głównej na odcinku wykonywanych robót instalacyjnych - roboty budowlane należy realizować wg dokumentacji projektowej - określonej w punkcie 3.5. SIWZ (w szczególności pkt I), w zakresie: nawierzchnia z asfaltu betonowego na całej długości; ściek z kostki granitowej (2 rzędy wzdłuż i w poprzek alei); schody S6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej - stanowiącej załącznik nr 4a do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącej załącznik nr 4b do SIWZ, przedmiarach robót - stanowiących załącznik nr 4c do SIWZ, istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. 3.5. DODATKOWE INFORMACJE ZWIĄZANE Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA (DO UWZGLĘDNIENIA PRZY SPORZĄDZANIU OFERTY) : I. Zakres robót budowlanych objęty zamówieniem dot. kanalizacji, wodociągu i modernizacji alei należy realizować: 1. wg Projektu budowlano-wykonawczego, (sporządzonego przez Biuro Architektoniczno-Budowlane JUNAK w lipcu 2014 r.) -Przebudowa i rozbudowa wewnętrznego układu komunikacyjnego wraz z rozbudową instalacji wodociągowej, rozbudową i przebudową instalacji kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej oraz budową przyłącza kanalizacji deszczowej na Cmentarzu Podgórskim w Krakowie przy ul. Wapiennej 13, działki nr 12/3, 143/2, 190/2 obr. 29 Podgórze-, zatwierdzonego decyzją pozwolenia na budowę nr 3167/2014 znak AU-01-2.6740.2.1323.2014.GPA z dnia 19.12.2014r. UWAGA: przedmiotowy projekt w maju 2015 r. został zmieniony, w organicznym zakresie - zmiana dot. lokalizacji zbiornika C w alei głównej, i zatwierdzony decyzją zmiany pozwolenia na budowę nr 1841/2015 znak AU-01-2.6740.2.684.2015.GPA z dnia 29.07.2015 r. Cały zakres robót objęty Projektem budowlanym zamiennym został wykonany w roku 2015, w ramach realizacji I części zadania inwestycyjnego - zakres ten uwzględniony jest w -Dokumentacji powykonawczej - Cześć I (2015 r.)- oraz pokazany jest i opisany w -Zestawie rysunków zamiennych wykonawczych- - Rysunek nr 01A. W związku z powyższym oraz z uwagi na fakt, że obecne zamówienie nie obejmuje zakresu objętego Projektem budowlanym zamiennym, Zamawiający nie dołącza tego Projektu. Projekt budowlany zamienny, dla zainteresowanych, jest do wglądu u Zamawiającego. 2. wg Projektu wykonawczego zamiennego nr 1 (opracowanie z lutego 2016 r.) oraz z uwzględnieniem: 3. Dokumentacji powykonawczej - część I (2015 r.). Zakres robót dot. kanalizacji, wodociągu i modernizacji alei - ujęty jest w przedmiarach pt.: 4. Modernizacja infrastruktury technicznej na Cmentarzu Podgórskim w Krakowie - ETAP 2 Aleja główna odc. II oraz 5. Modernizacja infrastruktury technicznej na Cmentarzu Podgórskim w Krakowie - ETAP 3 Aleja główna odc. III. II. Zakres robót budowlanych objęty zamówieniem dot. oświetlenia należy realizować: 1. wg Projektu budowlano-wykonawczego (sporządzonego przez zespół projektowy PROEL-PO Danuta Potaczek w 2012 r.) pn. Oświetlenie Alei głównej Cmentarza Podgórskiego przy ul. Wapiennej 13 w Krakowie, działka nr 12/3, jedn. ewid. Podgórze, obręb 29 zatwierdzonego decyzją pozwolenia na budowę nr 574/2012 znak AU-01-2.6740.1.360.2012.MUR z dnia 26.03.2012 r. Zakres robót objęty zamówieniem dot. oświetlenia - ujęty jest w przedmiarze pt.: 2. Oświetlenie Alei Głównej Cmentarza Podgórskiego - Etap IV. III. Zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy, płatności za faktycznie wykonane roboty odbywać się będą fakturami częściowymi na podstawie kosztorysów powykonawczych. IV. Wykonywane zdroje wodne, m.in. fakturę i kolorystykę betonu płukanego, z którego wykonane będą zdroje należy dostosować do istniejącego nowego zdroju przy węźle W5 (zdrój zlokalizowany najbliżej bramy wejściowej na cmentarz, po lewej stronie alei głównej) - zamierzeniem Zamawiającego jest, by wszystkie zdroje usytuowane wzdłuż alei głównej były ujednolicone. V. Oprawy oświetleniowe zarówno w latarniach jak i lampach naściennych należy wyposażyć w źródła światła tożsame, w zakresie rodzaju, mocy i barwy światła, do istniejących już latarni - zamierzeniem Zamawiającego jest, by wszystkie źródła światła wzdłuż alei głównej i na budynku były ujednolicone pod kątem barwy i natężenia światła. VI. Informuje się, że z uwagi na fakt, iż roboty budowlane będą wykonywane na czynnym i użytkowanym cmentarzu, na alei głównej, która ze względu na ukształtowanie cmentarza, jest główną drogą jezdną dla konduktów żałobnych, firm wykonujących nagrobki, pojazdów wywożących odpady z wysypki cmentarza itp. oraz stanowi główny ciąg pieszy od którego odchodzą alejki boczne, Zamawiającemu zależy na maksymalnym zmniejszeniu oraz skróceniu czasu występowania uciążliwości, spowodowanych budową, dla osób odwiedzających oraz służb i firm obsługujących cmentarz. Zamawiający wymaga przed przystąpieniem do robót budowlanych, opracowania projektu organizacji ruchu na terenie cmentarza na czas prowadzonych robót budowlanych wraz z dokładnym harmonogramem rzeczowo - finansowym prowadzenia tych robót, który ma uwzględniać: 1. etapowanie inwestycji, 2. na czas realizacji poszczególnych etapów, organizację obejść dla osób odwiedzających cmentarz oraz dla konduktów żałobnych, z dokładnym, czytelnym oznaczeniem pionowym i poziomym oraz dużymi, czytelnymi planszami (co najmniej: przy wejściu na cmentarz, bezpośrednio przed obszarem robót oraz na tablicy ogłoszeniowej + wersja elektroniczna do umieszczenia na stronie internetowej ZCK) informującymi i pokazującymi organizacje ruchu na cmentarzu, 3. co najmniej raz na dwa tygodnie, w uzgodnionym wcześniej dniu, przejazd samochodów wywożących odpady z wysypki - udostępnienie przejazdu na ok. 2 godz., 4. co najmniej raz na trzy tygodnie przez dwa, wcześniej uzgodnione, dni pod rząd, przejazd samochodów firm wykonujących nagrobki - udostępnienie możliwości wjazdu w godzinach rannych i wyjazdu w godz. popołudniowych. Zaznacza się, że powyższe wymagania dot. przejezdności przez aleję główną, na etapie realizacji robót (pkt. 3 i 4 powyżej), mogą podlegać pewnym modyfikacjom w wyniku uzgodnień przeprowadzonych z Wykonawcą i Kierownikiem Cmentarza. Projekt organizacji ruchu i harmonogram rzeczowo - finansowy wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Przekazanie do uzgodnienia ma nastąpić najpóźniej w terminie do 4 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający ma mieć co najmniej 4 dni robocze na zapoznanie się i zaakceptowanie każdej z wersji przekazanych do uzgodnienia dokumentów lub przekazania uwag, które Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić w ciągu 3 dni roboczych i przekazać dokumenty do ponownej akceptacji przez Zamawiającego. Wcześniej zaakceptowany przez Zamawiającego projekt organizacji ruchu oraz uzgodniony harmonogram rzeczowo - finansowy jest warunkiem przekazania placu budowy. VII. Przed przystąpieniem do robót i po ich zakończeniu należy wykonać dokładną dokumentację zdjęciową i filmową istniejących obiektów, infrastruktury i urządzeń budowlanych, w tym: grobów, nagrobków i ich otoczenia, alejek, krawężników, ogrodzenia, studzienek kanalizacyjnych itp., na które będzie oddziaływała budowa, wraz z drogami dojazdowymi na terenie cmentarza. Zdjęcia mają być wykonane przy dobrym oświetleniu i w dobrej rozdzielczości, pozwalającej na odczytanie szczegółów zdjęcia. Szczególnie zwraca się uwagę na konieczność wykonania bardzo drobiazgowej dokumentacji zdjęciowej grobów i ich otoczenia (co najmniej dwa rzędy grobów od miejsca prowadzenia robót, nagrobki mają być sfotografowane z każdej strony, ze szczegółami), w tym zdjęć, istniejących przed przekazaniem placu budowy, uszkodzeń nagrobków. W ewentualnych sprawach spornych i roszczeń dysponentów grobów dot. uszkodzenia nagrobków, które wystąpią w trakcie lub po zakończeniu robót, przedmiotowa dokumentacja fotograficzna będzie stanowiła podstawę dla Wykonawcy i Zamawiającego do rozpatrzenia przedmiotowych roszczeń. Wykonawca nie będzie odpowiedzialny za uszkodzenia wykazane w przedmiotowej dokumentacji fotograficznej. Sporządzona dokumentacja fotograficzna przed rozpoczęciem robót i po ich zakończeniu wymaga przedstawienia do Zamawiającego - w tym celu należy przekazać ją w formie elektronicznej (na nośniku: Karta SD i płyty CD/DVD) oraz w formie papierowej, (odpowiednio uporządkowane, opisane i spięte: kolorowe zdjęcia lub czytelne kolorowe komputerowe wydruki). Przekazanie ma nastąpić odpowiednio: najpóźniej w terminie do 4 dni po podpisaniu umowy, najpóźniej w terminie do 4 dni od dnia zgłoszenia zakończenia robót budowlanych i uporządkowania terenu. Zamawiający będzie miał max. 7 dni na zapoznanie się z przekazaną dokumentacją. Zapoznanie się przez Zamawiającego z dokumentacji fotograficzną będzie odpowiednio warunkiem przekazania placu budowy i przystąpienia do procedur odbiorowych. VIII. Sporządzając ofertę Wykonawca winien uwzględnić zalecenia dot. ubezpieczenia kontraktu, o których mowa w punkcie 20.6. SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert oraz dołączyć do oferty dokument potwierdzający jego wniesienie, np. potwierdzenie przelewu bankowego. 2. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto depozytowe Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie: PKO Bank Polski SA: 24 1020 2892 0000 5102 0591 6004. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż przelew należy złożyć w formie oryginału w Kasie ZCK w Krakowie, ul. Rakowicka 26, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną -za zgodność z oryginałem-. 6. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 7. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 lub w art. 46 ust. 4a ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą na dzień składania ofert spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1, ust. 2, ust. 2a ustawy, a w szczególności wykażą, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dołączonych oświadczeniach i dokumentach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą na dzień składania ofert, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia tj. roboty budowlane obejmujące następujący zakres: a) budowy lub remontu (z wymianą całej podbudowy), w ramach jednej umowy, ciągów jezdnych o nawierzchni asfaltowej, nośności co najmniej 10t i powierzchni ok. 1000 m2, oraz b) budowy lub remontu, w ramach jednej umowy, sieci wodociągowej o łącznej długości co najmniej 200 mb, oraz c) budowy lub remontu, w ramach jednej umowy, sieci kanalizacji o łącznej długości ok. 300 mb, oraz d) budowy lub remontu oświetlenia zewnętrznego w postaci słupów oświetleniowych (co najmniej 5 punktów świetlnych).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą na dzień składania ofert, że posiadają lub dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (jedna osoba); instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (jedna osoba); instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (jedna osoba). Przy czym do pełnienia funkcji kierownika budowy należy przewidzieć osobę z uprawnieniami j.w. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba ta ma być zatrudniona na pełny etat w firmie Wykonawcy i dostępna (czyli obecna na placu budowy) w trakcie realizacji zamówienia w wymiarze co najmniej 5 godz. w każdy dzień pracy Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą na dzień składania ofert, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 1 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

­Pozostałe dokumenty, jakie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1. wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione / upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Kosztorys Ofertowy sporządzony wg załącznika nr 4c do SIWZ (przedmiar) oraz wg zasad określonych w pkt 14.4. SIWZ; 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako uprawniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze; 4. dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97.00
  • 2 - Gwarancja - 3.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zck-krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak siedziba Zamawiającego, strona internetowa www.zck-krakow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Kasie Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie ul. Rakowicka 26, pok. 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.8. - 6.1.9. SIWZ - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: a) każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wymienione w pkt. 6.1.8. - 6.1.9. SIWZ, b) dokumenty wskazane w pkt. 6.1.2. - 6.1.6. SIWZ składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. 5.2. specyfikacji, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. W przypadku wystąpienia w załącznikach do SIWZ konkretnych marek lub producentów, Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza możliwość składania oferty równoważnej tzn. dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie równoważne musi mieć akceptację projektanta. 5. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. 6. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny oferty brutto, w terminie do dnia podpisania umowy. 7. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W załączonym do oferty zobowiązaniu podmiotu trzeciego należy określić: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Z treści przedstawionego zobowiązania musi wynikać jakie zasoby podmiot udostępnia i na jakich zasadach, w tym w odniesieniu do udostępnianych zasobów wiedzy i doświadczenia, z treści zobowiązania musi wynikać deklaracja faktycznego udziału podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia. Wykonawca, poprzez treść przedstawionych dokumentów, musi wykazać realny sposób, w jaki jest przewidziane korzystanie z wiedzy i doświadczenia podmiotu trzeciego tzn. realny sposób w jaki podmiot trzeci gwarantuje Wykonawcy rzeczywisty dostęp do swojej wiedzy i doświadczenia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż na mocy art. 26 ust 2e ustawy podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.