eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i zagospodarowanie Rynku Praskiego, ulicStawowej, Wschodniej, Wąskiej, części ulicZamkowej, Podzamcze, Grodzkiej, Podrzecze wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowanie i urządzenie przestrzeni Wzgórza Zamkowego i przedpola zamku wraz z odtworzeniem fosy w Sieradzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Sieradz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i zagospodarowanie Rynku Praskiego, ulic: Stawowej, Wschodniej, Wąskiej, części ulic: Zamkowej, Podzamcze, Grodzkiej, Podrzecze wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowanie i urządzenie przestrzeni Wzgórza Zamkowego i przedpola zamku wraz z odtworzeniem fosy w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 68388 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz , plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i zagospodarowanie Rynku Praskiego, ulic: Stawowej, Wschodniej, Wąskiej, części ulic: Zamkowej, Podzamcze, Grodzkiej, Podrzecze wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowanie i urządzenie przestrzeni Wzgórza Zamkowego i przedpola zamku wraz z odtworzeniem fosy w Sieradzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi następujące branże: 1)drogową, 2)mostową, 3)budowlaną (konstrukcje), 4)sanitarną, 5)elektryczną, 6)telekomunikacyjną. 2. Charakterystyka robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski: Element 1 - Rynek Praski: Roboty drogowe. Przebudowa placu Rynku Praskiego oraz układu komunikacyjnego w jego obrębie wraz z miejscami parkingowymi. Konstrukcja jezdni istniejąca, miejscowo do uzupełnienia. Konstrukcja pozostałych elementów zagospodarowania projektowana. Nawierzchnie z kamienia: plac - kamień polny brukowy, płyta ażurowa typu kamień sjeneński; jezdnia, zjazdy - kostka granitowa; chodniki - kostka z kamienia polnego; miejsca parkingowe - płyta ażurowa typu kamień sjeneński. Odwodnienie. Odwodnienie ściekami do istniejących wpustów ulicznych podlegających regulacji. Oświetlenie. Oświetlenie uliczne, oświetlenie placu oraz oświetlenie pozostałych elementów zagospodarowania terenu. Roboty wodno-kanalizacyjne. Sieć wodociągowa wraz z przebudową przyłączy. Sieć telefoniczna. Przebudowa istniejących napowietrznych linii telefonicznych na linie kablowe układane w kanalizacji. Fontanna. Niecka w kształcie okręgu żelbetowa. Instalacja technologiczna fontanny. Przyłącza: wodociągowe, sanitarne, elektryczne. Pozostałe roboty. Roboty rozbiórkowe, likwidacja kolizji, oznakowanie ulic, elementy małej architektury, schody wokół fontanny, zieleń. Element 2 - ulica Stawowa: Roboty drogowe. Przebudowa ulicy Stawowej na całej długości. Konstrukcja jezdni istniejąca, miejscowo do uzupełnienia. Nawierzchnie: jezdnia - bitumiczna; zjazdy, chodniki - kamień polny brukowy. Odwodnienie. Odwodnienie ściekami do istniejących wpustów ulicznych podlegających regulacji. Oświetlenie. Oświetlenie uliczne oraz oświetlenie pozostałych elementów zagospodarowania terenu. Roboty wodno-kanalizacyjne. Sieć wodociągowa wraz z przebudową przyłączy. Sieć telefoniczna. Przebudowa istniejących napowietrznych linii telefonicznych na linie kablowe układane w kanalizacji. Pozostałe roboty. Roboty rozbiórkowe, likwidacja kolizji, oznakowanie ulic, elementy małej architektury, zieleń. Element 3 - ulica Wschodnia: Roboty drogowe. Należy wykonać przebudowę i zagospodarowanie ulicy Wschodniej na całej długości. Konstrukcja jezdni istniejąca, miejscowo do uzupełnienia. Nawierzchnie: jezdnia, zjazdy, chodniki, place - kamień polny brukowy; miejsca parkingowe - płyta ażurowa typu kamień sjeneński. Odwodnienie. Odwodnienie ściekami do istniejących wpustów ulicznych podlegających regulacji. Oświetlenie. Oświetlenie uliczne oraz oświetlenie pozostałych elementów zagospodarowania terenu. Roboty wodno-kanalizacyjne. Sieć wodociągowa wraz z przebudową przyłączy. Sieć telefoniczna. Przebudowa istniejących napowietrznych linii telefonicznych na linie kablowe układane w kanalizacji. Pozostałe roboty. Roboty rozbiórkowe, likwidacja kolizji, oznakowanie ulic, elementy małej architektury, zieleń. Element 4 - ulica Wąska: Roboty drogowe. Przebudowa i zagospodarowanie ulicy Wąskiej na całej długości. Konstrukcja drogi projektowana. Nawierzchnie: jezdnia - kamień polny brukowy, naw. żwirowa; zjazdy, chodniki, plac - kamień polny brukowy. Odwodnienie. Odwodnienie ściekami do istniejących wpustów ulicznych podlegających regulacji. Oświetlenie. Oświetlenie uliczne oraz oświetlenie pozostałych elementów zagospodarowania terenu. Roboty wodno-kanalizacyjne. Sieć wodociągowa wraz z przebudową przyłączy. Pozostałe roboty. Roboty rozbiórkowe, likwidacja kolizji, oznakowanie ulic, elementy małej architektury, zieleń. Element 5 - część ulicy Zamkowej: Roboty drogowe. Przebudowa i zagospodarowanie ulicy Zamkowej na długości od Starorzecza rzeki Żegliny do ul. Podzamcze oraz ciągu pieszo-jezdnego. Konstrukcja jezdni istniejąca, miejscowo do uzupełnienia. Nawierzchnie: jezdnia - kostka granitowa i płyty granitowe; zjazdy - kostka granitowa; chodniki - płyty granitowe i kostka granitowa; ciąg pieszo-jezdny - naw. żwirowa Odwodnienie. Odwodnienie ściekami do istniejących wpustów ulicznych podlegających regulacji. Oświetlenie. Oświetlenie uliczne oraz oświetlenie pozostałych elementów zagospodarowania terenu. Roboty wodno-kanalizacyjne. Sieć wodociągowa wraz z przebudową przyłączy. Kanalizacja telefoniczna. Kanalizacja telefoniczna na potrzeby przeniesienia istniejących napowietrznych linii telefonicznych. Pozostałe roboty. Roboty rozbiórkowe, likwidacja kolizji, oznakowanie ulic, elementy małej architektury, zieleń. Element 6 - część ulicy Podzamcze: Roboty drogowe. Przebudowa i zagospodarowanie ulicy Podzamcze od ul. Zamkowej do ul. Podrzecze. Konstrukcja drogi projektowana. Nawierzchnie: jezdnia - bitumiczna; zjazdy - kostka granitowa; chodniki - płyty betonowe. Odwodnienie. Odwodnienie ściekami do istniejących wpustów ulicznych podlegających regulacji. Oświetlenie: Oświetlenie uliczne Kanalizacja telefoniczna. Kanalizacja telefoniczna na potrzeby przeniesienia istniejących napowietrznych linii telefonicznych. Pozostałe roboty. Roboty rozbiórkowe, likwidacja kolizji, oznakowanie ulic, elementy małej architektury, zieleń. Element 7 - część ulicy Grodzkiej: Roboty budowlane. Schody terenowe i pochylnia z ul. Podzamcze na wał przeciwpowodziowy. Nawierzchnia: schody - kamień polny brukowy, płyty betonowe imitujące drewno; pochylnia - nawierzchnia żwirowa. Element 8 - część ulicy Podrzecze: Roboty drogowe. Przebudowa i zagospodarowanie ulicy Podrzecze od ul. Rzecznej do ul. Podrzecze wraz z parkingami. Konstrukcja drogi projektowana. Nawierzchnie: jezdnia, miejsca parkingowe, ścieżka rowerowa - bitumiczna; zjazdy, chodniki - kostka betonowa. Odwodnienie. Odwodnienie ściekami do projektowanego kanału deszczowego wraz z wpustami ulicznymi. Oświetlenie. Oświetlenie uliczne. Kanalizacja telefoniczna. Kanalizacja teletechniczna na potrzeby przeniesienia istniejących napowietrznych linii telefonicznych. Pozostałe roboty. Roboty rozbiórkowe, likwidacja kolizji, oznakowanie ulic, elementy małej architektury, zieleń. Element 9 - Wzgórze Zamkowe, przedpole zamku, fosa: Roboty budowlane - mostowo-drogowe. Wykonanie następujących elementów i robót: - kładka pieszo-rowerowa z platformą widokową nad rzeką Żegliną, - kładka pieszo-rowerowa nad fosą Wzgórza Zamkowego, - most techniczny, - platforma widokowa, - maszt powitalny na Wzgórzu Zamkowym, - adaptacja istniejących bunkrów poniemieckich, - most widmo, - schody terenowe, - teatr plenerowy, - odtworzenie fosy, - dojazd od ul. Podrzecze, - elementy mały architektury. Roboty elektryczne. Wykonanie zasilania do rozdzielni w bunkrach, zasilania imprez terenowych, zasilania budynku skansenu. Oświetlenie. Oświetlenie terenu wraz zasilaniem. 3. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem inwestorskim stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu budowlanego i wykonawczego, projektów organizacji ruchu, STWiORB oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 4. Do podstawowych obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010r. nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami) należy: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, e) wydawanie kierownikowi budowy (robót) poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f) żądanie od kierownika budowy (robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 5. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: a) uczestnictwa w komisyjnych naradach technicznych dotyczących inwestycji, b) weryfikacja faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczeń realizowanych robót, c) przeprowadzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanych robót budowlanych, d) bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu i postępie robót. 6. Wartość nadzorowanych robót budowlanych wynosi: 8.103.963,36 zł netto.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykaz wykonanych usług zawierał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub funkcji kierownika budowy lub robót, nad robotami polegającymi na wykonaniu dróg lub placów o nawierzchni z bruku kamiennego o powierzchni co najmniej 7.000 m2, przy czym praca na powierzchni minimum 5.000 m2 powinna być wykonana na obszarze objętym strefą ochrony konserwatorskiej wraz z dowodami potwierdzającymi należyte sprawowanie funkcji (dowodem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane prawidłowo może być np.: poświadczenie)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby w wykonywaniu zamówienia uczestniczyła/y osoba/y mogąca/e pełnić funkcję: - inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i osoba ta posiadała wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej w zakresie dróg, minimum pięć lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót; - inspektora nadzoru inwestorskiego w branży mostowej i osoba ta posiadała wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub konstrukcyjno - budowlanej w zakresie mostów, minimum pięć lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót; - inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i osoba ta posiadała wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, minimum pięć lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót; - inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych i osoba ta posiadała wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, minimum pięć doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót; - inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacji elektrycznych i osoba ta posiadała wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, minimum pięć lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót; - inspektora nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej i osoba ta posiadała wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, minimum pięć lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wzór proponowanej do zawarcia umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2.Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień niniejszej umowy. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności niezależnych od stron umowy: 1) w przypadku opóźnienia wykonania robót budowlanych i przesunięcia terminu ich odbioru. Nadzorem muszą być objęte roboty do dnia ich zakończenia i odbioru. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy: 1) w przypadku ustawowej zmiany określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona, 2) w przypadku zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, którego Wykonawca wskazał na etapie składania oferty. 5. W przypadku konieczności zmiany wskazanych przez Wykonawcę w ofercie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca może dokonać zmiany w tym zakresie za zgodą Zamawiającego pod warunkiem zachowania warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w SIWZ oraz zawiadomienia Zamawiającego o powyższej zmianie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Zmiana w tym zakresie nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 6. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 7. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności na rzecz osoby trzeciej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sieradza plac Wojewódzki 1 98-200 Sieradz pokój nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Klientów Urząd Miasta Sieradza plac Wojewódzki 1 98-200 Sieradz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pn. Od elekcji królów Polski do epoki Internetu - sieradzka starówka historycznym i kulturowym dziedzictwem regionu, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.