eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wykonanie i dostarczenie papieru firmowego dla Urzędu Miasta Tarnowa



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Tarnów: Wykonanie i dostarczenie papieru firmowego dla Urzędu Miasta Tarnowa
Numer ogłoszenia: 68369 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Obsługi Urzędu, ul. Mickiewicza 2, Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882400, faks 014 6215308.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie papieru firmowego dla Urzędu Miasta Tarnowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby zamawiającego - ul. Nowa 4 papieru firmowego kolorowego formatu A4, dla potrzeb Kancelarii Prezydentów, wg 3 wzorów dostarczonych przez Zamawiającego. 2 Wykonanie i dostarczenie będzie się odbywało każdorazowo na podstawie kierowanych do Wykonawcy pisemnych zapotrzebowań, zawierających wzór papieru firmowego oraz ilość. Zapotrzebowania przesyłane będą drogą elektroniczną i faksem. Każda zamówiona partia musi zostać wykonana i dostarczona w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania pisemnego zapotrzebowania. 3 Wykonany papier firmowy musi ściśle odpowiadać dostarczonemu wzorowi. Wymagania dotyczące papieru firmowego gramatura: 120 g/m2 o podwyższonej białości 156-164 CIE, formatu A4, pełen kolor. Papier firmowy ma umożliwiać wykonanie nadruku w drukarkach laserowych i atramentowych oraz musi umożliwiać stosowanie w urządzeniach kserograficznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1262.30 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asterias Sp. z o.o., ul. Lwowska 184, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1262.30
  • Oferta z najniższą ceną: 1262.30 oferta z najwyższą ceną: 1760.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.