eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Rębkowska › Przebudowa skrzyżowania dr. powiatowej Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice z dr. gminną Nr 130216W Sulbiny Górne - Ruda Talubska w m. Ruda Talubska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-11

Wola Rębkowska: Przebudowa skrzyżowania dr. powiatowej Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice z dr. gminną Nr 130216W Sulbiny Górne - Ruda Talubska w m. Ruda Talubska
Numer ogłoszenia: 68350 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania dr. powiatowej Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice z dr. gminną Nr 130216W Sulbiny Górne - Ruda Talubska w m. Ruda Talubska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę skrzyżowania dr. powiatowych Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice z dr. gminną Nr 130216W Sulbiny Górne - Ruda Talubska w m. Ruda Talubska. Przebudowa drogi obejmuje wykonanie robót przygotowawczych, robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni, krawężników, chodników i ścieków, rowów i przepustów, zjazdów, robót wykończeniowych, oznakowania. Szczegółowy zakres robót przedstawia poniższe zestawienie. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogach), w terenie: równinnym w ilości 0,223 km. Rozebranie nawierzchni grubości 15 cm z betonu, wykonywane mechanicznie - grubość nawierzchni - 25 cm - (wsp. - 1,667) w ilości 28,200 m2. Rozebranie nawierzchni grubości 15 cm z betonu, wykonywane mechanicznie w ilości 13,100 m2. Rozebranie chodników z kostki brukowej na podsypce piaskowej - ręczne, przy wys. kostki 6 cm - odzysk materiału - 70% w ilości 234,000 m2. Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach: 15x30 cm, na podsypce cementowo-piaskowej - częściowy odzysk materiału - na zjazdy - 57,5 m w ilości 117,000 m. Rozebranie ław pod krawężniki, przy ławie: z betonu w ilości 6,700 m3. Rozebranie obrzeży trawnikowych ułożonych na podsypce piaskowej, przy wymiarach obrzeża 8x30 cm (8x25 cm) w ilości 118,000 m. Rozebranie przepustów rurowych: - rur betonowych o średnicy 50 cm w ilości 14,000 m Rozebranie elementów umocnienia rowu - ażurowych 45x15 cm 104,400 m2. Transport wewnętrzny kruszywa łamanego i gruzu na odległość do 0,5 km, z załadunkiem mechanicznym, przy przewozie: samochodem samowyładowczym ponad 5 do 10 t - odl. całk. 1 km w ilości 36,145 Mg. Nakłady uzupełniające do tab. 1510 na transport materiałów na dalsze 0,5 km ponad 0,5 km: samochodami samowyładowczymi ponad 5 do 10 t - do 1 km w ilości 36,145 Mg. Transport wewnętrzny brukowca, kostki kamiennej na odległość do 0,5 km, z załadunkiem ręcznym, przy przewozie: samochodem samowyładowczym ponad 5 do 10 t - odl. całk. 1 km 46,908 Mg. Nakłady uzupełniające do tab. 1510 na transport materiałów na dalsze 0,5 km ponad 0,5 km: samochodami samowyładowczymi ponad 5 do 10 t - do 1 km w ilości 14,084 Mg. Transport wewnętrzny materiałów sztukowych o masie ponad 50 do 100 kg na odległość do 0,5 km, z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym, przy przewozie: sam. skrzyniowym ponad 5 do 10 t - odl. całk. 1 km w ilości 21,586 Mg. Nakłady uzupełniające do tab. 1509 na transport materiałów na dalsze 0,5 km ponad 0,5 km: sam. skrzyniowymi ponad 5 do 10 t - do 1 km w ilości 15,606 Mg. Ręczne karczowanie drzew, o średnicy 16-25 cm w ilości 1,000 szt. Ręczne karczowanie drzew, o średnicy 26-35 cm w ilości 2,000 szt. Transport na odległość do 2 km - dłużyc w ilości 0,680 mp. Transport na odległość do 2 km - karpiny w ilości 0,410 mp. Transport na odległość do 2 km - gałęzi w ilości 1,010 mp. ROBOTY ZIEMNE Odspojenie i przewóz taczkami na odległość do 10 m gruntu: kat. III - selekcja gruntu do wykonania nasypu w strefie powierzchni utwardzonych w ilości 150,000 m3. Wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem urobku na odległość do 1 km samochodem samowyładowczym do 5 t, w gruncie: kat. III - drogi - odkład - 50% całości robót (uzbr., utrudnienia), selekcja humusu - (113+266)x0,05 = 19 m3-435x0,50 = 218 m3 w ilości 214,000 m3. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, przy pojemności łyżki koparki: 0,40 m3 - grunt kat. III, samochód do 5 t - drogi - odkład - 50% całości robót 217,000 m3. Mechaniczne plantowanie gruntu kat. III, uprzednio odspojonego, spycharkami: 55kW (75KM) - na odkładzie - m3 - (214 - 19 /humus/ + 217)x1,25 w ilości 515,000 m3. Zagęszczanie nasypów zagęszczarkami, w gruncie kat. III w ilości 150,000 m3. PODBUDOWA Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruncie: kat. II-IV - pod w-wę odsączającą w ilości 829,800 m2. Warstwy odsączające z piasku, wykonane ręcznie z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm i zagęszczeniu walcem wibracyjnym - grub. 15 cm - (wsp. - 1,5) w ilości 134,200 m2. Warstwy odsączające z piasku, wykonane ręcznie z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm i zagęszczeniu walcem wibracyjnym - grub. 32 cm - (wsp. - 1,6) w ilości 524,300 m2. Warstwy odsączające z piasku, wykonane ręcznie z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm i zagęszczeniu walcem wibracyjnym - grub. 39 cm - (wsp. - 1,95) w ilości 55,900 m2. Warstwy odsączające z piasku, wykonane ręcznie z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm i zagęszczeniu walcem wibracyjnym - grub. 49 cm - (wsp. - 2,45) w ilości 115,400 m2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruncie: kat. II - pod podbudowę w ilości 784,900 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech., przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu: 20 cm, na poszerzeniach do 2,5 m - ruch KR 3 426,200 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech., przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu: 25 cm, na poszerzeniach do 2,5 m - grubość 46 cm - ruch KR 3 - (wsp. - 1,84) w ilości 119,000 m2. Podbudowy betonowe, wraz z pielęgnacją przez posypywanie piaskiem i polewanie wodą, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm, z betonu B 20, na poszerzeniach w ilości 153,400 m2. Podbudowy betonowe, wraz z pielęgnacją przez posypywanie piaskiem i polewanie wodą, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm, z betonu B 20, na poszerzeniach - grubość 32 cm - (wsp. - 1,6) w ilości 86,300 m2. Ręczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej w ilości 426,200 m2. Skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową w ilości asfaltu po odparowaniu - 0,5 - 0,7 kg/m2 w ilości 426,200 m2. Podbudowy z betonu asfaltowego - ruch KR 3, transportowanych samochodem samowyładowczym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 8 cm - grubość 13 cm - (wsp. - 1,625) w ilości 426,200 m2 Ręczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum w ilości 1 235,300 m2. Skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową w ilości asfaltu po odparowaniu - 0,3 - 0,5 kg/m2 w ilości 1 235,300 m2. Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym, sortowanym - 5-31,5 mm, zagęszczanym mechanicznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu: do 10 cm - przekładaniec w ilości 70,000 m3. Ręczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - podbudowa /ruch KR 3/, transportowaną samochodem samowyładowczym: 5-10 t, z wbudowaniem geosiatki Tensar AR 1, na połączeniu starej nawierzchni z nową nawierzchnią bitumiczną; normalna głębokość ułożenia geosiatki - min. 11 cm poniżej niwelety nawierzchni; na dowiązaniach - bezpośrednio na poziomie starej nawierzchni w ilości 254,600 Mg. NAWIERZCHNIA Uzupełniające oczyszczenie podbudowy asfaltowej - pod warstwę ścieralną w ilości 780,400 m2. Skropienie podbudowy asfaltowej - pod w-wę ścieralną emulsją asfaltową w ilości asfaltu po odparowaniu - 0,3 - 0,5 kg/m2 w ilości 1 560,700 m2. Warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z SMA - ruch KR 4, transportowanych samochodem samowyładowczym, o grubości warstwy po zagęszczeniu: 4 cm - grubość 5 cm - (wsp. - 1,25) w ilości 1 560,700 m2. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej BEHATON, z wypełnieniem spoin piaskiem, układana na podsypce: cem.-piask., przy użyciu kostki kolorowej (żółta i czerwona) gr. 8 cm w ilości 276,200 m2. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej BEHATON, z wypełnieniem spoin piaskiem, układana na podsypce: piask., przy użyciu kostki szarej gr. 8 cm w ilości 46,400 m2. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej BEHATON, z wypełnieniem spoin piaskiem, układana na podsypce: piask., przy użyciu kostki kolorowej (czerwona) gr. 8 cm w ilości 72,600 m2. KRAWĘŻNIKI, CHODNIKI I ŚCIEKI Krawężniki kamienne wystające, wraz z wykonaniem ław betonowych, o wymiarach: 20x35 cm - na podsypce cementowo-piaskowej, ława z bet. B-20 w ilości 114,400 m. Krawężniki betonowe wystające, wraz z wykonaniem ław betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej, o wymiarach: 20x30 cm, ława z bet. B-15 w ilości 31,000 m. Krawężniki betonowe bez ław, wystające, o wymiarach: 20x30 cm, na podsypce cementowo-piaskowej - pierścień przejezdny + wyspy na wlotach w ilości 175,000 m. Krawężniki betonowe wystające i wtopione, wraz z wykonaniem ław betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej, o wymiarach: 15x30 cm; ława z bet. B-15 w ilości 337,500 m. Krawężniki betonowe wystające, wraz z wykonaniem ław z pospółki, na podsypce piaskowej, o wymiarach: 15x30 cm w ilości 59,400 m. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruncie: kat. II, III w ilości 328,700 m2. Warstwy odsączające z piasku, wykonywane ręcznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm, zagęszczane mechanicznie: walcem wibracyjnym w ilości 328,700 m2. Obrzeża betonowe na podsypce piaskowej, przy wypełnieniu spoin piaskiem i wym. obrzeża 8x25 cm w ilości 191,000 m. Podbudowy z kruszywa łamanego, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu: 15 cm - grubość 10 cm - (wsp. - 0,67) w ilości 328,700 m2. Chodniki z kostki brukowej betonowej HOLLAND, z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce: piaskowej, przy użyciu kostki szarej gr. 6 cm w ilości 146,900 m2. Chodniki z kostki brukowej betonowej BEHATON, układanej z wypełnieniem spoin piaskiem, na podsypce: piaskowej, przy użyciu kostki szarej gr. 6 cm - materiał z odzysku w ilości 163,600 m2. Chodniki z kostki brukowej betonowej HOLLAND, z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce: piaskowej, przy użyciu kostki kolorowej (czerwona) gr. 6 cm w ilości 18,200 m2. Ławy pod ściek HOLLAND - beton B-20 w ilości 0,660 m3. Ścieki uliczne typu HOLLAND układane w dwóch rzędach na płask., na podsypce: cem.-piask. dla ścieków płaskich w ilości 11,000 m. Dodatek za dalszy 1 rząd kostki na podsypce cementowo-piaskowej układanego rębem w ilości 11,000 m. Ścieki z elementów betonowych układanych na podsypce cem.-piask., przy grubości prefabrykatów 15 cm - strefa chodnika w ilości 12,500 m Ścieki z elementów betonowych układanych na podsypce cem.-piask., przy grubości prefabrykatów 15 - strefa skarpy w ilości 3,000 m Wykonanie ubezpieczenia wyspy środkowej płytami ażurowymi - bezpośrednio na gruncie. Wymiary elementów betonowych: 60x40x10 cm w ilości 11,800 m2 ROWY I PRZEPUSTY Wykonanie ławy z pospółki pod przepusty KKŻ oraz rów kryty /KKŻ i płyty MON/ wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem przepustu w ilości 24,460 m3 Wykonanie robót betonowych (beton B-45): przepusty KKŻ oraz ścianki czołowe /zlicowane z nawierzchnią zjazdu/ w ilości 19,376 m3 Wbudowanie korytek KKŻ na przepustach KKŻ i rowie krytym w ilości 46,050m Ułożenie płyt MON 300x100x20 cm na przepustach KKŻ I z wypełnieniem spoin i otworów betonem B-45 lub zaprawą cementową M-20 (3 płyty) wraz z izolacją przepustu (wsp. 1,2) w ilości 9m2 Ułożenie płyt MON 300x100x15 cm na przepustach KKŻ II z wypełnieniem spoin i otworów betonem B-45 lub zaprawą cementową M-20 wraz z izolacją przepustu (wsp. 1,2) w ilości 24 m2 Ułożenie płyt MON 300x100x15 cm na rowie krytym z wypełnieniem spoin i otworów betonem B-45 lub zaprawą cementową M-20 wraz z izolacją płyt (wsp. 1,1) - 7 płyt w ilości 21,00 m2 Przepusty rurowe pod zjazdami, wykonane z rur betonowych, układanych na ławie z pospółki gr. 25 cm - część przelotowa z rur o średnicy 50 cm - wraz z robotami ziemnymi, wykop i zasypanie ilości 5,000 m. Umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi (korytkami żelbetowymi z zabezpieczeniami otworów geowłókniną x 2), z ułożeniem ławy i osadzeniem elementów na ławie z pospółki; wypełnienie przestrzeni - grunt miejscowy w ilości 62,200 m Wykonanie ubezpieczenia rowów płytami ażurowymi z przygotowaniem podsypki żwirowej. Wymiary elementów betonowych: 60x40x10 cm w ilości 200,800 m2 Wykonanie ubezpieczenia rowów płytami ażurowymi z przygotowaniem podsypki żwirowej. Elementy betonowe z odzysku w ilości 73,000 m2 ZJAZDY Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruncie: kat. II, III w ilości 78,200 m2 Warstwy odsączające z piasku, wykonywane ręcznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, zagęszczane mechanicznie: walcem wibracyjnym - grubość 15 cm - (wsp. 1,5) w ilości 78,200 m2 Podbudowy z kruszywa łamanego, przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu: 15 cm, na poszerzeniach do 2,5 m w ilości 139,800m2 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej HOLLAND, z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce: piaskowej, przy użyciu kostki kolorowej (czerwona) gr. 8 cm w ilości 72,300m2 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Profilowanie i zagęszczanie podłoza pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruncie: kat. II, III - pod umocnienie poboczy w ilości 158,200m2 Umocnienie poboczy kruszywem łamanym stab. mech., przy grubości warstwy (dolnej) po zagęszczeniu: 20 cm, na poszerzeniach do 2,5 m - ruch KR 3 w ilości 158,200 m2 Plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie, w gruncie kat. III w ilości 387,000m2 Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i korony nasypów wykonywanych ręcznie, w gruncie kat. III w ilości 266,000 m2 Humusowanie skarp z obsianiem - grubość warstwy humusu 5 cm - humus z pasa drogowego w ilości 379,000 m2 OZNAKOWANIE Słupki do pionowych znaków drogowych, stalowe, z rur o średnicy 70 mm w ilości 14,000 szt. Tablice znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o pow. ponad 0,3 m2 w ilości 15,000 szt Tablice znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o pow. do 0,3 m2 w ilości 1,000 szt. Tablice kierunku i miejscowości o powierzchni ponad 0,3 m2 w ilości 3,000 szt. Ustawienie słupka przeszkodowego U-5b zespolonego ze znakiem C-9 w ilości 3,000 szt. Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - liniami segregacyjnymi i krawędziowymi: ciągłymi, malowanymi mechanicznie - P-4; P-7d w ilości 28,200m2 Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - liniami segregacyjnymi i krawędziowymi: przerywanymi, malowanymi mechanicznie - P-1b; P-1e; P-7a; P-7c w ilości 6,300 m2 Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, malowane farbą chlorokauczukową: - mechanicznie - P-7b+P-21a; P-10; P-13; P-14 w ilości 35,300 m2 INNE Oświetlenie skrzyżowania - 3 stanowiska słupowe, linia napowietrzna izolowana; lampy sodowe - szt. 5 w ilości 1,000 kpl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00PLN (słownie; dwanaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat tj. 2005/2006/2007/2008/2009r. przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. 1.1 SIWZ, (załącznik Nr 5) wraz z referencjami od poprzednich zamawiających potwierdzające, że roboty budowlane (wykonanie budowy, przebudowy, odnowy, remonty nawierzchni dróg) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączonym formularzu - załącznik Nr 4 - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. na załączonym formularzu - załącznik Nr 3, wraz z oświadczeniami, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia na załączniku Nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 SIWZ, kopia dokumentu wadialnego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 3 tj. sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.