eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-19

Ogłoszenie nr 68345 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.

Kutno: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45068


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 47758


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kutnowski, krajowy numer identyfikacyjny 61101614600000, ul. Kościuszki  16, 99-300   Kutno, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 24 3554780, faks 24 3554784, e-mail zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.23.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych obejmujących: naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, uszczelnienie pojedynczych pęknięć i wypełnienie ubytków masą bitumiczną. Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże wykonawcy harmonogram remontów. Ilość masy bitumicznej, która zostanie udostępniona Wykonawcy - określająca wielkość robót: 1800 ton. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. Odbiór mieszanki mineralno-asfaltowej produkowanej na gorąco w otaczarkach odpowiadającej wymogom OST-D-05.03.05 (jak dla warstwy ścieralnej, kat. ruchu KR1 - 2) z wytwórni mas bitumicznych prowadzonej przez: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA S.A. z siedzibą: Kobylarnia 8, 86-061 Brzoza, Wytwórnia Mas Bitumicznych w Bogusławicach 87-820 Kowal, trzema pojazdami samochodowymi jednocześnie o D.M.C. co najmniej 12 ton każdy, wyposażonymi w skrzynie samowyładowcze i zainstalowane na nich kontenery "termosy" do transportu masy bitumicznej do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 2. Każdy z zadeklarowanych w ofercie pojazdów samochodowych będzie udostępniony Zamawiającemu celem montażu nadajników umożliwiających monitoring systemem GPS. 3. Mechaniczne wyrównanie krawędzi istniejącej nawierzchni (dopuszcza się możliwość frezowania). Materiał powstający w wyniku wyrównywania krawędzi jest własnością Zamawiającego i należy go dostarczyć w miejsce przez niego wskazane. 4. Skropienie emulsją asfaltową krawędzi miejsca wbudowania materiału zgodnie z SST. 5. Wyboje o głębokości większej niż 5 cm należy wypełnić materiałem kamiennym o kalibracji 32,5-65 mm, zapewnionym przez Wykonawcę robót. 6. Wbudowanie mieszanki mineralno-asfaltowej produkowanej na gorąco w otaczarkach odpowiadającej wymogom OST-D-05.03.05 (jak dla warstwy ścieralnej, kat. ruchu KR1 - 2) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (sieć dróg powiatowych na terenie powiatu kutnowskiego). 7. Dysponowanie jednocześnie trzema brygadami wykwalifikowanych pracowników wyposażonych w sprzęt niezbędny do wbudowania masy bitumicznej. 8. Masę po ułożeniu należy zagęszczać przy pomocy walcy drogowych o masie całkowitej powyżej 3,5 tony, które wyposażono w wibrację do współczynnika zagęszczenia określonego w SST. 9. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany do opracowania na własny koszt i uzgodnić z Zamawiającym oznakowania robót w pasie drogowym. Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji zamówienia, a także jego demontażu po robotach. Koszty z tym związane muszą być uwzględnione w cenie ofertowej. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zadania tj.: osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorzy maszyn i urządzeń w okresie realizacji umowy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT541463.41
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe "FA-BUD" Michał Nowacki,  ,  Pniewo Małe 16,  99-311,  Bedlno,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 597780.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 597780.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 720000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.