eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Remont budynku Urzędu Gminy w Dębicy przy ul. Batorego 13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Dębica: Remont budynku Urzędu Gminy w Dębicy przy ul. Batorego 13
Numer ogłoszenia: 68341 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy, ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803324, 6803310, fax 014 6803336.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Urzędu Gminy w Dębicy przy ul. Batorego 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku Urzędu Gminy w Dębicy przy ul. Batorego 13 : - pomieszczenia I piętra (od 101 do 120 ) , część pomieszczeń II piętra( od 202 do 205) , część pomieszczeń parteru ( 9 i od 21 do 25 ) , wejście główne, - przebudowa ścian działowych, rozbiórka podłóg drewnianych i posadzek - roboty izolacyjne, posadzki - wylewki, posadzki, wykładziny podłogowe, okładziny ścian - wymiana stolarki drzwiowej - wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej Opis przedmiotu zamówienia stanowią : - dokumentacja projektowa, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót. - malowanie ścian i sufitów - remont instalacji elektrycznej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się kwotę wadium w wysokości : 3 000,00 zł. Wadium wnosi się na zasadach opisanych w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto nr : 06 1060 0076 0000 3300 0015 8949 w banku PeKaO SA Oddział w Dębicy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu , kwota wadium powinna znaleźć się na wyżej podanym koncie Urzędu Gminy Dębica w terminie składania ofert tj do 28.04.2008 r. godz. 9.30..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykonał z należytą starannością minimum 2 roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie obiektów budowlanych - budynków użyteczności publicznej o kubaturze min. 4 000,00 m3 i wartości robót minimum 300 000,00 zł brutto każda. b) Wykonawca musi wykazać, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć minimum 5 osób na stanowiskach robotniczych i osoby na stanowiskach samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c) wykonawca musi wykazać, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100 000,00 zł, b) Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 300 000,00 zł. 4. Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: 1) złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 2) dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - metodą: spełnia / nie spełnia. ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy), - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, - podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarami Robót załączonymi do SIWZ. 2. Wykonawca musi przedłożyć kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załącznika do SIWZ - przedmiaru robót 3. Oferta musi zagwarantować: a) termin realizacji zamówienia - do dnia 30 listopada 2008 r., b)płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po jego wykonaniu i podpisaniu protokołu odbioru. c) termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego. d) min. 60 miesięcy pełnej gwarancji na wykonane roboty budowlane, e) wartość brutto przedmiotu zamówienia nie będzie podlegać waloryzacji. 4. Wykonawca musi zagwarantować ,że przy wykonaniu zamówienia zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ) - oświadczenie złożone w druku Oferta. Ocena spełniania wymagań przedmiotowych nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych wymagań metodą : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4--8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Wymóg ten dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy natomiast przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. 5.6. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 1 do SIWZ. 5.7. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. - Załącznik nr 3 do SIWZ 5.9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Załącznik nr 4 do SIWZ 5.10. Dokumenty stwierdzające, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i pełnić samodzielne funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych,kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadają wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.). 5.11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.12 Polisa potwierdzająca ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 5.13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to : - zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 5.1, 5.2, 5.3 i 5.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 5.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. 5.14 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.13. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty w punktach od 5.1 do 5.7 i 5.12 muszą być złożone przez każdego z wykonawców. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarami Robót załączonymi do SIWZ - oświadczenie złożone w druku Oferta 2. Wykonawca musi przedłożyć kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załącznika do SIWZ - przedmiaru robót 3. Oferta musi zagwarantować: a) termin realizacji zamówienia - do dnia 30 listopada 2008 r. - oświadczenie złożone w druku Oferta b)płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po jego wykonaniu i podpisaniu protokołu odbioru- oświadczenie złożone w druku Oferta - wzór umowy c) termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego - oświadczenie złożone w druku Oferta d) min. 60 miesięcy pełnej gwarancji na wykonane roboty budowlane oświadczenie złożone w druku Oferta e) wartość brutto przedmiotu zamówienia nie będzie podlegać waloryzacji - oświadczenie złożone w druku Oferta - wzór umowy 4. Wykonawca musi zagwarantować ,że przy wykonaniu zamówienia zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ) - oświadczenie złożone w druku Oferta. Ocena spełniania wymagań przedmiotowych nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych wymagań metodą : spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dębicy ul. Batorego 13 39-200 Dębica ul. Batorego 13 pokój 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Dębicy ul. Batorego 13 - Sekretariat 39-200 Dębica ul. Batorego 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.