eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Zakup i dostawa w miarę występowania potrzeb Rad Sołeckich i Zamawiającego materiałów betonowych w układzie 3 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Andrychów: Zakup i dostawa w miarę występowania potrzeb Rad Sołeckich i Zamawiającego materiałów betonowych w układzie 3 zadań.
Numer ogłoszenia: 68334 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Batorego 24, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. 033 8752531, fax 033 8753109.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.andrychow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa w miarę występowania potrzeb Rad Sołeckich i Zamawiającego materiałów betonowych w układzie 3 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, w miarę występowania potrzeb Rad Sołeckich i Zamawiającego, zakup i dostawa materiałów betonowych w układzie 3 zadań: Zadanie Nr 1 Korytka i płyty ażurowe: - Korytka bet. półokrągłe szerokość 30cm x długość 50cm ± 10cm x wysokość 10cm ± 1cm w ilości 500 szt. - Korytka bet. półokrągłe szerokość 40cm x długość 50cm ± 10cm x wysokość 12cm ± 1cm w ilości 100 szt. - Korytka bet. trapezowe szerokość 45cm± 5cm x długość 50cm ± 10cm x wysokość 25cm ± 1cm w ilości 2 500 szt. - Korytka bet. trapezowe wysokie szerokość 50cm / 70cm ± 10cm x długość 40cm ± 10cm x wysokość 50cm ± 1cm w ilości 400 szt. - Płyty bet. ażurowe długość 60cm± 10cm x szerokość 40cm x grubość 10cm ± 1cm w ilości 300 szt. - Płyty bet. ażurowe długość 100 ± 10cm x szerokość 60cm x grubość 10cm± 1cm zbrojone w ilości 400 szt. Zadanie Nr 2 Cement: - Cement portlandzki 32,5 w workach 25 kg - 70 ton. Zadanie Nr 3 Beton: - Beton towarowy B-10 z plastyfikatorem - 80 m3. - Beton towarowy B-15 z plastyfikatorem - 80 m3. - Beton towarowy B-20 z plastyfikatorem - 100 m3. - Beton towarowy B-25 z plastyfikatorem - 100 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.80.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne Kod CPV wg słownika 2008: 44.10.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane w tym postępowaniu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału określone w SIWZ oraz w art.22 ustawy PZP, tj: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawca przedstawi w ofercie aktualny na dzień składania ofert dokument /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, aktualne na dzień składania ofert /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, aktualne na dzień składania ofert /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawca przedstawi w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych /wg. wzoru do SIWZ 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawca przedstawi w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych /wg. wzoru do SIWZ 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy wykonawca przedstawi w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych /wg. wzoru do SIWZ/ oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych /wg. wzoru do SIWZ/. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia / np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum/. W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/. 2. Aktualne na dzień składania ofert /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne na dzień składania ofert /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykonawcy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Aprobaty, atesty lub deklaracje zgodności z Polską Normą. 7. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2, 3 zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt. 1, 2, 3, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości /wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie /wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Oprócz w/w dokumentów i oświadczeń oferta będzie zawierać zaakceptowany Wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.andrychow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 34-120 Andrychów ul. Batorego 24..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Andrychowie ul. Batorego 24, pokój nr 10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów betonowych: - Korytka betonowe półokrągłe - Korytka betonowe trapezowe - Płyty ażutowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Korytka i płyty ażurowe: - Korytka bet. półokrągłe szerokość 30cm x długość 50cm ± 10cm x wysokość 10cm ± 1cm w ilości 500 szt. - Korytka bet. półokrągłe szerokość 40cm x długość 50cm ± 10cm x wysokość 12cm ± 1cm w ilości 100 szt. - Korytka bet. trapezowe szerokość 45cm± 5cm x długość 50cm ± 10cm x wysokość 25cm ± 1cm w ilości 2 500 szt. - Korytka bet. trapezowe wysokie szerokość 50cm / 70cm ± 10cm x długość 40cm ± 10cm x wysokość 50cm ± 1cm w ilości 400 szt. - Płyty bet. ażurowe długość 60cm± 10cm x szerokość 40cm x grubość10cm ± 1cm w ilości 300 szt. - Płyty bet. ażurowe długość 100 ± 10cm x szerokość 60cm x grubość 10cm ± 1cm zbrojone w ilości 400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.80.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów betonowych: - Cement portlandzki 32,5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 Cement: - Cement portlandzki 32,5 w workach 25 kg - 70 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.80.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów betonowych: - Beton towarowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 Beton towarowy: - Beton towarowy B-10 z plastyfikatorem - 80 m3. - Beton towarowy B-15 z plastyfikatorem - 80 m3. - Beton towarowy B-20 z plastyfikatorem - 100 m3. - Beton towarowy B-25 z plastyfikatorem - 100 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.80.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.