Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Sosnowiec: ZAKUP PALIW PŁYNNYCH-BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB 95 (CPV-23111200-0)
I OLEJU NAPĘDOWEGO (23121100-2),
DOKONYWANY BEZPOŚREDNIO NA STACJACH PALIW DLA POJAZDÓW
REJONOWEGO POGOTOWIA RATUNKOWEGO
Numer ogłoszenia: 68265 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Pogotowie Ratunkowe, ul. Czarna 14, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2921604 w. 44, fax 032 2669559.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.silesia-region.pl/rprsosnowiec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP PALIW PŁYNNYCH-BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB 95 (CPV-23111200-0) I OLEJU NAPĘDOWEGO (23121100-2), DOKONYWANY BEZPOŚREDNIO NA STACJACH PALIW DLA POJAZDÓW REJONOWEGO POGOTOWIA RATUNKOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup paliw płynnych: - benzyny bezołowiowej Pb 95 - oleju napędowego ON (zależnie od pory roku: zimowy, przejściowy, letni), dokonywany bezpośrednio na stacjach paliw dla pojazdów placówek podległych Rejonowemu Pogotowiu Ratunkowemu w Sosnowcu, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. (także wymienionych ponizej) 1 Stacja Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu, ul. Czarna 14 Pb95 3500 L/rok, ON 65000 L/rok 2 Stacja Pogotowia Ratunkowego w Będzinie, ul. Sączewskiego 24, ON 20000 L/rok 3 Stacja Pogotowia Ratunkowego w Czeladzi, ul. Szpitalna 40, ON 5500 L/rok 4 Punkt Postoju Ambulansu w Siewierzu, ul. Warszawska 8a, ON 7600 L/rok 5 Stacja Pogotowia Ratunkowego w Dąbrowie Górniczej, ul. Ludowa 7,ON 25000 L/rok 6 Stacja Pogotowia Ratunkowego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28 , ON 10000 L/rok 7Stacja Pogotowia Ratunkowego w Zawierciu, ul. Żyły 16 Pb95 3000 L/rok, ON 26500 L/rok 8 Punkt Postoju Ambulansu w Szczekocinach, ul. Jana Pawła II 3, ON 6800 L/rok 9 Punkt Postoju Ambulansu w Pilicy, ul. Senatorska 3, ON 4500 L/rok 10 Punkt Postoju Ambulansu w Kroczycach, ul. Batalionów Chłopskich 33, ON 4500 L/rok
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokościach: Zadanie Kwota 1 5800,00 zł 2 1700,00 zł 3 500,00 zł 4 700,00 zł 5 2100,00 zł 6 900,00 zł 7 2500,00 zł 8 600,00 zł 9 400,00 zł 10 400,00 zł Razem 15600,00zł Uwaga: Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie, wpłaca wadium w kwocie stanowiącej sumę podanych kwot wadium dla poszczególnych zadań. 2. Wadium może być wniesione w: a) w pieniądzu b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) w gwarancjach bankowych d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego ING Bank Śląski o.Sosnowiec 90 1050 1360 1000 0022 1273 4327, najpóźniej w dacie składania ofert pieniądze muszą znaleźć się na koncie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w art. VII ust. 2 SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w części VIII ust. 1 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadkach, o których mowa w części VIII ust. 2 i w części XVI ust. 4 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawców o przedłużenie ważności wadium lub wniesienie nowego wadium na przedłużony termin. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami bankowymi w przypadku, gdy: Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją poprzez wypełnienie formularza oferty, zgodnego z załącznikiem nr 1 do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza), 2. Spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1, ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków na podstawie przedstawionych dokumentów, które są wymienione w art. IV SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełni wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed pływem terminu otwarcia ofert. Dokumenty wymienione w art. IV pkt 2 należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej Kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Na pisemną prośbę Wykonawcy dołączoną do oferty, oryginały dokumentów zostaną zwrócone w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu pod warunkiem dołączenia do oferty ich kserokopii. W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy). 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie, o którym mowa w art. 24 pkt.1 ust. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie, o którym mowa w art. 24 pkt.1 ust. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z §2 ust.1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 1 kwietnia 2008r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/jednostki/index.php?zm=50&grupa=1157448063
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu ul. Czarna 14 41-200 Sosnowiec http://bip.silesia-region.pl/rprsosnowiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu ul. Czarna 14 41-200 Sosnowiec Sekretariat - I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu ul.Czarna 14 Pb95 3500 L/rok ON 65000 L/rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0, 23.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Będzinie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Będzinie ul.Sączewskiego 24 ON 20000 L/rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Czeladzi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Czeladzi ul.Szpitalna 40 ON 5500 L/rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Punkt Postoju Ambulansu w Siewierzu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Punkt Postoju Ambulansu w Siewierzu ul.Warszawska 8a ON 7600 L/rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Dąbrowie Górniczej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Dąbrowie Górniczej ul.Ludowa 7 ON 25000 L/rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Jaworznie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Jaworznie ul.Chełmońskiego 28 ON 10000 L/rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Zawierciu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Zawierciu ul.Żyły 16 Pb95 3000 L/rok ON 26500 L/rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0, 23.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Punkt Postoju Ambulansu w Szczekocinach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Punkt Postoju Ambulansu w Szczekocinach ul.Jana Pawła II 3 ON 6800 L/rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Punkt Postoju Ambulansu w Pilicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Punkt Postoju Ambulansu w Pilicy ul. Senatorska 3 ON 4500 L/rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Punkt Postoju Ambulansu w Kroczycach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Punkt Postoju Ambulansu w Kroczycach ul.Batalionów Chłopskich 33 ON 4500 L/rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Balaton reaktywacja, etap 2: miejsca wypoczynkowe, leżaki, pomosty widokowe (BO 24/0/26)
- Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Inspektoratu w Jaworznie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa wraz z montażem regałów jezdnych do budynku "C" Sądu Rejonowego w Czeladzi
- " Dostawa: odzieży ochronnej, medycznej oraz obuwia dla pracowników WSS 5."
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont fragmentu ul. Suchej, Małobądzkiej, Lwowskiej i Gospodarczej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw
- Dostawy oleju napędowego drogą transakcji bezgotówkowych za pomocą kart chipowych (paliwowych)
- Dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
- Zakup paliwa dla SP ZOZ Kraśnik
- Dostawa oleju napędowego dla potrzeb Komunalnego Przedsiębiorstwa Użyteczności Publicznej "Ekociech" Sp.zo.o. 87-720 Ciechocinek ul. Wojska Polskiego 33 w okresie 20.06.2024 do 19.06.2025 r.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.