eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pecna › Dostawa sortów mundurowych leśnika i odzieży BHP dla leśnych służb terenowych, pracowników inżynieryjno - technicznych, administracyjnych i na stanowiskach robotniczych Nadleśnictwa Konstantynowo na rok 2010.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-11

Pecna: Dostawa sortów mundurowych leśnika i odzieży BHP dla leśnych służb terenowych, pracowników inżynieryjno - technicznych, administracyjnych i na stanowiskach robotniczych Nadleśnictwa Konstantynowo na rok 2010.
Numer ogłoszenia: 68260 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25864 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Konstantynowo, Konstantynowo 1, 62-053 Pecna, woj. wielkopolskie, tel. 061 8137791, faks 061 8132238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika i odzieży BHP dla leśnych służb terenowych, pracowników inżynieryjno - technicznych, administracyjnych i na stanowiskach robotniczych Nadleśnictwa Konstantynowo na rok 2010..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika oraz branżowej odzieży i ochronników bhp, wykonanych według wzorów określonych: 1) Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 grudnia 1998r. w sprawie określenia wzorów munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. Ust. 19-1999 poz. 169); 2) Zarządzeniem Nr 57 DGLP z dnia 31 maja 1999r.; 3) Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 25 czerwca 1999r. w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. 4) Zarządzeniem Nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7 czerwca 2000r., zmieniającym zarządzenie Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 25 czerwca 1999 r. w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. 5) Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno- technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, wraz z załącznikiem. 6) Dokumentacją techniczną opracowaną na podstawie Zarządzenia Nr 57 z 1999r., znajdującą się w siedzibie Zamawiającego; 7) Specyfikacją (zał. nr 3 i 4) opracowaną na podstawie Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników PGL-LP z dnia 29 stycznia 1998r. oraz wytycznych DGLP i RDLP w Poznaniu, dotyczącą odzieży i ochronników BHP dla leśnych służb terenowych, pracowników administracyjnych i stanowisk robotniczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 35.81.00.00 - Sprzęt osobisty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sorty mundurowe i elementy uzupełniające, sortymenty BHP (odzież i ochronniki) dla służby leśnej, pracowników inżynieryjno-technicznych i administracyjnych,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SILVAPOL S.A. Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Technicznego Leśnictwa, Ul. Węglowa 1/3, 60-122 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49289,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61046,97

  • Oferta z najniższą ceną: 61046,97 / Oferta z najwyższą ceną: 66942,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.