eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Usługa cateringowa realizowana w ramach projektu Wspomaganie na piątkę.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Częstochowa: Usługa cateringowa realizowana w ramach projektu Wspomaganie na piątkę.
Numer ogłoszenia: 68255 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa realizowana w ramach projektu Wspomaganie na piątkę..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa cateringowa realizowana w ramach projektu Wspomaganie na piątkę. Realizacja usługi cateringowej polega na przygotowaniu i dostarczeniu do wskazanej sali (wraz z rozłożeniem na stołach, zapewnieniu zastawy stołowej, obrusów i obsługi kelnerskiej) porcji żywieniowych wyszczególnionych poniżej. Usługa będzie realizowana podczas zajęć organizowanych w ramach projektu pn. Wspomaganie na piątkę. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wyżywienia dla ilości osób z uwzględnieniem zapisów poniżej tabeli. Zajęcia szkoleniowe (warsztaty, konsultacje, wykłady) i tym samym realizacji usługi żywieniowej odbywać się będzie jednocześnie w kilku miejscach na terenie powiatu Miasta Częstochowy, w salach edukacyjnych, udostępnionych przez Dyrektorów szkół i przedszkoli biorących udział w projekcie Wspomaganie na piątkę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesuwania ilości dostaw między poszczególnymi pozycjami lub jej zmniejszenie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia liczby porcji żywieniowych przypadających na dane zajęcia między poszczególnymi pozycjami. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający oczekuje: a) przygotowania i dostarczenia wyżywienia w formie: 4.napoje ciepłe: kawa (min. 250 ml / os.) , herbata (min. 250 ml/os.) 5.napoje zimne: woda mineralna niegazowana (min. 250 ml/os.), woda mineralna gazowana (min. 250 ml/os.), sok owocowy (pomarańczowy lub jabłkowy lub wieloowocowy) ( min. 250 ml/os.) 6.zestaw ciastek kruchych: ciastka z marmoladą owocową ( min. 2 szt./ os.), ciastka z bakaliami (min. 2 szt. / os.) , ciastka z polewą czekoladową (min. 2 szt / os.) 7.mieszany zestaw porcji ciast: szarlotka (min. 1 szt. / os.), sernik (min. 1 szt./os.) makowiec (min. 1 szt./os.) b) uprzątnięcia sali po wykonaniu całej usługi Realizacja usługi cateringowej będzie się odbywać zgodnie z harmonogramem opracowywanym w trakcie organizacji warsztatów, wykładów i konsultacji oraz w porozumieniu z Zespołem Projektowym, Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji i Dyrektorami placówek edukacyjnych. Łączna liczba porcji żywieniowych: 19 586 Łączna przewidywana liczba dostaw - 951 Łączna liczba godzin świadczenia usługi w salach szkoleniowych- 2 688.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentują wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług cateringowych bez względu na ich wartość, poprzez: a)Wykaz wykonanych usług, o których mowa w punkcie 5.2. SIWZ, sporządzony przez wykonawcę według załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji, b) Dowody potwierdzające, że usługi określone w powyższym wykazie zostały wykonane należycie. Dowodami tymi są: - poświadczenie, np. referencje albo - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w lit. a, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Edukacji Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, Magdalena Nocoń, pok. 305.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 08:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko Wydziału Nadz. i Admin. (parter),ul. Śląska 11/13, 42-217 Cz-wa. Otwarcie: 08.04.2014 r., godz. 08:30,w siedzibie zamawiającego w sali 108..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5. - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.