Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-18
Lubaczów: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla 150 osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 68240 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie , ul. Tadeusza Kościuszki 141, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51, faks 0-16 632-13-86 wew. 250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplubaczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla 150 osób bezrobotnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla 150 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim, realizowanego w ramach POKL Działanie 6.1. poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowanego ze środków EFS, na następujące kierunki szkoleń: - sprzedawca - z obsługą kas fiskalnych- 10 osób - CPV 80500000-9 (usługi szkoleniowe), magazynier - z obsługą wózków jezdniowych - 10 osób - CPV 80500000-9 (usługi szkoleniowe), bukieciarz - 10 osób - CPV 80500000-9 (usługi szkoleniowe), kucharz - 10 osób - CPV - 80500000-9 (usługi szkoleniowe), profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy - 10 osób - CPV 80500000-9 (usługi szkoleniowe), monter instalacji wodno - kanalizacyjnych - 5 osób - CPV 80510000-2 (usługi szkolenia specjalistycznego), umiejętności interpersonalne - 30 osób - CPV 80570000-0 (usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego), spawacz: pachwinowych blach w metodzie MAG (135),pachwinowych blach w metodzie TIG (141), pachwinowych blach elektrodą otuloną (111), gazowy - spoin czołowych blach (311) - 10 osób - CPV 80510000-2 (usługi szkolenia specjalistycznego), technolog robót wykończeniowych w budownictwie - 10 osób - CPV 80510000-2 (usługi szkolenia specjalistycznego), kierowca operator wózków jezdniowych - 15 osób - CPV 80510000-2 (usługi szkolenia specjalistycznego), podstawy obsługi sprzętu komputerowego - 10 osób - CPV 80533000-9 (usługi zapoznania użytkownika z obsługą komputera i usługi szkoleniowe), podstawy księgowości - 10 osób - CPV - 80500000-9 (usługi szkoleniowe), operator koparki jednonaczyniowej kl. III - 10 osób CPV 80510000-2 (usługi szkolenia specjalistycznego). Opis części zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane rodzaje szkoleń: Część I Sprzedawca - z obsługą kas fiskalnych - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 20.04.2009r. do dnia 01.06.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 180 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa) Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część II Magazynier - z obsługą wózków jezdniowych - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 20.04.2009r. do dnia 25.05.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 190 zegarowych(1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa) Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część III Bukieciarz - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 20.04.2009r. do dnia 02.06.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 160 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część IV Kucharz - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 27.04.2009r. do dnia 16.07.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 250 zegarowych(1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część V Profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 04.05.2009r. do dnia 08.06.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 160 zegarowych(1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6 godz. dziennie. Część VI Monter instalacji wodno - kanalizacyjnych (zakres szkolenia: roboty instalacyjne wodociągowe i kanalizacyjne, wraz ze spawaniem gazowym - łączenie rur miedzianych) - liczba uczestników szkolenia - 5 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 18.05.2009r. do dnia 23.07.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia teoretyczne: Lubaczów, zajęcia praktyczne: powiat lubaczowski. W przypadku gdy zajęcia praktyczne odbywać się będą poza miastem Lubaczów, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć transport uczestników szkolenia z Lubaczowa na miejsce realizacji zajęć praktycznych. Koszty transportu stanowią koszty szkolenia. Liczba godzin - 300 zegarowych (1godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część VII Umiejętności interpersonalne - 2 grupy szkoleniowe po 15 osób I grupa - liczba uczestników szkolenia - 15 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 15.06.2009r. do dnia 26.06.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 60 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. II grupa - liczba uczestników szkolenia - 15 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 14.09.2009r. do dnia 25.09.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 60 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część VIII Spawacz: pachwinowych blach w metodzie MAG (135) pachwinowych blach w metodzie TIG (141) pachwinowych blach elektrodą otuloną (111) gazowy - spoin czołowych blach (311) - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 22.06.2009r. do dnia 07.09.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 380 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część IX Technolog robót wykończeniowych w budownictwie - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 29.06.2009r. do dnia 10.08.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia teoretyczne: Lubaczów, zajęcia praktyczne: powiat lubaczowski. W przypadku gdy zajęcia praktyczne odbywać się będą poza miastem Lubaczów, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć transport uczestników szkolenia z Lubaczowa na miejsce realizacji zajęć praktycznych. Koszty transportu stanowią koszty szkolenia. Liczba godzin - 200 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część X Kierowca operator wózków jezdniowych - liczba uczestników szkolenia - 15 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 13.07.2009r. do dnia 27.07.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 67 (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Program winien być opracowany bądź zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez Ministra właściwego ds. Gospodarki lub inny równoważny. Część XI Podstawy obsługi sprzętu komputerowego - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 17.08.2009r. do dnia 28.08.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 60 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6 godz. dziennie. Część XII Podstawy księgowości program szkolenia winien zawierać minimum następujące moduły: - podatek dochodowy od osób fizycznych, - podatek VAT, - podatkowa księga przychodów i rozchodów, - środki trwałe, - księgowe programy użytkowe. - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 21.09.2009r. do dnia 26.10.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 160 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6 godz. dziennie. Część XIII Operator koparki jednonaczyniowej kl.III - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 19.10.2009r. do dnia 20.11.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów lub w innej miejscowości. Liczba godzin dydaktycznych - 202 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać sie codziennie (od poniedziałku do piątku). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie w przypadku gdy szkolenie realizowane będzie w miejscowości pow. 50 km od Lubaczowa. Koszty zakwaterowania i wyżywienia należy uwzględnić jako składnik ceny oferty szkolenia. Ponadto Zamawiający żąda, by wszystkie szkolenia realizowane były w podanych wyżej terminach, by liczba godzin zgodna była ze wskazaną w SIWZ, plan nauczania obejmował przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, zaś realizacja szkolenia odbywała się w miejscu wskazanym w SIWZ. Zamawiający wymaga, by kursy przeprowadzane były zgodnie z obowiązującymi przepisami, by ich absolwenci otrzymali stosowne zaświadczenia. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom ( innym instytucjom szkoleniowym).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych - zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zmianami); 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.wpis do rejestru instytucji szkoleniowych - zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zmianami), 3.oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) - załącznik nr 2 do SIWZ. W/w dokumenty należy złożyć dla każdego rodzaju kursu osobno. Dokumenty wymienione w punkcie V mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z dopiskiem za zgodność z oryginałem, za wyjątkiem oświadczenia, które musi być złożone w formie oryginału. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 20
- 2 - zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 4
- 3 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 8
- 4 - dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 8
- 5 - nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 6 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 4
- 7 - sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
- 8 - rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 2
- 9 - zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplubaczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kościuszki 141
37-600 Lubaczów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Kościuszki 141 37-600 Lubaczów pokój 200 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim, realizowany w ramach POKL Działanie 6.1. poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowanego ze środków EFS..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedawca - z obsługą kas fiskalnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedawca - z obsługą kas fiskalnych - liczba uczestników szkolenia - 10 osób Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 4
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 8
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 8
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 4
- 7. sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
- 8. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 2
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Magazynier - z obsługą wózków jezdniowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Magazynier - z obsługą wózków jezdniowych - liczba uczestników szkolenia - 10 osób Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 4
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 8
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 8
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 4
- 7. sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
- 8. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 2
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: bukieciarz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bukieciarz - liczba uczestników szkolenia - 10 osób Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 4
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 8
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 8
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 4
- 7. sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
- 8. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 2
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kucharz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kucharz - liczba uczestników szkolenia - 10 osób Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 4
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 8
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 8
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 4
- 7. sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
- 8. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 2
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy - liczba uczestników szkolenia - 10 osób Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 4
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 8
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 8
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 4
- 7. sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
- 8. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 2
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Monter instalacji wodno - kanalizacyjnych (zakres szkolenia: roboty instalacyjne wodociągowe i kanalizacyjne, wraz ze spawaniem gazowym - łączenie rur miedzianych).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monter instalacji wodno - kanalizacyjnych (zakres szkolenia: roboty instalacyjne wodociągowe i kanalizacyjne, wraz ze spawaniem gazowym - łączenie rur miedzianych) - liczba uczestników szkolenia - 5 osób Miejsce realizacji szkolenia: Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia teoretyczne: Lubaczów, zajęcia praktyczne: powiat lubaczowski. W przypadku gdy zajęcia praktyczne odbywać się będą poza miastem Lubaczów, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć transport uczestników szkolenia z Lubaczowa na miejsce realizacji zajęć praktycznych. Koszty transportu stanowią koszty szkolenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 4
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 8
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 8
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 4
- 7. sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
- 8. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 2
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Umiejętności interpersonalne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Umiejętności interpersonalne - 2 grupy szkoleniowe po 15 osób I grupa - liczba uczestników szkolenia - 15 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 15.06.2009r. do dnia 26.06.2009 r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. II grupa - liczba uczestników szkolenia - 15 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 14.09.2009r. do dnia 25.09.2009 r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 4
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 8
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 8
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 4
- 7. sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
- 8. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 2
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Spawacz: pachwinowych blach w metodzie MAG (135) pachwinowych blach w metodzie TIG (141) pachwinowych blach elektrodą otuloną (111) gazowy - spoin czołowych blach (311).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spawacz: pachwinowych blach w metodzie MAG (135) pachwinowych blach w metodzie TIG (141) pachwinowych blach elektrodą otuloną (111) gazowy - spoin czołowych blach (311) - liczba uczestników szkolenia - 10 osób Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 4
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 8
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 8
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 4
- 7. sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
- 8. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 2
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie - liczba uczestników szkolenia - 10 osób Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia teoretyczne: Lubaczów, zajęcia praktyczne: powiat lubaczowski. W przypadku gdy zajęcia praktyczne odbywać się będą poza miastem Lubaczów, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć transport uczestników szkolenia z Lubaczowa na miejsce realizacji zajęć praktycznych. Koszty transportu stanowią koszty szkolenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 4
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 8
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 8
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 4
- 7. sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
- 8. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 2
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kierowca operator wózków jezdniowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kierowca operator wózków jezdniowych - liczba uczestników szkolenia - 15 osób Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 4
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 8
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 8
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 4
- 7. sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
- 8. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 2
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Podstawy obsługi sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawy obsługi sprzętu komputerowego - liczba uczestników szkolenia - 10 osób Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 4
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 8
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 8
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 4
- 7. sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
- 8. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 2
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Podstawy księgowości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawy księgowości program szkolenia winien zawierać minimum następujące moduły: podatek dochodowy od osób fizycznych, podatek VAT, podatkowa księga przychodów i rozchodów, środki trwałe, księgowe programy użytkowe. - liczba uczestników szkolenia - 10 osób Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 4
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 8
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 8
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 4
- 7. sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
- 8. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 2
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Operator koparki jednonaczyniowej kl.III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator koparki jednonaczyniowej kl.III - liczba uczestników szkolenia - 10 osób Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów lub w innej miejscowości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. zakres i jakość oferowanych programów szkoleń, w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 4
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 8
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia - 8
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług związanych bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 4
- 7. sposób sprawdzania efektów szkolenia - 2
- 8. rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 2
- 9. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Prace remontowo-konserwatorskie zespołu cerkiewnego w Opace
- Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI-XX w.): prace konserwatorskie przy ikonostasie (XVI-XVIII w.) w cerkwi pw. św. Paraskewy (kon. XVI w.)
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI-XX w.): prace konserwatorskie przy ikonostasie (XVI-XVIII w.) w cerkwi pw. św. Paraskewy (kon. XVI w.)
- Przeniesienie drewnianej stodoły z Lisich Jam wpisanej do rejestru zabytków na "Kresową Osadę" w Baszni Dolnej
- Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- DZP.261.21.2024 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji szkoleń online dla osób uprawnionych do udziału w programie eTwinning.
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt. "Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.