Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-18
Jarocin: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie gminy Jarocin
Numer ogłoszenia: 68236 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, faks 062 7472225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie gminy Jarocin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie gminy Jarocin .Szczegółowy wykaz terenów przedstawia załącznik nr 4 do specyfikacji. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na: -utrzymaniu i pielęgnacji trawników oraz terenów zieleni - ok. 7 ha (koszenie przynajmniej 3 razy w sezonie trawa nie może przekroczyć 20 cm wysokości), -pielęgnacji drzew i krzewów przy drogach gminnych (w razie potrzeby - cięcia pielęgnacyjne, obcinka odrostów, usuwanie suchych gałęzi oraz wykonanie zabiegów leczniczych), -utrzymaniu czystości na terenach zielonych ( sprzątanie śmieci z trawników i terenów porośniętych krzewami, wygrabianie liści itp. z częstotliwością zapewniającą czystość), -usuwaniu drzew i krzewów, które zagrażają bezpieczeństwu, -wywozie biomasy, gałęzi itp. na Międzygminną Kompostownię Osadów Ściekowych w Cielczy. -obcince żywopłotów - minimum trzy razy w sezonie - lokalizacja - załącznik nr 4..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli oferta jest składana przez podmiot działający w formie spółki cywilnej, dokumenty rejestrowe należy załączyć dla każdego ze wspólników. 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1- załącznik nr 2 oraz art. 24 ust 1-2 - załącznik nr 3, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca przedstawia poniższe dokumenty: 1)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl -Bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Spółka z o.o., Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Spółka z o.o., Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, pok. nr 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH Z TERENU GMINY JAROCIN W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Przygotowanie dokumentacji projektowej
- "Remont drogi gminnej nr 102214R Szyperki - Podchoina"
- "Przebudowa drogi gminnej położonej na działce 810/1 w miejscowości Kutyły"
- "Rozbudowa systemu nawadniania w szkółce leśnej w Jarocinie"
- "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w msc. Domostawa z przebudową Zjazdu publicznego z drogi powiatowej Nr 1036R"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.
- "Usługa koszenia, usunięcia nalotu drzew i krzewów."
- Przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Bielice, m. Linie - m. Nowe Linie
- Usługi finansowe: usługi ubezpieczeniowe, usługi bankowe i inwestycyjne.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- Nadleśnictwo Łobez - usługi leśne i szkółkarskie 2006.
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.