eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Zakup materiału szewnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Wysokie Mazowieckie: Zakup materiału szewnego
Numer ogłoszenia: 68193 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Szpitalna 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 4775501, fax 086 2752047.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwysmaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiału szewnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 2-wóch pakietów asortymentowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców , którzy : 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych 2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba , że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji 2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa Zamówień Publicznych 2.6 Nie wnieśli wadium w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 2.7 Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli : 3.1 Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3.2 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 Zawiera rażąco niską ceną w stosunku do przedmiotu zamówienia 3.4 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny , których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa Zamówień Publicznych lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4.Ofertę wykonawcy wykluczonegouznaje sięza odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1.Formularz ofertowy - cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 1 2.Istotne postanowienia umowy - Załącznik Nr 2 3.Oświadczenie o podwykonawcach - Załącznik Nr 3 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Koncesja , zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym 3.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych 6.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 24 Prawa Zamówień Publicznych Dokumenty dodatkowe : 1.Dla wyrobu klasy I - deklaracja zgodności , dla wyrobów klasy IIa - deklaracja zgodności oraz świadectwo CE wydane przez jednostkę notyfikowaną dla wyrobów klasy II b i III - wpis do Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych , zgodnie z ustawą o Wyrobach Medycznych z 20 kwietnia 2004r.Dz.U.93,poz. 896. 2.Katalogi w języku polskim zawierające opisy produktów zaoferowanych przez Oferenta z zaznaczeniem przy opisie Nr pakietu oraz pozycji której opis dotyczy . 3.Do pakietu nr 1 , 2 należy dołączyć bezpłatna próbkę zaoferowanego produktu po 1 szt. każdego rozmiaru opisaną w sposób następujący : próbka do pakietu Nr .... do pozycji nr .... . termin składania próbek upływa wraz z terminem składania ofert Próbki Oferent dostarcza na własny koszt. Próbki zostaną zwrócone na pisemny wniosek Oferenta . Próbki Oferenta którego oferta zostanie wybrana zostaną zwrócone na pisemny wniosek Oferenta po zakończeniu trwania umowy . Nie spełnienie powyższych wymogów oraz brak wyżej wymienionych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwysmaz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny , 18-200 Wysokie Mzaowieckie , ul. Szpitalna 5 , pkój 110 lub zaaliczeniem pocztowym - cena 50 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Ogólny , 18-200 Wysokie Mazowieckie , ul. Szpitalna 5 , pokój 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - monofilament wchłanialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monofilament wchłanialny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - szew pleciony niewchłanialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew pleciony niewchłanialny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.