eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzonków › Dostawa i uruchomienie Systemu informacyjno-naprowadzającego (SIN) dla osób niewidomych oraz niedowidzących wraz z komponentami.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-12

Drzonków: Dostawa i uruchomienie Systemu informacyjno-naprowadzającego (SIN) dla osób niewidomych oraz niedowidzących wraz z komponentami.
Numer ogłoszenia: 6816 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Olimpijska 20, 66-004 Drzonków, woj. lubuskie, tel. 0683214344, 3214151, faks 068 3214344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzonkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie Systemu informacyjno-naprowadzającego (SIN) dla osób niewidomych oraz niedowidzących wraz z komponentami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie Systemu informacyjno-naprowadzającego (SIN) dla osób niewidomych oraz niedowidzących wraz z komponentami..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.00.00 - Systemy informacyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść Wadium w wysokości 3 500 PLN słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100. 2. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: a.w pieniądzu, Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Zachodni WBK O. Zielona Góra: Nr 10 1090 1535 0000 0000 5306 0498. b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego:z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym naDostawę i uruchomienie systemu informacyjno-naprowadzającego SIN dla osób niewidomych oraz niedowidzących wraz z komponentami nr sprawy: 1/zp/2015, a dowód wpłaty dołączyć do oferty. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy Pzp. a.Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. b.Warunki zwrotu wadium reguluje art.46 ustawy Pzp. c.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Ustawie Pzp art.26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium jeżeli: a. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeśli Zamawiający żądał takiego zabezpieczenia), określonych w art. 45 ust.6, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ust. 4 Ustawy Pzp. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust.1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację objętego przedmiotowym postępowaniem. Za spełniającego warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie: a) minimum 1 dostawę: systemu informacyjnego zawierającego oznaczenia brajlowskie oraz plany tyflograficzne z funkcją udźwiękowienia oraz z funkcją naprowadzania odpowiadającą swoim rodzajem opisanym w przedmiocie zamówienia, o wartości, co najmniej 100 000 zł brutto z potwierdzeniem, że dostawa i towarzyszące jej usługi zostały wykonane należycie; b) minimum 1 dostawę: samodzielnych planów tyflograficznych wyposażonych w mapy wypukłe o wartości, co najmniej 10 000 zł brutto z potwierdzeniem, że dostawa i towarzyszące jej usługi zostały wykonane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian umowy możliwe jest w granicach określonych w art.144 ustawy Pzp. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania m.in. następujących zmian w umowie: a) w przypadku przekształceń podmiotowych i zmian adresu, b) dopuszcza się zmianę terminu wykonania niniejszej umowy o którym mowa w §2 ust. 2. termin realizacji może ulec zmianie: 1) w przypadku działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody- np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie); 2) niektóre zaburzenia życia zbiorowego mające wpływ na wykonanie zamówienia. c) zmianę cen jednostkowych w przypadku spadku cen danego sprzętu na rynku lub wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów lub obniżenia cen przez jego dostawców (zmianę okresową lub jednorazową). d) w przypadku gdy przedmiot umowy zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może spowodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającemu pisemnie, iż przedmiot zamówienia został wycofany z produkcji lub dystrybucji jednocześnie proponując zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji im. Z. Majewskiego, 66-004 Zielona Góra, Drzonków - Olimpijska 20..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji im. Z. Majewskiego, 66-004 Zielona Góra, Drzonków - Olimpijska 20.Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Lubuski Regionalny Program Operacyjny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.