eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrozy › Dostawy mięsa, wędlin i drobiu w 2011r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-17

Mrozy: Dostawy mięsa, wędlin i drobiu w 2011r
Numer ogłoszenia: 6812 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina , Rudka, Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 757 43 43, faks 25 757 43 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa, wędlin i drobiu w 2011r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Aleja Teodora Dunina 1, Rudka transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo- cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), dostępny na stronie http://www.bip.rudka.com.pl/index.php?id=14&id2=13. Dostawy będą realizowane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym na trzy dni przed każdą dostawą trzy razy w tygodniu /poniedziałek, środa, piątek/. Dostarczane wyroby powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach szpitalnych, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Cechować się wysokimi walorami smakowymi. Wyroby muszą być świeże, nie mrożone z odpowiednim terminem przydatności do spożycia zgodnie z obowiązującymi normami. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia do magazynu dostarczonego towaru w przypadku stwierdzenia jego jakości niezgodnej z określonymi wymogami zawartymi w formularzu asortymentowo -cenowym, niezgodnego ze złożonym zamówieniem, zepsutego, nie posiadającego stosownych dokumentów jakie winny być dołączone do każdej dostawy zgodnie z przepisami prawa, które nakładają na Wykonawcę obowiązek dołączania takich dokumentów /dla mięs i przetworów Handlowy Dokument Identyfikacyjny, dla drobiu Świadectwo Weterynaryjne/. Zamawiający zastrzega sobie możliwość reklamowania dostarczonego do magazynu towaru w terminie 24 godz. od daty dostawy. Wykonawca winien wymienić reklamowany towar w terminie 12 godz. od chwili zgłoszenia reklamacji. Nie zastosowanie się do powyższego pociągnie za sobą konsekwencje finansowe w postaci potrącenia należności za reklamowany towar przy następnej dostawie. Dostawy winny odbywać się w odpowiednio przystosowanych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność Wykonawcy i spełniających stosowne normy dotyczące tych opakowań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

      1) Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczane przez niego mięso, wędliny i drób wyszczególnione w formularzu asortymentowo-cenowym spełniają wymogi określone w obowiązujących normach i posiadają stosowne dokumenty dopuszczające je do sprzedaży i konsumpcji. 2). Dokument dopuszczający pojazd do transportu mięsa, wędlin i drobiu wydany przez organ inspekcji sanitarnej lub weterynaryjnej, której podlega Wykonawca. 3).Certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP wystawione przez organy uprawnione do urzędowej kontroli żywności.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1.Zakres zamówienia, który będzie realizowany przez podwykonawców lub oświadczenie, że zamówienie będzie realizowane bez udziału podwykonawców

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Strony dopuszczają istotne zmiany umowy w zakresie: a) Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy mięsa, wędlin i drobiu po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiajacego upustów przez Wykonawcę) niż określone w umowie. b) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Wykonawca stosuje nową stawkę z dniem jej obowiązywania, z zachowaniem cen jednostkowych netto określonych w Załączniku 2/I, 2/II, 2/III. 2. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust. 1nie wymaga aneksu do umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Al. T. Dunina 1, Rudka, 05-320 Mrozy.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2011 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Specjalistycznego Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Al. T. Dunina 1, Rudka, 05-3u20 Mrozy.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy mięsa wołowego i wieprzowego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kości schabowe - 1080 kg; mięso wieprzowo - wołowe kawałki kl. I - 600 kg; łopatka wieprz b/k - 1200 kg; udziec wołowy kl. II - 480 kg; kark wołowy b/k. kl. I - 600 kg; kark wołowy z/k. kl. I - 360 kg; szynka wieprz b/k.- 960 kg; żeberka paski - 360 kg; wątroba wieprzowa - 180 kg; smalec wieprzowy - 80 kg.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy wędlin.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: boczek wędzony - 300 kg; baleron drobiowy - 360 kg; polędwica drobiowa - 240 kg; kiełbasa wiejska - 420 kg; - 480 kg; parówkowa - 900 kg; kaszanka - 240 kg; mielonka - 540 kg; szynkówka - 720 kg; szynka parzona - 360 kg; salceson włoski-pęcherz - 120 kg; pasztet drobiowy pieczony - 840 kg.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy drobiu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurczak świeży - 1800 kg; porcje rosołowe-korpusy - 420 kg; mięso gulaszowe - 660kg.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.