eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › USŁUGA TRANSPORTU MEDYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-26

Kraków: USŁUGA TRANSPORTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 68122 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA TRANSPORTU MEDYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usługi transportu pacjentów, materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., opisanej wg poniższych grup: Grupa 1: Całodobowy przewóz (także pacjentów z chorobą zakaźną) z asystą sanitariusza na wniosek Zamawiającego lub bez, środkami transportu sanitarnego/medycznego wyposażonymi w sygnalizację świetlną z oddziałów szpitalnych oraz z przychodni (w tym z SOR), w obrębie granic administracyjnych Krakowa wraz z transportem krwi z Wojewódzkiej Stacji Krwiodawstwa. Szacunkowa liczba świadczeń w miesiącu: 400 kursów (opłata za jeden kurs) Grupa 2: Całodobowy przewóz (także pacjentów z chorobą zakaźną) z asystą sanitariusza na wniosek Zamawiającego lub bez, środkami transportu sanitarnego/medycznego wyposażonymi w sygnalizację świetlną z oddziałów szpitalnych poza granice administracyjne Krakowa na odległość do 55 km od tych granic. Szacunkowa liczba świadczeń w miesiącu: 45 kursów (opłata za jeden kurs) Grupa 3: Całodobowy przewóz (także pacjentów z chorobą zakaźną) z asystą sanitariusza na wniosek Zamawiającego lub bez, środkami transportu sanitarnego/medycznego wyposażonymi w sygnalizację świetlną z oddziałów szpitalnych (w tym z SOR), na odległość powyżej 55 km od granicy administracyjnej Krakowa. Szacunkowa liczba świadczeń w miesiącu w kilometrach: 1400 (opłatę ustala się za jeden przejechany kilometr od szpitala do miejsca przeznaczenia i z powrotem) 2. Wykonawca ponosi koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz powrotu do swojej siedziby z siedziby Zamawiającego, niezależnie od miejsca powrotu. 3. Usługa winna być realizowana w zależności od konieczności w składzie osobowym: kierowca z sanitariuszem lub sam kierowca. 4. Świadczenia będą zgłaszane telefonicznie, całodobowo ze wskazaniem składu osobowego. Przy realizacji usługi Wykonawca otrzyma pisemne zlecenie transportu. 5. Zespoły realizujące przewóz każdorazowo odbierają i dostarczają pacjenta z miejsca wskazanego przez osobę zamawiającą. Od chwili przejęcia pacjenta do momentu zakończenia zleconej usługi (miejsce docelowe przewiezienia pacjenta) zespół przyjmujący zamówienia odpowiada za jego bezpieczeństwo. 6. Zamawiający usługę zastrzega sobie prawo żądania transportu łączonego (przewozu dwóch osób lub materiałów do badań krwi) w przypadku dowozu do jednego miejsca przeznaczenia, bez dodatkowej opłaty. 7. Czas reakcji: a) transport krwi na cito ze Stacji Krwiodawstwa do Banku Krwi Zamawiającego: do 15 minut (pojemnik należy odebrać od Zamawiającego) b) transport materiałów ze Stacji Krwiodawstwa, materiałów do badań, zgłoszenia z SOR oraz przewóz pacjentów z przychodni przyszpitalnych: do 30 minut od zgłoszenia telefonicznego c) transport pacjentów z oddziałów szpitala: do 60 minut od zgłoszenia telefonicznego. Wymóg nie dotyczy grupy 3 d) transport na odległość powyżej 55 km od granic administracyjnych Krakowa w terminie uzgodnionym z udzielającym zamówienia. 8. Wykonawca musi posiadać co najmniej 6 środków transportu sanitarnego spełniające Normy PN - EN 1789 klasy A1, A2 lub wyższej, w tym 4 środki transportu sanitarnego, mające status pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym (na które minister właściwy do spraw wewnętrznych wydał zezwolenie na podstawie przepisu art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy prawo o ruchu drogowym). 9. Wykonawca zobowiązany jest w razie awarii do zapewnienia w ciągu 15 minut zastępczego środka transportu sanitarnego na czas naprawy. 10. Pozostałe warunki wykonywania usługi określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie część zamówienia stanowi każda z grup. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 14. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danej grupie, zostaną odrzucone..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenia zawartego w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenia zawartego w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ) - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (minimum 2 usługi) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (minimum 2 dokumenty) - załącznik nr 2 do SIWZ Wykonawca, w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest wykazać co najmniej 2 zrealizowane usługi transportu sanitarnego na kwotę brutto nie mniejszą niż: dla grupy 1: 81 000,00 zł każda dla grupy 2: 23 000,00 zł każda dla grupy 3: 21 000,00 zł każda W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 grupę, wartość wykazanych usług musi odpowiadać sumie wartości grup (zgodnie z powyższym), na które Wykonawca złoży ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenia zawartego w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ) - kopie dokumentów poświadczających, że Wykonawca posiada minimum 6 śrdoków transportu, spełniających Normy PN - EN 1789 klasy A1, A2 lub wyższej, w tym 4 środki transportu sanitarnego, mające status pojazdów uprzywilejowanych w ruchu drogowym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenia zawartego w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenia zawartego w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ) - kopię opłaconej polisy, a wprzypadku jej braku - innego dokumetu postwierdzajacego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zwiazanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą należy złożyć: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w pkt VI oraz VII specyfikacji) c) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 8b specyfikacji d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego e) wykaz środków transportu - załącznik nr 3 do SIWZ f) kserokopie dowodu/ów rejestracyjnego/nych środka/ów transportu wykazanego/nych w załączniku nr 3 do SIWZ, wraz z aktualnym badaniem technicznym g) przynajmniej 4 zezwolenia na uprzywilejowanie w ruchu drogowym wydane przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym na środki transportu sanitarnego wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrydygier.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., 31-826 Kraków os. Złotej Jesieni 1, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 15 B, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., 31-826 Kraków os. Złotej Jesieni 1,Dziennik Podawczy, pokój 238, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.