eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów laboratoryjnych, odczynników i środków do mycia szkła laboratoryjnego na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Postaci Leku Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu do Działu Transportu i Zaopatrzenia UMW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Wrocław: Dostawa materiałów laboratoryjnych, odczynników i środków do mycia szkła laboratoryjnego na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Postaci Leku Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu do Działu Transportu i Zaopatrzenia UMW
Numer ogłoszenia: 68095 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów laboratoryjnych, odczynników i środków do mycia szkła laboratoryjnego na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Postaci Leku Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu do Działu Transportu i Zaopatrzenia UMW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów laboratoryjnych, odczynników i środków do mycia szkła laboratoryjnego na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Postaci Leku Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu do Działu Transportu i Zaopatrzenia UMW, ul. Pasteura 1. Przedmiot zamówienia podzielono na poniższe części, które będą osobno oceniane: Część A - Drobne materiały laboratoryjne; Część B - Odczynniki wymienione w poz. 1 - 6 firmy BAKER lub równoważne; Część C - Odczynniki wymienione w poz. 1 - 7 firmy SIGMA - ALDRICH lub równoważne; Część D - Odczynniki zwykłe; Część E - Środki do mycia szkła laboratoryjnego. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Formularzu Asortymentowo - Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 A-E do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment mógł być stosowany na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć komplet dokumentów świadczących o spełnianiu wymogów określonych prawem. 4. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione dla Części A i E we wzorze umowy nr 1, dla Części B, C i D we wzorze umowy nr 2, które stanowią integralną cześć SIWZ (załącznik nr 7. 1 oraz załącznik nr 7.2 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 33.63.16.00-8, 24.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem zastosowania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem zastosowania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem zastosowania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem zastosowania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie: spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem zastosowania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, potwierdzające że oferowany asortyment może być stosowany na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (wzór załącznik nr 6 do SIWZ)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Formularz ofertowy (załącznik nr 1 A-E do SIWZ), b) wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Formularz Asortymentowo - cenowy (załącznik nr 2 A-E do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania takich zmian, w razie: 1) istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; 2) zmiany stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy - do wynagrodzenia Wykonawcy netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności i po uzgodnieniu pisemnym z Zamawiającym; 4) konieczności wprowadzenia zmian dotyczących treści o charakterze informacyjnym lub instrukcyjnym, niezbędnych do realizacji Umowy, w szczególności zmian osób upoważnionych do komunikowania się, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji Umowy wraz z adresami, numerami telefonów, telefaksów, adresami poczty elektronicznej, itp

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; 50-345 Wrocław, pokój 31/32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; 50-345 Wrocław, pokój 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt.: Opracowanie procesu i przygotowanie do wdrożenia syntezy wraz z oceną właściwości wybranych substancji farmaceutycznych - PROAPI współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 1. Badania i rozwój nowoczesnych technologii, działanie 1.3. Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe, Poddziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe. Numer projektu POIG.01.03.01-02-113/12.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Drobne materiały laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobne materiały laboratoryjne, 1 cześć 7 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Odczynniki wymienione w poz. 1 - 6 firmy BAKER lub równoważne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki wymienione w poz. 1 - 6 firmy BAKER lub równoważne, 1 część 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Odczynniki wymienione w poz. 1 - 7 firmy SIGMA - ALDRICH lub równoważne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki wymienione w poz. 1 - 7 firmy SIGMA - ALDRICH lub równoważne, 1 część 7 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D - Odczynniki zwykłe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki zwykłe, 1 część 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E - Środki do mycia szkła laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część E - Środki do mycia szkła laboratoryjnego, 1 część 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.