eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa tonerów do kserokopiarek i drukarek na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Kraków: Dostawa tonerów do kserokopiarek i drukarek na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego
Numer ogłoszenia: 68086 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 25584 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów do kserokopiarek i drukarek na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa tonerów do kserokopiarek i drukarek na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający ilość i asortyment zamawianych materiałów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym zamówieniu w wysokości do 20% ilości zamówienia. Oznacza to, iż na pewno zamówi 80% materiałów wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, a pozostałe 20% w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej. 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych z zastrzeżeniem ust. 6. Przez użycie słowa oryginalne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, wyprodukowane (sygnowane) przez producentów biurowych urządzeń drukujących lub zalecane do użytku przez producentów biurowych urządzeń drukujących. Oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów drukujących niewyprodukowanych przez producentów biurowych urządzeń drukujących pod warunkiem, że materiały te zostały dopuszczone do użytkowania przez producenta sprzętu drukującego, a ich stosowanie nie narusza warunków gwarancji. Ponadto, Zamawiający doprecyzowuje wymagania techniczne dotyczące oryginalnych materiałów eksploatacyjnych: - nie mogą być regenerowane tj. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe, - żaden element produktu nie może pochodzić z procesu recyklingu, - nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania, - nie mogą powodować utraty gwarancji producenta urządzenia, - nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń, - nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, - winny posiadać na opakowaniu indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy oraz nazwę urządzenia do którego jest przeznaczony, - winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację, - nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń w których będą eksploatowane 5. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych zalecanych do użytku przez producentów biurowych urządzeń drukujących (a nie wyprodukowanych) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej zgody producenta biurowych urządzeń drukujących na użytkowanie tych materiałów. 6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na nieoryginalny toner w przypadku pozycji nr 1 Formularza cenowego - toner do Canon E 30. 7. Dostawa realizowana będzie do magazynu KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61370 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 23.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 61370.00
  • Oferta z najniższą ceną: 61370.00 / oferta z najwyższą ceną: 75960.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.