eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom Odrzański › Roboty remontowe korytarzy i klatek schodowych w prawym skrzydle budynku szkoły przy ul. Kościelnej 9 w Bytomiu Odrzańskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-06

Bytom Odrzański: Roboty remontowe korytarzy i klatek schodowych w prawym skrzydle budynku szkoły przy ul. Kościelnej 9 w Bytomiu Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 68084 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespól Szkół im. J. Wybickiego , ul. Kościelna 9, 67-115 Bytom Odrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3884149, faks 068 3885427.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsbo.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe korytarzy i klatek schodowych w prawym skrzydle budynku szkoły przy ul. Kościelnej 9 w Bytomiu Odrzańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach robót remontowych w prawym skrzydle budynku Zespołu Szkół przy ul. Kościelnej 9 w Bytomiu Odrzańskim, należy wykonać m.in.: - wykucie ościeżnic metalowych w pomieszczeniach szatni na parterze, - wykucie wieszaków i siatek zabezpieczających szatni na parterze, - rozbiórkę ścianek działowych pomieszczeń szatni na parterze, - rozbiórkę istniejących posadzek w szatniach na parterze, - usunięcie gruzu z budynku i wywóz na wysypisko, - uzupełnienie tynków po rozbiórce ścianek i po osadzeniu drzwi na parterze, I piętrze i na II piętrze, - usunięcie starych powłok malarskich ścian i sufitów na parterze, I piętrze i na II piętrze, -wykucie ościeżnic drzwi wejściowych do klas i do pomieszczeń administracyjnych i gospodarczych na parterze, I piętrze i na II piętrze, - osadzenie ościeżnic metalowych i skrzydeł drzwiowych szklonych w klasach na parterze, I piętrze i na II piętrze, -osadzenie ościeżnic metalowych i skrzydeł drzwiowych pełnych w pomieszczeniach administracyjnych i gospodarczych na parterze, I piętrze i na II piętrze, - uzupełnienie tynków przy osadzanych drzwiach, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach na parterze, I piętrze i na II piętrze, - wymiana istniejących grzejników rurowych ożebrowanych w wiatrołapie i w holu na parterze oraz na I piętrze, na nowe dwupłytowe, - uzupełnienie posadzek z płytek 30cmx30cm na powierzchni byłej szatni na parterze, wykonanie cokolików z płytek na ścianach byłej szatni na parterze oraz uzupełnienie fragmentów cokolika z płytek na ścianach na parterze, I piętrze i na II piętrze, - gruntowanie powierzchni ścian i sufitów pod wykonanie gładzi i pod powłoki malarskie na parterze, I piętrze i na II piętrze, - malowanie farbami emulsyjnymi białymi sufitów na parterze, I piętrze i na II piętrze, - malowanie farbami akrylowymi i emulsyjnymi w kolorach pastelowych ścian na parterze, I piętrze i na II piętrze, - malowanie farbami natryskowymi ścian w wiatrołapie i w holu na parterze oraz na korytarzu na I piętrze, - malowanie farbami olejnymi tynków ścian na parterze, I piętrze i na II piętrze, -wykonanie dekoracyjnych tynków cienkowarstwowych z wykonaniem podkładu, obramowanych listwą PCV (flizówką 7 mm) malowanych farbami akrylowymi na głównej klatce schodowej, -osadzenie dekoracyjnych kątowników PCV 40x40 mm w narożach zewnętrznych ścian i otworów okien i drzwi w holu na parterze oraz korytarzu na I piętrze, -osadzenie kątowników metalowych w narożach zewnętrznych ścian i otworów okien i drzwi na parterze, I piętrze i na II piętrze.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W ramach przewidywanych robót remontowych wchodzących w zakres zamówień uzupełniających należy wykonać m.in.: a) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewn. - 235,88 m2, b) dwukrotne malowanie farbami akrylowymi powierzchni wewn. - 75,45 m2, c) malowanie technologią natrysku kroplowego farbą natryskową - 357,59 m2, d) dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych - 3,12 m2, e) dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych - 30 m, f) wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2 - 3 szt., g) montaż skrzydła drzwiowego przylgowego, jednoskrzydłowego - 3 szt., i) wymiana grzejników: - grzejniki stalowe dwupłytowe o wys. 600 mm i dł. 1200 mm - 10 szt., - grzejniki stalowe dwupłytowe o wys. 600 mm i dł. 800 mm - 4 szt., - grzejniki stalowe dwupłytowe o wys. 600 mm i dł. 1000 mm - 9 szt., j) remont posadzek - posadzki z płytek gresowych o wym. 30x30 cm - 125,65 m2, k) cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych - cokolik 10 cm - 59,05 m

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.21.13 - 45.42.21.13 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzech tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium musi być wniesione do dnia 21 marca 2012r. do godziny 11:30

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - dwa zadania, z których każde polegało na pomalowaniu technologią natrysku kroplowego farbą natryskową powierzchni nie mniejszej niż 400 m2, - dwa zadania, z których każde polegało na wykonaniu tynku cienkowarstwowego na powierzchni nie mniejszej niż 100 m2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsbo.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. J. Wybickiego ul Kościelna 9 67-115 Bytom Odrzański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół im. J. Wybickiego ul Kościelna 9 67-115 Bytom Odrzański.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.