eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektuPromocja walorów turystycznych gminy Węgorzewo pn. Węgorzewo - Mała Kraina Wielkich Jezior.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Węgorzewo: Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu: Promocja walorów turystycznych gminy Węgorzewo pn. Węgorzewo - Mała Kraina Wielkich Jezior.
Numer ogłoszenia: 68047 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41511 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzewo, ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4275424, faks 087 4275401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu: Promocja walorów turystycznych gminy Węgorzewo pn. Węgorzewo - Mała Kraina Wielkich Jezior..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu materiałów promocyjnych w ramach projektu: Promocja walorów turystycznych gminy Węgorzewo pn. Węgorzewo - Mała Kraina Wielkich Jezior, zwanego dalej Projektem. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: a)wykonanie materiałów promocyjnych poprzez umieszczenie wymaganych nadruków na materiałach, zgodnie z wymaganiami ilościowymi, jakościowymi i technicznymi określonymi w Załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ pn. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia. b)dostawę materiałów do siedziby Zamawiającego /rozładunek/załadunek materiałów/. 2.W celu dokonania oceny potencjalnej jakości zaoferowanych przez Wykonawcę do wykonania materiałów promocyjnych Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca dostarczył następujące egzemplarze pokazowe /próbki/ wykonanych wcześniej prac, zgodnie z wykazem w Załączniku nr 1B do niniejszej SIWZ. Wykonawca powinien dostarczyć łącznie 16 sztuk próbek - po 1 do każdej z pozycji ujętych w wykazie. Próbki powinny w sposób zbliżony oddawać charakter i cechy odpowiadających im w wykazie przedmiotów, aby umożliwić w sposób właściwy dokonania ich prawidłowej oceny. Próbki nie spełniające tego warunku będą skutkowały oceną 0 pkt. 3. Warunki realizacji zamówienia 1/Przedmiot zamówienia powinien w jak największym stopniu nawiązywać do celów i zadań Projektu ujętych w Załączniku nr 5 do SIWZ pn. Założenia projektu. Powinien on uwzględniać wyłącznie zarówno merytoryczny zakres Projektu, jak i charakter podmiotu, dla którego jest opracowywane oraz oddawać charakter Projektu i jego oryginalność, kreować wartości marketingowe / wywoływanie pozytywnych skojarzeń, łatwość rozpoznania i zapamiętania/ oraz wartości użytkowe /funkcjonalność/. 2/ Zamawiający wymaga, by zaoferowane w przetargu materiały promocyjne były nowe, pełnowartościowe, dobrej jakości, a także charakteryzowały się estetyką oraz starannością wykonania. 3/Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały promocyjne objęte były co najmniej 12-miesięczną gwarancją jakości. 4/Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w oznakowaniach na materiałach, polegających na dodawaniu tekstu, odejmowaniu tekstu lub dokonywaniu innych zmian w napisach tekstowych, a także możliwość rezygnacji lub dodania nowego elementu, na etapie akceptacji projektu. 5/Wzory logo w formie wydruku stanowią Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ pn. Wzory Logo. Wyłoniony Wykonawca powinien pliki wymaganych logo ujętych w cz. I. tego załącznika pobrać samodzielnie drogą elektroniczną ze strony internetowej: http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134 natomiast wymagane logo ujęte w cz. II. tego załącznika zostanie przesłane drogą elektroniczną w postaci plików JPG i CDR w ciągu 1 dnia o dnia podpisania umowy. 6/W ciągu określonej liczby dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu projekty graficzne dla każdego materiału promocyjnego - do wyboru przez Zamawiającego /pliki w formacie PDF lub jpg przesłane pocztą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego/. Określona liczba dni roboczych dla materiałów poligraficznych wynosi 10 dni a dla pozostałych materiałów 5 dni. Nie dotyczy to kalendarza ściennego, dla którego Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu projekt graficzny do 30 lipca 2010 r. Liczba projektów graficznych dla każdego materiału promocyjnego określona została w Załączniku nr 4 do SIWZ. Projekty graficzne powinny być przygotowane zgodnie z SIWZ. 7/Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zaakceptuje projekty graficzne lub zgłosi do nich uwagi, a Wykonawca w ciągu następnych 2 dni roboczych uwzględni ewentualne uwagi do projektów graficznych, zgodnie ze wskazówkami i/lub wzorem przekazanym przez Zamawiającego i przedstawi ponownie projekty do akceptacji. Akceptacja oraz zgłoszenie ewentualnych uwag nastąpi droga mailową. 8/Dostawa wszystkich materiałów promocyjnych objętych zamówieniem nastąpi nie później niż w poszczególnych terminach wskazanych w Harmonogramie dostaw materiałów promocyjnych /Tabela nr 1 do Załącznika nr 4 do SIWZ/ liczonych od ostatecznej akceptacji egzemplarzy pokazowych. 9/Materiały promocyjne dostarczone zostaną po uprzednim ustaleniu z odpowiedzialnym pracownikiem Zamawiającego konkretnego terminu dostawy z zastrzeżeniem- Harmonogramu dostaw materiałów promocyjnych /Tabela nr 1 do Załącznika nr 4 do SIWZ/..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Studio KOLOR Edward Świrkowicz, ul. Krzywa 2, 11-600 Węgorzewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114172,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 77000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.