To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-01
Szamotuły: Obsługa serwisowa systemu CR/Pacs Agfa
Numer ogłoszenia: 68035 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa systemu CR/Pacs Agfa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Obsługa serwisowa systemu CR/Pacs Agfa. (CPV: Usługi w zakresie konserwacji sprzętu medycznego 50.42.10.00 - 2) 2. Zakres obsługi serwisowej obejmuje system CR/Pacs Agfa: a) Skaner AGFA CR 35-X nr seryjny 2561 b) Stacja techników Agfa NX nr seryjny D0K833J c) Stacja diagnostyczna AGFA IMPAX DS1000 nr seryjny 3CR663J d) Drukarka AGFA DRYSTAR 5302 nr seryjny 4786 e) Serwer archiwizacji AGFA IMPAX EL nr seryjny CZ173800R4 f) Serwer dystrybucji AGFA IMPAX WEB1000 nr seryjny C5M963J g) Duplikator RIMAGE 2000i nr seryjny 10011148 3. Wykonawca będzie zobowiązany w ramach świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia do: - wykonywania planowanych konserwacji okresowych zgodnie z zaleceniami producenta aparatury (min. 2 przeglądy na 12 miesięcy); - dokonywania bieżących napraw sprzętu przy użyciu części zamiennych bez dodatkowego obciążania Zamawiającego kosztem tych części zamiennych, kosztem robocizny oraz dojazdu; - dokonywania bieżących napraw sprzętu przy użyciu części zamiennych bez dodatkowego obciążania Zamawiającego kosztem tych części zamiennych, kosztem robocizny oraz dojazdu - prowadzenia kalibracji i regulacji urządzeń; - bieżącego informowania Zamawiającego o stanie technicznym sprzętu oraz warunkach poprawnej obsługi; - upgrade do nowej wersji oprogramowania stacji techników i stacji diagnostycznych - bezpłatnie w czasie trwania umowy serwisowej; - zapewnienia kontaktu telefonicznego ze specjalistą serwisu w ciągu 2 godzin od chwili pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia usterki; - zapewnienia reakcji ze strony serwisu (rozumianej jako podjęcie naprawy na miejscu u Zamawiającego) w ciągu 24 godzin od chwili pisemnego zgłoszenia usterki; - konsultacji z inżynierem serwisu telefonicznie oraz w ramach wizyt u Zamawiającego; - zdalnej diagnostyki systemu; - wykonania bezpłatnie trzeciej konserwacji okresowej w odstępie 6 miesięcy po zakończeniu drugiej konserwacji okresowej systemu wykonanej zgodnie z umową. 4. W przypadku awarii - Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i przedstawienia kosztorysu obejmującego zakres awarii i szacowany koszt i termin jej naprawy - do akceptacji przez Zamawiającego. Kosztorys będzie dostarczony do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii. 5. Po każdym przeglądzie Wykonawca przekaże Zamawiającemu świadectwo sprawności urządzenia. 6. Po każdej wizycie serwisowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport serwisowy. 7. W czasie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować wizyty konserwacyjne zgodnie z harmonogramem. Każdy termin określony w harmonogramie winien być ostatecznie potwierdzony przez obie Strony najpóźniej na tydzień przed wyznaczonym terminem. 8. Wykonawca w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia będzie odpowiedzialny za straty, uszkodzenia, wypadki lub obrażenia spowodowane uszkodzeniem, wadą lub awarią sprzętu, które zostaną udowodnione jako wynik zaniedbania ze strony Wykonawcy lub jego przedstawicieli. 9. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o wszelkich awariach i niesprawnym działaniu sprzętu w formie pisemnej lub telefonicznej (przez osoby upoważnione)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGFA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 195 A, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147840,00
Oferta z najniższą ceną: 147840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konserwacji- przeglądów aparatury i sprzętu medycznego
- Wykonanie przeglądów sprzętu medycznego
- Usługa przeglądów sprzętu i aparatury medycznej
- Usługa w zakresie przeglądu i konserwacji sprzętu chłodniczego, sprzętu laboratoryjnego oraz urządzeń sterylizujących
- Usługa przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego - WOFiTM/36/2024/TP
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatu medycznego RM używanego w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.