eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Odnowa nawierzchni masą bitumiczną- droga powiatowa nr 4951PSiedmiorogów I - Elżbietków długość 0,572 km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Gostyń: Odnowa nawierzchni masą bitumiczną- droga powiatowa nr 4951PSiedmiorogów I - Elżbietków długość 0,572 km.
Numer ogłoszenia: 68006 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyński w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5723796, faks 065 5751965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni masą bitumiczną- droga powiatowa nr 4951PSiedmiorogów I - Elżbietków długość 0,572 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : - frezowanie nawierzchni - 9,60 m2 - skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - 2.745,60 m2 - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4cm - 2.745,60 m2 - wyrównanie i uzupełnienie poboczy - 57,20 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 i spełniają warunki określone art.22 ust.1 i złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków i wykażą że : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie przez wykonawcę spełniony gdy z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał że : 2.1posiada doświadczenie zawodowe tj. w okresie ostatnich 5 latach tj.(od 2003-2008),a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 zadanie w zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu oraz o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł ( brutto) 2.2 dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej w zakresie budowy dróg wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3.Nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.2 . 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie dokumentów, oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności o którym mowa w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo Zamówień Publicznych, zwanej dalej ustawą zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1.1Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 - wg zał.nr 3 1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - według załącznika nr 4 2.2Dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej zakresie budowy dróg. 2.3Zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 3. Formularz OFERTA - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1. 4. Wypełniony kosztorys ofertowy - zgodnie z załącznikami nr 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.gostyn..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ul.Poznańska 200, II piętro,pokój nr 17..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ul.Poznańska 200, II piętro,pokój nr 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.