Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Gliwice: Przebudowa nawierzchni ulic: Krótka i Szkolna na terenie Starówki w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 67960 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385442, fax +48 032 2314058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ulic: Krótka i Szkolna na terenie Starówki w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy nawierzchni ulic Krótkiej i Szkolnej na terenie Starówki, w zakresie określonym dokumentacją projektową i obejmuje m.in.: 1) rozbiórkę istniejącej nawierzchni ulic i chodników, w sposób zapewniający wykorzystanie materiału z rozbiórek do ponownej zabudowy, 2) zapewnienie możliwości realizacji zadań związanych z przebudową istniejącego uzbrojenia podziemnego przez jego właścicieli-zarządców 3) zapewnienie możliwości wykonania prac remontowych przez właścicieli-zarządców nieruchomości 4) przebudowę nawierzchni ulic zgodnie z dokumentacją projektową (z zastosowaniem materiału staro-użytecznego, będącego w dyspozycji miasta), 5) opracowanie docelowej organizacji ruchu Obowiązkiem Wykonawcy jest ponadto: - zlecenie i poniesienie kosztów nadzoru technicznego pełnionego przez właścicieli-zarządców istniejącego uzbrojenia i infrastruktury; - zlecenie i poniesienie kosztów nadzoru archeologicznego - wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - zapewnienie niezbędnych dojazdów i objazdów dla użytkowników i mieszkańców; - w przypadku, gdy dojazd/dojście do posesji będzie niemożliwe - czas i termin prowadzenia robót należy uzgodnić z mieszkańcami; - zorganizowanie Zaplecza placu budowy (teren proponowany - plac przy ul. Wieczorka) - składowanie materiałów z rozbiórek (gruzu) w miejscach do tego przeznaczonych, wraz z udokumentowaniem kosztów składowania; - obsługa geodezyjna zadania, a po zakończeniu robót wykonanie operatu powykonawczego z obowiązkiem naniesienia na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego; - sporządzenie (Książki drogi) lub aktualizacja metryki ulicy do postaci (Książki drogi), na przedmiotowym odcinku, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 16.02.2005 r. (Dz. U. nr 67/05) - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonanych obiektów ich właścicielom/zarządcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium przez wykonawcę w kwocie 5.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika budowy z 5-letnim stażem pracy w pełnieniu tej funkcji - licząc od daty wystawienia uprawnień, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 3 zadań odpowiadających swoim rodzajem i waartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Przez zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający rozumie zadanie dotyczące budowy lub remontu (przekładki) nawierzchni z kostki kamiennej o powierzchni, co najmniej 600 m² , w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny, doświadczenie i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: - ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia. - z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) , - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. - dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (n.p. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego: Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, Biuro Obsługi Interesantów stanowisko ds zamówień publicznych, tel. 032 239-12-56, faks 032 231-27-25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, Biuro Obsługi Interesantów stanowisko ds zamówień publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- 96-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach
- 4WOG-1200.2712.31.2024 Dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż. obiektów plebanii i kościołów garnizonowych w Gliwicach i Katowicach z podziałem na 3 części
- [4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 6 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 4161Z wraz z infrastrukturą towarzyszącą"- odc. Kikorze -Osina
- Modernizacja ul. Sosnowej w Jonkowie
- Modernizacja dróg gminnych na terenach PGR w miejscowości Narzym
- Modernizacja odcinka ul. Bukowej w Walerianowie
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 5 części
- Budowa oświetlenia ulic Glinianki i Gruntowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.