eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego, środków opatrunkowych, błon rentgenowskich i płynów diagnostycznych dlaMiejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Łódź: Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego, środków opatrunkowych, błon rentgenowskich i płynów diagnostycznych dla: Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście
Numer ogłoszenia: 67959 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia Wieloprofilowa "Śródmieście" , ul. Próchnika 11, 90-408 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6336633, faks 042 6332500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpw.bip.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego, środków opatrunkowych, błon rentgenowskich i płynów diagnostycznych dla: Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego, środków opatrunkowych, błon Rtg i płynów diagnostycznych wg załączonych pakietów nr: Pakiet nr 1 - Strzykawki, igły, cewniki Lp. Asortyment Jednostka miary Ilość roczna 1. Igła 1 x użytku 0,45 x 25 a 100 szt op. 8 2. Igła 1 x użytku 0,5 x 25 a 100 szt op. 70 3. Igła 1 x użytku 0,6 x 30 a 100 szt op. 40 4. Igła 1 x użytku 0,7 x 30 a 100 szt op. 100 5. Igła 1 x użytku 0,8 x 40 a 100 szt op. 70 6. Igła 1 x użytku 0,9 x 40 a 100 szt op. 20 7. Igła 1 x użytku 1,1 x 40 a 100 szt op. 2 8. Igła 1 x użytku 1,2 x 40 a 100 szt op. 5 9. Igła do punkcji zatok szt. 5 10. Nożyk hematologiczny( do pobierania krwi) a 200 szt.sterylny op. 15 11. Ostrza wymienne do skalpeli a 100 szt.- sterylne 10 A op. 8 12. Strzykawka 2 cm3 1 x użytku a 100 szt op. 100 13. Strzykawka 5 cm3 1 x użytku a 100 szt op. 60 14. Strzykawka 10 cm3 1 x użytku a 100 szt op. 15 15. Strzykawka 20 cm3 1 x użytku a 100 szt op. 7 16. Strzykawka j. u. INS 1 cm3 z igłą a 100 szt op. 1 17. Strzykawka j. u. TBC 1 cm3 z igłą a 100 szt op. 1 18. Strzykawka 100 cm3 Janette 1 x użytku szt. 10 19. Kaniula do wlew.dożylnych szt. 70 Pakiet nr 2 - Rękawice medyczne Lp. Asortyment Jednostka miary Ilość roczna 1. Rękawice foliowe a 100 szt rozmiar S z nieśliskiej folii o porowatej powierzchni op 70 2. Rękawice latex sterylne Nr 7 i 8 a 2 szt para 200 3. Rękawice latex niesterylne a 100 szt rozmiar XS, S , M , L pudrowane op 230 4. Rękawice vinylex niesterylne a 100 szt rozmiar XS, S , M , L bezpudrowe op 120 5. Rękawice vinylex niesterylne a 100 szt rozmiar XS, S , M , L pudrowane op 30 6. Rękawice latex niesterylne a 100 szt rozmiar XS, S , M , L bezpudrowe op 570 Pakiet nr 3 - Pomocniczy sprzęt medyczny Lp. Asortyment Jednostka miary Ilość roczna 1. Szkiełka podstawowe z polem do opisu a 50 szt. op. 10 2. Szpatułki laryngologiczne a 100szt. op. 140 3. Gruszka do aparatu do mierzenia ciśnienia szt. 3 4. Pojemniki na odpady szpitalne a 0,7 l. szt. 250 5. Pojemniki na odpady szpitalne a 2 l. szt. 230 6. Pojemniki na odpady szpitalne a 5 l. szt. 50 7. Pojemniki na odpady szpitalne a 10 l. szt. 50 8. Pojemnik na zużyte igły płaski 150-200ml szt. 30 9. Papier do EKG 104mmx40m rolka 5 10. Papier do EKG 110mmx40m rolka 5 11. Papier do EKG 100mmx40m rolka 5 12. Papier do EKG 109,5 mm FARUM E-600 rolka 130 13. Żel do EKG a 0,5 kg op. 7 14. Wskaźnik paskowy do sterylizacji parowej a 100 szt. op. 40 15. Sporal A a 10 krążków op. 7 16. Papier do USG termoczuły do PRINTERA 110mmx21m rolka 15 17. Żel do USG a 0,5 kg op. 20 18. Koperta RTG 5x7 a 100szt op. 15 19. Koperta RTG 19x25 a 100szt op. 10 20. Koperta RTG 25x31 a 100szt op. 18 21. Koperta RTG 31x42 a 100szt op. 20 22. Koperta RTG 37x37 a 100szt op. 20 23. Koperta RTG 37x45 a 100szt op. 15 24. Rurka ustno-gardłowa szt. 5 25. Maseczka do sztucznego oddychania szt. 10 26. Maseczka chirurgiczna jednorazowego uzytku szt. 30 27. Wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku szt. 100 28. Szczoteczka (miotełka) do wymazów cytologicznych a 50 szt op. 20 29. Termometr lekarski elektroniczny do ucha na promienie podczerwone szt 2 30. Kapturki ochronne, jednorazowe do termometru lekarskiego, elektronicznego do ucha na promienie podczerwone a 20 szt op. 7 31. Opaska uciskowa z zapięciem automatycznym (z regulacją szybkości zwolnienia ucisku) szt 12 32. Maska ochronna na twarz typu przyłbica wielorazowego uzytku szt 3 33. Gazik nasączony 70% alkoholem do oczyszczania i dezynfekcji skóry a 100 szt op. 20 34 Papier do drukarek laboratoryjnych 57 x 30 rolka 12 35 Fartuch fizelinowy jednorazowego użytku niesterylny szt 15 36 Pojemnik na odpady medyczne 1 l szt 30 37 Ciśnieniomierz zegarowy zintegrowany ze słuchawkami szt 7 38 Stetoskop lekarski płaski szt 5 39 Termometr lekarski elektroniczny / pod pachę / szt 10 40 Rurka sigmoidoskopowa rektoskopowa 1 x użytku długości 25 cm szt 10 41 Przyrząd do wielokrotnego pobierania płynów z filtrem przeciwbakteryjnym typu Mini-Spike/ z kolcem standardowym / szt 25 Pakiet nr 4 - plastry L.p. Asortyment Jednost. miary Ilość roczna 1. Plaster kauczukowy bez opatrunku 5cm x 5 m szt. 7 2 Plaster włókninowy bez opatrunku 1,25cm x 9,14 m szt. 600 3 Plaster włóninowy bez opatrunku 2,5cm x 9,14 m szt. 50 4 Plaster zastępujący szwy typu Steri Strip lub równoważne 3mmx75mm szt. 20 5 Plaster zastępujący szwy typu Steri Strip lub równoważne 12mmx100 mm szt. 20 6 Plaster włókninowy z opatrunkiem 6cm x 5m szt. 40 7 Plaster pod wenflon szt. 200 8 Włókninowa taśma samoprzylepna 30 cm x 10 m szt. 1 Pakiet nr 5 - Środki opatrunkowe L.p. Asortyment Jed. miary Ilość roczna 1. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 1 a 10m gęsto tkana op. 7 2. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 2 a 10m gęsto tkana op. 8 3. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 3 a 10m gęsto tkana op. 1 4. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 4 a 10m gęsto tkana op. 1 5. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 6 a 10m gęsto tkana op. 2 6. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 8 a 10m gęsto tkana op. 5 7. Elastyczna siatka opatrunkowa nr 14 a 10m gęsto tkana op. 3 8. Gaza wyjałowiona - 1/2m2 op. 350 9. Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe 12 warstw 5cmx5cm a 100szt. op. 200 10. Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe 12 warstw 7,5cmx7,5cm a 100szt. op. 100 11. Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe 12 warstw 10cmx10cm a 100szt. op. 100 12. Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe 12 warstw 5cmx5cm a 3szt. op. 70 13. Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe 12 warstw 7cmx7cm a 3szt. op. 30 14. Lignina w rolkach a 150g rolki 220 15. Lignina w arkuszach kg. 5 16. Opaska dziana 10cmx4m szt. 1 500 17. Opaska dziana 15cmx4m szt. 1 400 18. Opaska elastyczna z zapinką 10cmx4m szt. 15 19. Opaska elastyczna z zapinką 15cmx4m szt. 30 20. Opaska gipsowa 10cmx3m szt. 20 21. Opaska gipsowa 12cmx3m szt. 100 22. Opaska gipsowa 15cmx3m szt. 120 23. Podkład pod gips syntetyczny w formie bandaża 12cmx3m szt. 50 24. Podkład pod gips syntetyczny w formie bandaża 15cmx3m szt. 80 25. Wata bawełniano - wiskozowa a 200g op. 100 Pakiet nr 6 - Rękawy do sterylizacji Lp. Asortyment Jednostka miary Ilość roczna 1. Rękaw do sterylizacji foliowo-papierowy 75 mm x 200 m rolka 7 2. Rękaw do sterylizacji foliowo-papierowy 120-125 mm x 200 m rolka 7 3. Rękaw do sterylizacji foliowo-papierowy z fałdą 200mm x 50 mm x 100 m rolka 10 4. Rękaw do sterylizacji foliowo-papierowy 100 mm x 200 m rolka 4 Pakiet nr 7 - Nici chirurgiczne L.p. Asortyment Jednost. miary Ilość roczna 1. Nici chirurgiczne niewchłanialne jednowłóknowe poliamidowe skórne a 2,0 igła ostra 30 mm długość nitki 45 cm saszetka 60 b 3,0 igła ostra 30 mm długość nitki 45 cm saszetka 40 c 4,0 igła ostra 24 mm długość nitki 45 cm saszetka 20 2 Nici chirurgiczne wchłanialne plecione powlekane syntetycznie z kwasu poliglikolowego (wchłanianie masy szwu 60-90 dni) a 3,0 igła okrągła 26 mm długość nitki 70 cm saszetka 10 b 3,0 igła okrągła 22 mm długość nitki 70 cm saszetka 10 Pakiet nr 8 - Podkłady i serwety higieniczne L.p. Asortyment Jednost. miary Ilość roczna 1 Podkład higieniczny jednorazowego użytku, nieprzemakalny, papierowo-foliowy o szerokości 51 cm rolka 300 2 Serweta nieprzemakalna, papierowo-foliowa, jednorazowego użytku 48 cm x 33 cm rolka 10 3 Podkład higieniczny jednorazowego użytku o wysokiej chłonności celulozowy 60 cm x 60 cm szt 50 Serweta chirurgiczna nieprzemakalna z włókniny celulozowej laminowanej folią 2- warstwowa jałowa o wymiarach 45-50 cm x 35-40 cm szt 500 Pakiet nr 9 - Błony RTG i płyny diagnostyczne Lp Nazwa materiału diagnostycznego Jednostka miary Ilość roczna 1 Błony rtg zębowe 3x4 - obróbka ręczna szt. 1 200 2 Błony rtg 18x24 obróbka automatyczna szt. 2 200 3. Błony rtg 24x30 obróbka automatyczna szt. 2 200 4. Błony rtg 30x40 obróbka automatyczna szt. 2 800 5. Błony rtg 35x35 obróbka automatyczna szt. 2 200 6. Błony rtg 35x43 obróbka automatyczna szt. 1 200 7. Wywoływacz automatyczny 2x20 l. op. 20 8. Utrwalacz automatyczny 2x20 l. op. 20.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp -załącznik 2 b) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt b) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy do składania ofert) oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków opłat składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy do składania ofert. d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem skarbowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania e) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie załącznik 2. f) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie załącznik 2. g) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpw.bip.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście, przy ul. Próchnika 11, II piętro- pok 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście, przy ul. Próchnika 11, II piętro- sekretariat,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.