eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego pompowni Grabina gm. Łoniów oraz rocznej kontroli stanu technicznego pompowni Kępa Chwałowska gm. Dwikozy, pow. Sandomierz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-03

Kielce: Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego pompowni Grabina gm. Łoniów oraz rocznej kontroli stanu technicznego pompowni Kępa Chwałowska gm. Dwikozy, pow. Sandomierz
Numer ogłoszenia: 67951 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego pompowni Grabina gm. Łoniów oraz rocznej kontroli stanu technicznego pompowni Kępa Chwałowska gm. Dwikozy, pow. Sandomierz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Nazwa przedmiotu zamówienia - Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego pompowni Grabina gm. Łoniów oraz rocznej kontroli stanu technicznego pompowni Kępa Chwałowska gm. Dwikozy, pow. Sandomierz. Przedmiotowe opracowanie należy wykonać w trzech egzemplarzach w formie papierowej, plus wersja elektroniczna na płycie CD lub DVD Kod wg CPV - 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego 1. Pompownia Grabina Charakterystyka Część podziemna wykonana jest jako skrzynia żelbetowa, część nadziemna murowana z cegły. Działka o powierzchni 0,164 ha, droga dojazdowa do pompowni z żużla 915 m2. Ogrodzenie terenu z siatki drucianej 112 m Zbiornik wodny o pow. 600 m2 i obj. 1700 m3 Obiekt zasilany ze stacji transformatorowej o mocy 15/04kV na słupie żelbetowym bramowym. Pompa hydroforowa szt. 1. Pompownia wyposażona w 2 szt. pomp zatapialnych KSB Amacan PA4 700-470/60 6UTG1 o wydajności 907 l/s każda, Rozdzielnia główna. Rurociągi tłoczne z rur stalowych fi 600 mm. Rów odpływowy - skarpy i dno przy obudowie żelbetowej wylotów z rurociągów tłocznych ubezpieczono płytami betonowymi grub. 15 cm na podsypce z pospółki grub. 15 cm. Na pozostałym odcinku bruk z kamienia łamanego. Minimalny poziom wody na zbiorniku wynosi 149,10 m npm, rzędna dana 148,00 m npm. Pięcioletnia kontrola stanu technicznego przedmiotowych pompowni zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo budowlane powinna zawierać sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiekt i jego wyposażenia. Winna obejmować również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń. 2. Pompownia Kępa Chwałowska Charakterystyka Zbiornik wodny o wymiarach 20 × 20 = 400 m2 Budynek stacji pomp o wymiarach 17,0 × 6,5 m., z cegły i elementów betonowych, dach pokryty papą na lepiku. Działka o powierzchni 0,77 ha, teren ogrodzony siatką z drutu o długości 117 m., i wysokości 1,5 m. W hali pomp zainstalowane są pompy Typ 60P-18 w ilości 2 szt., o wydajności 2,800 m3/h każda z silnikami typu SVe315M68, moc po 110 kW. Pompa hydroforowa szt. 1z silnikiem o mocy 1,5 kW. Odpływ z pompowni 400 m., ubezpieczony przy wylocie płytami betonowymi. Rozdzielnia prądu Stacja Trafo znajduje się wewnątrz budynku. Suwnica WSp-5, udźwig 5t o wysokości podnoszenia 8,0 m. Kładka robocza na zewnątrz do oczyszczania krat. Charakterystyczne rzędne: - poziom włączenia pompy Nr 1 - 137,30 m npm - poziom włączenia pompy Nr 2 - 138,00 m npm - poziom wyłączenia pomp - 136,40 m npm - rzędne terenu przy budynku - 140,70 m npm Roczna kontrola stanu technicznego pompowni zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo budowlane powinna zawierać sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu i jego wyposażenia. Winna obejmować również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń. Zakres opracowania powinien zawierać: - część opisowa, a) dane techniczne, historia pompowni, cel i zakres badania, b) opis stanu pompowni, c) ocena pompowni (budynek, budowle, urządzenia wodne, sprzęt i wyposażenie), d) wnioski i zalecenia (ustalenie miejsc krytycznych, określenie sposobu poprawy stanu). - część graficzna zawierająca: - część geodezyjna a)oznaczenie pompowni i urządzeń na mapie sytuacyjno - wysokościowej w skali 1: 1000 - dokumentacja fotograficzna. Kontrole powinny być opracowane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, Polskimi Normami oraz wymaganiami technicznymi, m.in.: -Prawa budowlanego - ustawy z dn. 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290), -Prawa wodnego - ustawy z dn. 18.07.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 469 ze zm.), -Prawa ochrony środowiska - ustawy z dn. 27.04.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.), -Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - ustawa z dnia 17.03.2003 r., (Dz. U. z 2015 r. poz. 199 z późn. zm.), -Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie z dnia 20.04.2007 r., (Dz. U. z 2007 r. Nr 86 poz. 579). -Prawo energetyczne - ustawa z dn.10 kwietnia 1997 r., (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) Wykonawca powinien na bieżąco uwzględniać w opracowaniu zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Zamawiający, tj. Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, wymaga, aby Wykonawca dołączył do opracowania oświadczenie o sporządzeniu Kontroli ... zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. 1.1. Kierownikiem opracowania posiadającym uprawnienia w specjalności odpowiedniej do wykonywania przedmiotu zamówienia; Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć dokumenty wymienione niżej : 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 1 muszą być: 2.1. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w pkt 1 we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2.2. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu przez Zamawiającego: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.2. Oświadczenie z art. 36 b ustawy we wzorze określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 1.4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 1.5. W przypadku wykonywania dyspozycji pkt. 4 rozdz. VII SIWZ, czyli w sytuacji kiedy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, załącza do oferty: 1.5.1. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy przez dany podmiot(y) do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.5.2. dokumenty, o których mowa w par. 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) -Jeżeli zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 1.5.1 w swojej treści wyczerpuje wszelkie przesłanki, o których mowa w par. 1, ust. 6, pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) Wykonawca nie jest zobowiązany do przedkładania dokumentów, o których mowa w pkt. 1.5.2. 1.6. Stosownie do art. 26 ust. 2d ustawy, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców osobno. 1.7. Informację czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. W przypadku, kiedy Wykonawca takiej informacji do oferty nie załączy, Zamawiający uzna, iż wykonawca deklaruje, że wybór jego oferty nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, o którym mowa wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin wykonania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach §8 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ 2. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25 - 561 Kielce, pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25 - 561 Kielce, pok. 217 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.