eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Świadczenie usług monitoringu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Stryków: Świadczenie usług monitoringu
Numer ogłoszenia: 67921 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77610 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 42 7198002, faks 42 7198193.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług monitoringu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa monitorowania obiektów wskazanych przez Zamawiającego na terenie Strykowa od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 25.03.2014 r. do dnia 31.12.2016 r. Usługa polegać będzie na stałym, bezpośrednim monitorowaniu obiektów przez co najmniej dwie osoby na jednej zmianie. Wykonawca zapewni co najmniej 12 (dwunasto) godzinne monitorowanie obiektów wskazanych przez Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia w okresie od miesiąca marca do końca września danego roku oraz co najmniej 15 (piętnasto) godzinne monitorowanie obiektów wskazanych przez Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia w okresie od miesiąca października do końca lutego danego roku. Usługa świadczona będzie w stacji bazowej zlokalizowanej w budynku Państwowej Straży Pożarnej w Strykowie, ul. Targowa 19. W ramach świadczonej usługi Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi n/w urządzenia systemu łączności i monitoringu. Wykonawca zobowiązany jest do zaprowadzenia ewidencji wyposażenia oraz do ewidencji każdorazowej wymiany sprzętu (w przypadku naprawy itp.).W przypadku konieczności wymiany zamontowanych urządzeń Wykonawca dokona wymiany na sprzęt o nie gorszych parametrach spełniających wymagania SIWZ. Wszelkie urządzenia i elementy systemu łączności i monitoringu z ostatnim dniem świadczenia usługi przechodzą na własność Zamawiającego. Na powyższą okoliczność sporządzony zostanie protokół zdawczo - odbiorczy. 1. W zasobach Zamawiającego znajdują się: Trzy stacje bazowe z monitoringiem usytuowane w następujących obiektach: 1.1. Kościuszki 29 (ośrodek zdrowia) rejestrator LILIN NRV 109 obsługuje 3 kamery połączone przewodem skrętką, 1.2. Targowisko - rejestrator LILIN NRV 109 + 5 kamer które komunikują się ze sobą drogą radiową, 1.3. Plac zabaw nad zalewem - rejestrator AVER MEDIA Aver DIGI EH5108H+ 4 kamery połączone są ze sobą światłowodem. Wszystkie 3 punkty połączone są ze sobą drogą radiową. Stacja bazowa, w której odbywa się obserwacja obrazu z monitoringu znajduje się w budynku Państwowej Straży Pożarnej, ul. Targowa 19, 95-010 Stryków. 2. ROZBUDOWA ŁĄCZNOŚCI Zakup 2 masztów radiowych w celu uzyskania odpowiednich warunków dla stabilnej łączności pomiędzy dwoma stacjami bazowymi monitoringu. Jeden maszt należy usytuować na budynku Miasta-Gminy Stryków (ul. Kościuszki 29, 95-010 Stryków) o wysokości całkowitej nie mniejszej niż 12 m (wraz z elementem 4m zwieńczającym) zapewniającym możliwość montażu urządzeń na wysokości około 30 m liczonej od parteru budynku. Natomiast drugi maszt usytuowany będzie na budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Strykowie, ul. Targowa 19 o wysokości 16 m (wraz z elementem 4m zwieńczającym) zapewniającym możliwość montażu urządzeń na wysokości około 31 m liczonej od parteru budynku. Maszty muszą mieć możliwość dalszej rozbudowy oraz wszystkie elementy masztów muszą posiadać atesty, aprobaty oraz certyfikaty i spełniać wymagania zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oraz zamontowania masztów na budynkach wskazanych przez Zamawiającego a będących jego własnością w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca, w imieniu Zmawiającego zobowiązany jest do dokonania zgłoszenia montażu masztów stosownym urzędom. Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego zgłoszenia montażu masztu po uprzednim otrzymaniu od Wykonawcy kompletnej dokumentacji do dokonania zgłoszenia. Zbudowanie linku radiowego pomiędzy budynkiem Domu Kultury w Strykowie ul. Pl. Łukasińskiego 4, 95-010 Stryków z budynkiem Urzędu Miasta-Gminy Stryków (ul. Kościuszki 29, 95-010 Stryków). Komunikacja radiowa pomiędzy wszystkimi stacjami bazowymi ma wykorzystywać radiolinie o większym zapasie przepustowości aby zapewnić dalszą możliwość rozbudowy monitoringu i posiadać funkcje WideBand umożliwiającą pracę w szerokim zakresie częstotliwości od 4,9 do 6,0 GHz aby uniknąć zakłóceń w paśmie 5 GHz. 3. ZWIĘKSZENIE ILOŚCI KAMER i REJESTRATORA 3.1. Budynek Urzędu Miasta-Gminy Stryków (ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków) - 4 kamery (wejście główne do budynku, wejście boczne, dwie kamery na parking za budynkiem) transmitujące obraz w rozdzielczości nie mniejszej niż 1080p i 25 klatek na sekundę, 3.2. Plac Łukasińskiego - 4 kamery transmitujące obraz w rozdzielczości nie mniejszej niż 1080p i 25 klatek na sekundę, 3.3. Budynek Urzędu Miasta-Gminy Stryków (ul. Kościuszki 29, 95-010 Stryków) 3 kamery transmitujące obraz w rozdzielczości nie mniejszej niż 1080p i 25 klatek na sekundę, 3.4. Rejestrator - musi rejestrować w co najmniej dwóch trybach: nie mniej niż 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 720p HD a także nie mniej niż 30 klatek na sekundę w rozdzielczości 1080p Full HD zapewniający płynny obraz. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędny sprzęt oraz urządzenia umożliwiające prawidłowe, płynne i bezusterkowe monitorowanie w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Na powyższą okoliczność zostanie sporządzony protokół podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Zgodnie z art. 29 ust. 4 Ustawy Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacją przedmiotowego zamówienia: 1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zatrudnienie osób niepełnosprawnych wskazanych przez Zamawiającego a zameldowanych / zamieszkałych na terenie Gminy Stryków, spełniających wymagania do pracy w przedmiotowym zamówieniu. Na każdej zmianie Zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 2 osób. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia osób niepełnosprawnych - innych niż wskazanych przez Zamawiającego - jedynie w sytuacji, kiedy wyczerpie się lista osób niepełnosprawnych wskazanych przez Zamawiającego. 3. W przypadku braku możliwości zatrudnienia osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Stryków Zamawiający może wyrazić zgodę na zatrudnienie innych osób. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest się zwrócić pisemnie do Zamawiającego na wyrażenie takiej zgody wraz z pisemną listą proponowanych osób. Wymaga się zapisów monitoringu - archiwizacji nie krótszej niż 14 dni. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79.71.40.00-2 - Usługi w zakresie nadzoru Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARJAN M. Rojewski i Wspólnicy sp. k., Zakład Pracy Chronionej, ul. Polna 15A, 91-328 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 485985,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 400230,00

  • Oferta z najniższą ceną: 400230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 476807,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.