To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-18
Ogłoszenie nr 67912 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.
Kielce: Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż dwóch wind w budynku ŚCMiN-SzS w Kielcach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 38092-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny
29050391100000, ul.
ul. Prosta
30,
25371
Kielce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
413 618 525, faks
413 687 424, e-mail
szpial@szpgin.kielce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpgin.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż dwóch wind w budynku ŚCMiN-SzS w Kielcach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SAG ZP-05/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż dwóch wind w budynku nr 3 - Świętokrzyskiego Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach. Zamawiający wymaga wind fabrycznie nowych, rok produkcji nie wcześniej niż 2016. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) demontaż istniejących dwóch urządzeń dźwigowych wraz osprzętem(zgodnie z obowiązującymi przepisami). Elementy ze stali nierdzewnej Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Pozostałe materiały pochodzące z demontażu Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji na własny koszt, co zostanie potwierdzone stosownym dokumentem, b) wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do instalacji i przekazania do eksploatacji nowych dźwigów, c) dostawę i montaż nowych dźwigów osobowych wraz z nowym osprzętem; dokonanie dostawy dwóch nowych dźwigów produkcji seryjnej, nie prototypów, nowoczesnych, w pełni zautomatyzowanych i bezobsługowych oraz dokonanie ich montażu i uruchomienia (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności normą dźwigową EN81.1 i dyrektywą dźwigową) w miejsce dźwigów zdemontowanych, zamontowanie urządzeń wyżej opisanych, przy czym dostawa i montaż dotyczą kompletnych urządzeń mechanicznych i elektrycznych dźwigu, d) Wykonanie sterowania umożliwiającego w przypadku wystąpienia alarmu pożarowego zjechanie windy na poziom parteru i otwarcie drzwi oraz ich zablokowanie w pozycji otwarcia. W przypadku pożaru na parterze winda winna zatrzymać się na 1 piętrze. Sterowanie winno zapewnić automatyczny powrót do funkcji użytkowych po zaniku sygnału alarmu pożarowego (wykasowanie alarmu w systemie sygnalizacji pożarowej). Dla istniejących centralek ppoż. kody dostępu do systemu oraz pliki źródłowe są w posiadaniu autoryzowanej firmy (pełniącej serwis gwarancyjny) oraz realizującej bieżącą konserwację systemu sygnalizacji pożaru oraz systemu DSO w obiektach Zamawiającego, e) dokonanie rozruchu dźwigów i szkolenia personelu, f)uzyskanie decyzji właściwego organu pozwalającej na eksploatację dźwigów (pokrycie kosztów z tym związanych jeżeli są wymagane), g)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.Zamawiający nie przewiduje przebudowy szybu dźwigów i maszynowni. 2. Parametry, wymagania techniczne dźwigów oraz warunki wykonania zadania określa Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia dostarcza Wykonawca. 4. Zastosowane do wbudowania materiały, dostarczone wyroby i urządzenia winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości. 5. Zamawiający wymaga, aby jakość urządzeń dźwigowych odpowiadała najwyższym aktualnym standardom technicznym. 6. Zamawiający dysponuje jedynie pomieszczeniem maszynowni, z którego Wykonawca będzie mógł korzystać, natomiast nie dysponuje pomieszczeniami magazynowymi oraz socjalnymi dla pracowników Wykonawcy - w takim przypadku, w razie konieczności Wykonawca organizuje odpowiednie zaplecze wykonania przedmiotu zamówienia na swój koszt. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składowane przez Wykonawcę urządzenia i inne wyposażenie należące do Wykonawcy. 8. Wszystkie prace oraz wykonanie przedmiotu zamówienia należy wykonać tak, aby w jak najmniejszym stopniu powodowały uciążliwość w bieżącej pracy Szpitala. Wykonawca będzie zobowiązany do: a) etapowania wykonania robót, tak aby umożliwić normalne funkcjonowanie budynku. Zamawiający może wyłączyć z eksploatacji jeden dźwig, tym samym wymiana kolejnego dźwigu możliwa będzie po dokonaniu rejestracji przez UDT i przekazaniu do użytkowania wymienionego dźwigu, b) zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac, oraz prowadzenia robót w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu zatrudnionych pracowników i użytkowników placówki, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. c) realizowania prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla placówki, utrzymania należytego porządku w miejscu pracy i otoczeniu - utrzymania go w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania i składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci a także niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, d)opracowania i bieżącego aktualizowania z upoważnionymi przez Zamawiającego osobami, harmonogramu realizacji robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
42416100-6
Dodatkowe kody CPV:
45313100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT380000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 385482.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dzierżawa urządzenia do syntezy 18 F FDG wraz z dostawą kaset ,materiałów i odczynników niezbędnych do wytworzenia i przeprowadzenia analiz kontroli jakości wytworzonego preparatu .
- Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Kielcach - Rejon Busko - Zdrój
- Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru z siedziby Zamawiającego, przyjmowania, przemieszczania i doręczania do adresatów przesyłek pocztowych...
- Dostawa urządzeń multimedialnych - ADP.2301.32.2024
- Organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla uczniów II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.