eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov-Rugenwalde-Darłowo. Miasto nad Bałtykiem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Darłowo: Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov-Rugenwalde-Darłowo. Miasto nad Bałtykiem.
Numer ogłoszenia: 67910 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29756 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamek Książąt Pomorskich, ul. Zamkowa 4, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3142351, faks 0-94 3142351.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov-Rugenwalde-Darłowo. Miasto nad Bałtykiem..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr II Dostawa oraz montaż gablot w ilości 16 szt. Zadanie nr III Dostawa manekinów 16 szt. Dostawa strojów dla manekinów (dostojników 3 komplety., Króla Eryka 1 komplet., mieszczan 5 kompletów., woja pomorskiego 1 komplet, wikinga 1 komplet, mnicha 1 komplet, rzemieślnika 1 komplet, osadnika 1 komplet, plażowy damski 1 komplet). Zadanie nr IV Dostawa replik naczyń drewnianych (łyżek zdobionych 10 szt., naczyń klepkowych z oplotem 2 szt., naczyń ośmiokątnych 3 szt., misek półkulistych 3 szt., talerzy owalnych 3 szt., desek do chleba 3 szt. rękojeść do noża krótkiego i długiego po 1 szt.). Dostawa plakiety płaskorzeźby z ambony w kościele Mariackim w Darłowie. Zadnie nr V Dostawa replik naczyń ceramicznych oraz ceramicznych plakiet Święców (mis z Gdańska 2 szt., mis ze Starego Drawska 2 szt., miseczki kamionkowej z Kołobrzegu 5 szt., kubka kamionkowego 3 szt. dzbana małego 2 szt. dzbana dużego 2 szt., ceramicznych plakiet z herbami Święców 3 szt.). Dostawa replik noży z pocz. XIV w. (nóż długi, nóż krótki, nóż długi z rękojeścią x 1 szt.). Zadnie nr VI Dostawa stempla i prowadnicy do wybijania replik monet (szeląg Bogusława XIV) x 1 szt. oraz krążków aluminiowych x 5000 szt. Dostawa młotka do mennicy do wybijania monet z transportem. Zadanie nr VIII Dostawa kosza plażowego z wikliny 1 szt. Dostawa 2 koszy wiklinowych (z transportem). Zadnie nr IX Dostawa telewizora z elementami do montażu, komputera z oprogramowaniem, rzutnika multimedialnego z elementami do montażu i zapasową lampą i elementami do montażu oraz ekranu z elementami do montażu - zgodnie z podanymi parametrami. Zadanie nr X Dostawa kiosku multimedialnego/infokiosku wewnętrznego (z transportem) - zgodnie z podanymi parametrami. Zadanie nr XI Aranżacja ścian budynku w konstrukcji ryglowej do montażu wewnątrz sali wystawowej. Zadanie nr XII Dostawa materiałów graficznych do prezentacji na wystawie - wydruków na płótnie (45m2) i materiale banerowym (60m2) z montażem. Dostawa wydruku planu miasta na folii z laminatem podłogowym (2,25m2) Druk katalogu (2000 szt.). Druk banerów reklamowych (24m2). Druk zaproszeń na otwarcie wystawy ( 300 szt.). Druk ulotek (format A6 - 15000 szt., plakatów format A3 - 500 szt., A2 - 500 szt.). Zadanie nr XV Dostawa wykładziny z nadrukiem bruku - 43 mb, szer. 1,35 m - 1,40 m Dostawa wykładziny uzupełniającej (czarna) - 70 mb, szer. 1 m. Dostawa wykładziny uzupełniającej (czarna) 120 mb , szer. 1 m Dostawa materiałów (styroduru) na makietę bastionu 1 m3. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również uruchomienie systemów multimedialnych, wdrożeń oprogramowania systemów, przeprowadzenie szkoleń pracowników Muzeum w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, sprzętów i systemów. 3. Dostawa i montaż będą odbywały się sukcesywnie zgodnie z ustaleniami, między Zamawiającym a Wykonawcą, po podpisaniu umowy. Wykonane systemy - multimedialny, wyposażenia wystawienniczego oraz oświetlenia będą zsynchronizowane tworząc funkcjonalną całość. 4. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnych, fabrycznie nowego, nieużywanego , nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia spełniającego wszystkie wymogi odpowiednich norm europejskich i posiadającego oznaczenie CE. 5. Szczegółowe, minimalne wymagania funkcjonalno - techniczne poszczególnych elementów zamówienia oraz opisy, projekty niezbędne do wykonania zamówienia znajdują się w załącznikach zgodnie z wykazem. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, atesty, aprobaty techniczne wraz z dokumentacją powykonawczą w języku polskim. 7. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 36 -miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, liczonej od daty podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego pn. Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 -2013, który współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w Programie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr II 1) dostawa oraz montaż gablot w ilości 16 szt. Zgodnie z załącznikiem Nr 10 SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A.H.U. Omega Cz. L. Polakowscy, ul. Pszczelnicza 14, 76-150 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22020,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19795,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19795,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr VI 1) dostawa stempla i prowadnicy do wybijania replik monet (szeląg Bogusława XIV x 1 szt. oraz krążków aluminiowych x 5000 szt., 2) dostawa młotka do mennicy do wybijania monet z transportem. Zgodnie z załącznikiem Nr 16 i 17 SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEKSA P.P.H.u. Pracownia Artystyczna Anna Dembeck, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3781,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie nr IX 1) dostawa telewizora z elementami do montażu, komputera z oprogramowaniem, rzutnika multimedialnego z elementami do montażu i zapasową lampą oraz ekranu z elementami do montażu - zgodnie z podanymi parametrami. Zgodnie z załącznikiem Nr 23 SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU COM-TEL Bożena Szulc, Aleja Wojska Polskiego 64, 76-150 Darłowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9222,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7821,14

  • Oferta z najniższą ceną: 7821,14 / Oferta z najwyższą ceną: 24390,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie nr X 1) dostawa kiosku multimedialnego/infokiosku wewnętrznego (z transportem) - zgodnie z podanymi parametrami. Zgodnie z załącznikiem Nr 24 SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DPJ SYSTEM mgr inż. Dariusz Mościcki, ul. Palestyńska 8/72, 03-321 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie nr XI 1) aranżacja ścian budynku w konstrukcji ryglowej do montażu wewnątrz sali wystawowej. Zgodnie z załącznikiem Nr 22 SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane DOMINIAK Małgorzata Dominiak, ul. Rzeczna 8, 76-150 Darłowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27664,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 134960,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Zadanie nr XII 1) dostawa materiałów graficznych do prezentacji na wystawie - wydruków na płótnie 45m2 i materiale banerowym 60m2, 2) dostawa wydruku planu miasta na folii z laminatem podłogowym 2,25m2, 3) druk katalogu (2000 szt.), 4) druk banerów reklamowych 24m2, 5) druk zaproszeń na otwarcie wystawy (300 szt.), 6) druk ulotek (format A6 - 15000 szt., plakatów format A3 - 500 szt., A2 - 500 szt.), Zgodnie z załącznikiem Nr 25,26,29,31,32,33 SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAGITTARIUS Wydawnictwo- Drukarnia Fabryka Reklamy Krzysztof Subicki, ul. Wyspiańskiego 1, 76-150 Darłowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14753,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15370,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45870,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.