eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Druk offsetowy z plików PDF na CTP wydawnictw informacyjnych oraz toreb Stołecznego Biura Turystyki wraz z dostawą do magazynu Stołecznego Biura Turystyki na terenie m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-24

Warszawa: Druk offsetowy z plików PDF na CTP wydawnictw informacyjnych oraz toreb Stołecznego Biura Turystyki wraz z dostawą do magazynu Stołecznego Biura Turystyki na terenie m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 67870 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczne Biuro Turystyki , pl. Defilad 1, Pałac Kultury i Nauki p. X pok.1051, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 656 64 84, faks 22 656 64 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warsawtour.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk offsetowy z plików PDF na CTP wydawnictw informacyjnych oraz toreb Stołecznego Biura Turystyki wraz z dostawą do magazynu Stołecznego Biura Turystyki na terenie m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: druk offsetowy z plików PDF na CTP wydawnictw informacyjnych, w tym toreb Stołecznego Biura Turystyki; dostawę wydrukowanych wydawnictw, w tym toreb (tj, opakowanie, transport, rozładunek, w tym wniesienie i ustawienie) do magazynu Zamawiającego w Warszawie przy ul. Siedmiogrodzkiej 20 lub w inne miejsce każdorazowo wskazane przez Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy; zaprojektowania wykrojników do wykonania toreb papierowych i ich dostarczenia w terminie 12 dni od podpisania umowy. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany jest w: załączniku nr 7 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia. Parametry techniczne), w pkt. 7 SIWZ oraz w kalkulacji cenowej załącznik nr 2 do SIWZ. SIWZ dostępna jest pod adresem: http://warsawtour.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/Przetargi_2016/default.htm.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia uzupełniającego będzie wynikać z natychmiastowego przekazania danego/danych wydawnictwa/wydawnictw w celu promocji Warszawy podczas różnego rodzaju eventów, imprez, czy konferencji (podczas których podmioty trzecie zwracają się do Zamawiającego o przekazanie znacznej liczby sztuk wydawnictw), a Zamawiający nie przewidywał przekazywania ich.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 22.14.00.00 - Ulotki 22.85.20.00 - Foldery 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnioną kalkulację cenową - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostarczenia wydruku próbnego - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy, jeżeli nie zostanie przekroczona maksymalna całkowita kwota wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy, określona w § 5 ust. 1 wzorze umowy, w następujących przypadkach: 1. w części dotyczącej wynagrodzenia i sposobu jego zapłaty - w zakresie terminu i sposobu płatności wynagrodzenia; 2. w część dotyczącej przedmiotu umowy: 3. w zakresie zmiany tytułu wydawnictwa wymienionego w kolumnie B w załączniku nr 1 do Umowy, przy zachowaniu parametrów technicznych określonych w kolumnach C - P załącznika nr 1 do Umowy (załącznik nr 7 do SIWZ); 4. w zakresie wydłużenia przez Zamawiającego terminu wykonania przedmiotu zamówienia liczonego od dnia akceptacji wydruku próbnego, określonego w kolumnie M - załącznik nr 1 do Umowy (załącznik nr 7 do SIWZ); 5. w zakresie przedłużenia przez Zamawiającego terminu przekazania przedmiotu zamówienia do druku, określonego w kolumnie M - załącznik nr 1 do Umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) przy czym w takiej sytuacji ulega proporcjonalnemu przedłużeniu termin wykonania przedmiotu umowy; 6. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 7. powstania niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie ich i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://warsawtour.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/Przetargi_2016/default.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczne Biuro Turystyki. Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, Pałac Kultury i Nauki, piętro X, pokój 1051 sekretariat. Godziny pracy zamawiającego od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Stołeczne Biuro Turystyki. Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, Pałac Kultury i Nauki, piętro X, pokój 1051 sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.