eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Dostawa produktów leczniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Sandomierz: Dostawa produktów leczniczych
Numer ogłoszenia: 67869 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323001 do 5, 8330566, fax 015 8323575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.sand.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych: 1.Nadroparinum calcicum - Pakiet nr I, 2.Leki różne - Pakiet nr II, 3.Sympatykomimetyki - Pakiet nr III. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.42.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.47.00.00 - Środki lecznicze dla układu oddechowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.67.00.00 - Środki lecznicze dla układu oddechowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstepuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2)formularz cenowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, w formie tabeli, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto i brutto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i numer katalogowy, 3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 4)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w celu podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, w przypadku braku obowiązku posiadania - oświadczenie, 8)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, 9)parafowany projekt umowy, 10)oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę świadectwa rejestracji na oferowany asortyment, które to świadectwo rejestracji zostanie przedłożone Zamawiającemu na każde jego żądanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.sand.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadroparinum calcicum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nadroparinum calcicum inj. 2850j.m/0,3ml x 10 amp.strzyk. - op. 1 500, 2.Nadroparinum calcicum inj. 3800j.m/0,4ml x 10 amp.strzyk. - op. 300, 3.Nadroparinum calcicum inj. 5700j.m/0,6ml x 10 amp.strzyk. - op. 1 700, 4.Nadroparinum calcicum inj. 7600j.m/0,8ml x 10 amp.strzyk. - op. 250, 5.Nadroparinum calcicum inj. 9500j.m/1,0ml x 10 amp.strzyk. - op. 30..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Alphacalcidolum kaps. 0,25mcg x 100 - op. 100, 2.Bisacodyl czopki 10mg x 5szt - op. 1 500, 3.Cefuroksym pro susp. 125mg/5ml 50ml - op. 30, 4.Cefuroksym pro susp. 250mg/5ml 50ml - op. 30, 5.Clotrimazol 1% krem 20g - op. 100, 6.Clotrimazol tabl. dopochw. 0,1g x 6szt. - op. 20, 7.Curosurf zaw. do podawania dotchaw. i dooskrzel. 120mg/1,5ml x 2fiol. - op. 15, 8.Diclofenac czopki 100mg x 10 - op. 70, 9.Diclofenac czopki 50mg x 10 - op. 100, 10.Fenoterol tabl. 5mg x 100 - op. 20, 11.Hemofer prolong. draż. 105mg jonów żelaza II x 30 - op. 300, 12.Hemofer F prolong. draż. 105mg jonów żelaza II + 0,35mg kwasu foliowego x 30 - op. 100, 13.Heparinum krem 300jm/g 20g - op. 180, 14.Lacidipine tabl. 2mg x 28 - op. 20, 15.Lacidipine tabl. 4mg x 28 - op. 20, 16.Lamitrin tabl. 100mg x 30 - op. 10, 17.Lamitrin tabl. 50mg x 30 - op. 10, 18.Lamitrin tabl. 25mg x 30 - op. 10, 19.Lithium carbonicum tabl. 250mg x 60 - op. 100, 20.Naproxen czopki doodbyt. 250mg x 10 - op. 20, 21.Naproxen czopki doodbyt. 500mg x 10 - op. 20, 22.Nimbex inj. 10mg/5ml x 5 - op. 550, 23.Phenylbutazon 5% maść 30g - op. 20, 24.Phenylbutazon czopki 250mg x 5 - op. 20, 25.Polseptol 1% maść 20g - op. 40, 26.Polseptol glob. dopochw. x 5 - op. 200, 27.Kalii chloridum tabl. o przedłużonym uwalnianiu 750mg x 30 - op. 10 000, 28.Propofol 1% emulsja do wstrzyknięć i wlewów iv. 200mg/20ml x 5 - op. 80, 29.Propofol MCT/LCT 1% emulsja do wstrzyknięć i wlewów iv. 200mg/10ml x5 - op. 20, 30.Theophyllinum prolong. tabl. 0,3g x 50 - op. 250, 31.Theophyllinum tabl. 100mg x 30 - op. 30, 32.Tolargin czopki doodbyt.x 10 - op. 20, 33.Zofran inj. 4mg/2ml x 5 - op. 20, 34.Zofran inj. 8mg/4ml x 5 - op. 20, 35.Remifentanyl inj. iv. 1mg x 5 - op. 20, 36.Remifentanyl inj. iv. 2mg x 5 - op. 20, 37.Ticarcillin + clavulanic acid inj. iv. 1,5g+0,1g x 1 - fiol. 100, 38.Ticarcillin + clavulanic acid inj. iv. 3,0g+0,2g x 1 - fiol. 800..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sympatykomimetyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Salmeterol proszek do inhalacji 50ug/daw. 60 dawek - op. 150, 2.Fluticason proszek do inhalacji 500ug/daw 60 dawek - op. 30, 3.Fluticason proszek do inhalacji 250ug/daw 60 dawek - op. 150, 4.Fluticason amp. do nebulizacji 0,5mg/2ml x 10 amp. - op. 250, 5.Fluticason amp. do nebulizacji 2,5mg/2,5ml x 10 amp. - op. 30, 6.Fluticason aerozol do inhalacji (bezfreonowy) 50 ug/daw. 120 dawek - op. 10, 7.Salbutamol amp. do nebulizacji 2,5mg/2,5ml x 20 amp. - op. 10, 8.Salbutamol amp. do nebulizacji 5mg/2,5ml x 20 amp. - op. 10, 9.Salbutamol aerozol do inhalacji (bezfreonowy) 100ug/daw. 20ml (200 dawek) - op. 20..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.47.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.