Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-28
Mielec: dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 67868 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Mielecki , ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, faks 017 7800402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa tablic rejestracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej foliowanej dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu z siedzibą 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b oraz odbiór tablic wycofanych (zużytych) celem ich kasacji i złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. Dostarczane tablice rejestracyjne musza spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2007 roku nr 186, poz. 1322 z późniejszymi zmianami) oraz posiadać aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie. Dostawy tablic realizowane będą sukcesywnie wg. bieżących potrzeb zamawiającego. Ilości, wzory i wyróżniki dla poszczególnych dostaw tablic rejestracyjnych zamawiający będzie określał w zamówieniach przekazywanych wykonawcy telefonicznie, faksem lub pocztą. Wskazane ilości dostawy tablic mają charakter szacunkowy i zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Wykonawca będzie dostarczał tablice własnym transportem i na własny koszt każdorazowo do siedziby Zamawiającego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b. Ustalając cenę za tablice będące przedmiotem zamówienia należy wziąć pod uwagę cenę tablic złomowanych, odbieranych przez wykonawcę. Odbiór tablic wycofanych następował będzie w dniu dostawy tablic nowych lub w razie potrzeby w innym uzgodnionym terminie. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na tablice będące przedmiotem dostawy wynosił co najmniej 36 miesięcy. Termin dostawy tablic w miejsce wskazane przez zamawiającego nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych od dnia złożenia każdorazowego zamówienia. Szacunkowe zamówienie dostawy tablic rejestracyjnych: - tablice samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe - 25 000 kpl. - tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe - 50 kpl. - tablice motocyklowe zwyczajne - 2 500 szt. - tablice motocyklowe indywidualne - 10 szt. - tablice motorowerowe zwyczajne - 2 500 szt. - tablice samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe - 50 kpl. - tablice motocyklowe zabytkowe - 10 szt. - tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe - 200 kpl. - tablice motocyklowe tymczasowe - 30 szt. - tablice samochodowe tymczasowe badawcze - 5 kpl. - tablice motocyklowe tymczasowe badawcze - 5 szt. - tablice motorowerowe tymczasowe - 10 szt. - wtórniki tablic - 1 200 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w zakresie spełnia tego warunku wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie Marszałka Województwa (w przypadku wykonawcy, który rozpoczął działalność gospodarczą polegającą na produkcji tablic rejestracyjnych przed dniem 1 stycznia 2006 roku - zezwolenie wojewody) na produkcję tablic rejestracyjnych na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca wykaże, iż zrealizował lub jest w trakcie realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 3 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł każde, których przedmiotem była produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
aktualny certyfikat zgodności, wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie potwierdzający, ze oferowane tablice rejestracyjne spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz.U. z 2007 roku nr 186, poz. 1322 z późn zm.)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) aktualne zezwolenie Marszałka Województwa (w przypadku wykonawcy, który rozpoczął działalność gospodarczą polegającą na produkcji tablic rejestracyjnych przed dniem 1 stycznia 2006 roku - zezwolenie Wojewody) na produkcję tablic rejestracyjnych na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn zm.), 2) informacja, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej albo listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mielcu z siedzibą 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mielcu z siedzibą 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- "Przebudowa budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych - szkółki leśnej Pateraki wraz z budową oczyszczalni ścieków o wydajności 5 m3/d" - III postępowanie
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: NABIAŁ
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z odwozem
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Mielec
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 6 w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywne wykonanie i dostawa tablic z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Jędrzejowskiego
- Opracowanie projektów oraz wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie - etap II.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrołęce
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.