Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-18
Gdańsk: 09/0213/UN - Usługa druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych AWFiS w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 67768 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego , ul. Kazimierza Górskiego 1, 80-336 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 5547190, 58 5547442, faks 58 5547227.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 09/0213/UN - Usługa druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych AWFiS w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych AWFiS w Gdańsku, tj.:... 1...wydruk ulotek rekrutacyjnych i informacyjnych AWFiS, A4, ulotki trójdzielne - 3000szt.,... 2...wydruk kartek okolicznościowych - świątecznych - 300szt.,... 3...wydruk Roll Up`ów - 3szt.,... 4...wydruk ZAPROSZEŃ NA INAUGURACJĘ ROKU AKADENICKIEGO 2013/2014 - 500szt.,... 5...wydruk zaproszeń na DHC (Dr Honoris Causa) - 400szt.,... 6...wydruk broszurki informacyjnej dotyczącej DHC - 400szt.,... 7...wydruk teczki firmowej z logo AWFiS, foliowanej, format A4, bigowana - 500szt.,... 8...wydruk pamiątkowej pocztówki z logo i wizerunkiem AWFiS - 500szt.,... 9...wydruk kalendarza trójdzielnego na rok 2014, bigowanego! - 500szt.,... 10...wydruk okładki sztywnej na dyplomy, podziękowania, listy gratulacyjne, z logo AWFiS - 100szt.,... 11...wydruk teczki firmowej kartonowej, twardej, lakierowanej, zamykanej na gumkę, format A4 - 300szt.,... 12...wydruk broszury-folderu reklamowego o Uczelni, z wkładką na płytę CD - 500szt.,... 13...wydruk papieru firmowego REKTORSKIEGO - 2000szt.,... 14...wydruk papieru okolicznościowego-gratulacyjnego - 1500szt., ... Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. ... Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro lecz nie przekraczającej kwoty 200.000 euro dla usług.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1....Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających.... 2....Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju prac, jak te, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ tj. będą polegały na usłudze druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych AWFiS w Gdańsku m.in. teczek formatu A4 z logiem AWFiS, papieru firmowego, papieru okolicznościowego, broszur, okładki sztywnej na dyplomy itp.... 3....Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 --> załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł każde i polegających na świadczeniu usługi druku materiałów promocyjnych tj. wydruku broszur, teczek firmowych, kalendarzy, kartek pamiątkowych oraz okolicznościowych. 1! W przypadku zamówień wykonywanych wartości określone dotyczą zrealizowanej części usługi a nie wartości całej usługi. ... Uwaga 2! W przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez Wykonawcę jako spełniający warunek (określone w załączniku nr 4 do SIWZ), rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm) na dzień 18.02.2013 r.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 --> załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 --> załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 --> załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać:...a)...Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;...b)...Wypełniony `Szczegółowy formularz cenowy` - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ ...c)....Pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ;...d)...Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2a do SIWZ....e)...Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają dla ustanowionego pełnomocnika pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego...f)...Pozostałe Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:... 1...Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich urzędowej interpretacji w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, a w szczególności zmian stawek podatkowych (VAT), mających wpływ na cenę. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego, tj. części wynagrodzenia Wykonawcy za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano,... 2...Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,... 3...Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy), przy pomocy których Zamawiający i Wykonawca realizuje przedmiot Umowy,... 4...Zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,... 5...Wystąpienia konieczności wprowadzenia:... 5a)...zmiany gwarantowanego minimalnego nakładu poszczególnych materiałów promocyjnych,... 5b)...zmiany ilości stron poszczególnych materiałów promocyjnych,... 5c)...aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny,... 5d)...zmiany materiałów do druku,... 5e)...zmiany w terminach odbioru materiałów do druku,... 5f)...zmiany w terminie dostarczenia danego rodzaju druku.... 6...Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:... 6a)...siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem,... 6b)...zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,... 6c)...zmiany danych teleadresowych,... 6d)...rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy.... 7....W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w poz. 1 do 6 termin realizacji przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://awf.gdansk.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -...Budynek AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30A (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, ...w Biurze Zamówień Publicznych, pok. 308 lub --...w Biurze Kanclerza, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 11:00, miejsce: -...Budynek AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30A (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Kanclerza, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. II. Zamawiający doprecyzowuje termin realizacji zamówienia. Zgodnie z rozdz. VII termin realizacji zamówienia kształtuje się w następujący sposób tj.: 1...Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r. sukcesywnie na podstawie każdorazowo przekazywanych Wykonawcy zleceń.... 2...W przypadku konieczności przekazania Zamawiającemu do akceptacji impozycji do druku wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia materiałów promocyjnych termin wykonania pojedynczych zleceń wraz z ich dostawą do siedziby Zamawiającego wynosi 5 dni roboczych licząc od dnia akceptacji przez Zamawiającego impozycji do druku materiałów promocyjnych. Impozycja do druku winna być przekazana zamawiającemu w terminie 1 dnia roboczego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego za pośrednictwem serwera FTP materiałów promocyjnych.... 3...W przypadku konieczności wykonania `proofa` materiałów promocyjnych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia termin wykonania pojedynczych zleceń wraz z ich dostawą do siedziby Zamawiającego wynosi 5 dni roboczych licząc od dnia akceptacji przez Zamawiającego `proofa`. `Proof` winien być przekazany Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego za pośrednictwem serwera FTP materiałów promocyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i oprawy publikacji pt. "Parasol" oraz "Gustaw-Harnaś"
- Usługa drukowania, pakowania, adresowania, kolportowania oraz dostawy 2 wydań pisma Samorządu Województwa Mazowieckiego pt. "Mazowsze serce Polski"
- Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa "Jedzenie w sztuce"
- Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk broszury o obrazie "Sądu Ostatecznego" Hansa Memlinga (w trzech wersjach językowych)
- Druk i dostawa książki pn.: "Sylwester "Kris" Braun. Fotograf od powstania"
- Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.