Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-23
Żory: Leasing finansowy aparatury medycznej, numer postępowania 19/DZP/2012
Numer ogłoszenia: 67743 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o. , ul. Dąbrowskiego 20, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4341781, faks 032 4341271.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoz.zory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej/Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing finansowy aparatury medycznej, numer postępowania 19/DZP/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest leasing finansowy z przeniesieniem własności, aparatury medycznej. Postępowanie zostało podzielone na dwa zadania: 1. Leasing finansowy respiratora stacjonarnego 2. Leasing finansowy monitora rzutu serca Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2011 - 2012 roku i posiadał minimum 24 miesięczny okres gwarancji. Dostawca musi zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny producenta oferowanego aparatu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9, 33.10.00.00-1, 66.11.40.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium dla każdego z zadań w następujących wysokościach: Zadanie Nr 1 - 1500,00 zł Zadanie Nr 2 - 750,00 zł 2. Gwarancja ubezpieczeniowa, gwarancja bankowa i poręczenie złożone jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania z ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp. 4. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania bez rozpatrywania. Informacje dodatkowe: 1. wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, 2. wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto w: ING Bank Śląski 03 1050 1070 1000 0023 5654 4151 z dopiskiem: Wadium PN 19/DZP/2012 Leasing finansowy aparatury medycznej, zadanie Nr ....... 3) oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w Dziale Zamówień Publicznych i Rozliczania Umów (II piętro budynku szpitala) lub w odrębnej kopercie dołączyć do oferty,
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia świadectwa rejestracji wyrobu medycznego, świadectwo dopuszczenia do obrotu na rynku polskim - zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107, poz. 679), deklaracja zgodności ( CE).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonane zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzoz.zory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Rozliczania Umów Miejskich Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żorach Sp. z o.o., 44-240 Żory, ul.Dąbrowskiego 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Miejskich Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żorach Sp. z o.o., 44-240 Żory, ul. Dąbrowskiego 20 (II piętro budynku Szpitala Miejskiego).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leasing finansowy respiratora stacjonarnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leasing finansowy respiratora stacjonarnego dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9, 66.11.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leasing finansowy monitora rzutu serca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leasing finansowy monitora rzutu serca dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 66.11.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego, elektrycznego w ramach realizacji zadania pn. "Zakup mobilnego laboratorium z analizatorami zanieczyszczeń"
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Sportowymi i Mistrzostwa Sportowego im. Otylii Jędrzejczak w Żorach.
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 13 oraz Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
- Budowa dróg od Ronda Raciborskiego do skrzyżowania z ulicą Reja i do skrzyżowania z ulicą Rudzką w Żorach
- Malowanie pomieszczeń szkolnych w budynku nr 2 ul. Ks. Klimka7
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 98-P-24 Dzierżawa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do transportu i zbiórki odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO DO CIŚNIENIOWEGO CZYSZCZENIA KANALIZACJI.
- "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II"
- Dostawa lamp bezcieniowych i łóżka porodowego.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im.św. Jana Pawła II
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.