Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-23
Iłowo-Osada: Remont 3 świetlic wiejskich w miejscowościach : Brodowo,Mansfeldy i Wierzbowo.
Numer ogłoszenia: 67715 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iłowo-Osada , ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6541460.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 3 świetlic wiejskich w miejscowościach : Brodowo,Mansfeldy i Wierzbowo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót : Przedmiotem zamówienia jest -Remont 3 świetlic wiejskich w miejscowościach: Brodowo, Mansfeldy i Wierzbowo- w zakresie: 1. Instalacja gazowa Wierzbowo Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o projekt budowlany załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Roboty polegające na wykonaniu instalacji zewnętrznej, dostarczeniu i zamontowaniu zbiornika gazowego zostały objętę odrębną umową. 2. Instalacja gazowa Mansfeldy Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o projekt budowlany załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: Roboty polegające na wykonaniu instalacji zewnętrznej, dostarczeniu i zamontowaniu zbiornika gazowego zostały objętę odrębną umową. 3. Wierzbowo - remont Roboty budowlane polegać będą na: - malowaniu ścian i sufitów świetlicy pom. 1_ 2_ 3 - roboty powinny przewidywać przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi poprzez opalenie -zeskrobanie- starej farby, przygotowanie starego podłoża poprzez gruntownie powierzchni i zamontowanie narożników aluminiowych, -sufity pomieszczeń świetlicy farba emulsyjna wewnętrzna kolor biały, ściany farba emulsyjna wewnętrzna kolor beżowy lamperia farba olejna kolor beżowy-. - rozebranie podłogi drewnianej - deski, legary-, wykonaniu posadzki -ułożenie styropianu gr. 14 cm EPS-100, wykonanie posadzki betonowej gr. 5cm, wtopienie w posadzkę betonową siatki zbrojeniowej o oczkach 15x15cm tylko pom. nr 3-, ułożenie gresu - pom. 1_ 2_ 3- o wymiarze 30x30 wraz z cokolikami o wys. 15cm -kolor brąz, ciemny beż gress antypoślizgowy-, - wymianie starych drzwi drewnianych -demontaż drzwi wraz z ościeżnicą, wejście do pomieszczenia nr 3- na drzwi wewnętrzne typowe pełne -drzwi wypełnione płytą wiórową otworową- z ościeżnicą stałą, opaską maskującą, wkładką i klamką z szyldem, kolor dąb, ościeżnica stała z MDF - ilość 1 szt._ opaska maskująca - ilość 1 szt; uzupełnienie progu - ilość 1 szt._ wkładka - ilość 1 szt, - montażu drzwi wewnętrznych typowych pełnych -drzwi wypełnione płytą wiórową otworową- z opaską maskującą, wkładką i klamką z szyldem wypełnione płytą wiórową otworową, kolor dąb, opaska maskująca - ilość 1 szt. wkładka - ilość 1 szt, - drzwi należy zamontować na ościeżnicy metalowej, która to jest już zamonowana pom. nr 2- - rozebraniu pokrycia z papy na szer. 1m wraz z obróbkami, - wykonaniu obróbek blacharskich, napraw w deskowaniu oraz uzupełnieniu pokrycia z papy, - wykonaniu orynnowania z elementów systemowych, kolor ocynk 4. Mansfeldy - remont Roboty budowlane polegać będą na: - wymianie drzwi drewnianych na drzwi wewnętrzne typowe pełne z ościeżnicą stałą -wejście do pom. nr 3-, opaską maskującą, wkładką i klamką z szyldem wypełnione płytą wiórową otworową, kolor dąb, ościeżnica stała z MDF - ilość 1 szt. opaska maskująca - ilość 1 szt. uzupełnienie progu - ilość 1 szt. wkładka - ilość 1 szt, - wymianie opraw oświetleniowych nastropowych wraz ze świetlówkami liniowymi przeznaczonymi do montażu na sufitach stałych -2x58W- oraz wymianie włączników i gniazd, - malowaniu ścian i sufitów świetlicy - roboty powinny przewidywać przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi poprzez zeskrobanie starej farby, przygotowanie starego podłoża poprzez gruntownie powierzchni i zamontowanie narożników aluminiowych, -sufity pomieszczeń świetlicy farba emulsyjna wewnętrzna kolor biały, ściany farba emulsyjna wewnętrzna kolor beżowy lamperia farba olejna kolor beżowy-. - rozebraniu pokrycia z płyt azbest.-cem wraz z obróbkami, - wykonaniu obróbek blacharskich oraz napraw w deskowaniu, - wykonaniu orynnowania z elementów systemowych, kolor ocynk - wykonaniu nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej powlekanej o wysokośći modułu T18 w kolorze brązowym wraz z wykonaniem niezbędnym obróbek oraz napraw, 5. Brodowo - remont Roboty budowlane polegać będą na: - rozebraniu pokrycia z płyt azbest.-cem wraz z obróbkami, - wykonaniu niezbędnym obróbek oraz napraw elementów dachu, - wykonaniu orynnowania z elementów systemowych, kolor ocynk - wykonaniu nowego pokrycia dachowego z blachodachówki powlekanej o długości modułu fali 35cm kolorze brązowym wraz z wykonaniem niezbędnym obróbek oraz napraw. Wszystkie elementy powstałe w toku robót -nieczystości i materiały nienadające się do użytku- wykonawca zobowiązuje się do wywiezienia na własne miejsca składowania. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że przedmiot ofert jest conajmiej identyczny w parametrach technicznych, funkcjonalności, konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany i jest możliwie zbliżony pod względem rozmiarów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składowanie ofert równoważnych o parametrach technicznych, eksploatacyjno -użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna art.29 ust.3 ,art. 30 ust. 5 Ustawy Prawa zamówień Publicznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie instalacji gazowej wewnętrznej zawiera Projekt budowlany instalacji zbiornikowej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Brodowo, Mansfeldy -załącznik nr 13; 14- oraz przedmiary robót do wyceny - załącznik nr 8_ 9_ 10_ 11_ 12- do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: tak w wysokości 5,5 tys. PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale 6 ust 1 pkt. 1.1 SIWZ.Dokument potwierdzający wymagane uprawnienia do prowadzenia działalności powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale 6 ust. 2 pkt.2.1 SIWZ. Udokumentowanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania -załącznik nr 5- oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymaga się aby jedno z zadań w zakresie robót związanych z przedmiotem zamówienia -instalacja gazowa, utylizacja eternitu- było na kwotę minimum brutto 80 000,00 złotych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale 6 ust.3 pkt 3.1, 3.2, 3.3. SIWZ. Udokumentowanie wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 6)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale 6 ust.3 pkt 3.1, 3.2, 3.3. SIWZ. 2 udokumentowanie osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale 6 ust 4 pkt 4.1, 4.2 SIWZ. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugilowo-osada.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ilowo-Osada
13-240 Iłowo-Osada
ul. Wyzwolenia 5 p.2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Iłowo-Osada 13-240 Iłowo-Osada ul.Wyzwolenia / sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś 4 -Leader w ramach działania 413 Wdrażanie loklanych strategii rozwoju , które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania -Odnowa i rozwój wsi- na obszarze LSR realizowanej przez lokalną grupę działania o nazwie -Lokalna Grupa Działania Brama mazurskiej Krainy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI IŁOWO-OSADA
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych, usługa transportu dla osób korzystających z OREW w Działdowie oraz usługa transportu dla osób korzystających z SOS-W w Mławie
- Przebudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w m. Narzym
więcej: przetargi IŁOWO-OSADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont dachów oraz stolarki drzwiowej i okiennej zabytkowego budynku Biblioteki Publicznej w Dębnie
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Remont i renowacja sal rozpraw Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku przy ulicy Nowe Ogrody 30 (dotyczy sal rozpraw nr: 28 i 30)
- Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kwidzyn
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.