eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › zamówienie na dostawę leków i środków farmaceutycznych



Ogłoszenie z dnia 2007-01-03

POZYCJA 6768

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ełk: zamówienie na dostawę leków i środków farmaceutycznych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Lewczuk, ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6209553, fax 087 6209576, e-mail: zaopatrzenie-pm@elk.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.promedica.elk.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie na dostawę leków i środków farmaceutycznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Apteka Zakładowa w \Pro-Medica\ w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego leków oraz środków farmaceutycznych (XIV pakietów) Pakiet I - LEKI I CPV 24400000-8 Pakiet II - LEKI II CPV 24400000-8 PAKIET III - HEPARYNY DROBNOCZĘSTECZKOWE I CPV 33141550-0 PAKIET IV - Benzyna Apteczna CPV 24400000-8 PAKIET V - perfalgan CPV 24400000-8 PAKIET VI - płyny infuzyjne CPV 24492500-4 PAKIET VII - żywienie pozajelitowe CPV 24492200-1 Pakiet VIII - butelki szklane ciemne i nakrętki CPV - 33141000 Pakiet IX - Produkty do receptury CPV 24400000-8 PAKIET X - worki do przygotowywania żywienia pozajelitowego PAKIET XI - Szew niewchłanialny, syntetyczny ( skórny ) poliamidowy CPV 33141121-4 PAKIET XII - Szew niewchłanialny, syntetyczny, polipropylen CPV 33141121-4 PAKIET XIII - Hemostatyki wchłanialne I CPV 33141127-6 PAKIET XIV - Opatrunki chłonne hydrofobowe CPV 33141110 - 4 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganią określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. Deklaracja zgodności i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną. 2.Aktualne zaświadczenia, atesty (lub inne dokumenty) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz.U. Nr.93 poz. 896) lub oświadczenie o posiadaniu w/w zaświadczeń i atestów. 3.Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych materiałów opatrunkowych i szewnych potrzebne do wypełnienia Formularza cenowego oraz sprawdzenia właściwości fizyczno-biologiczno-chemicznych oferowanych w danym Pakiecie materiałów. (tylko do pakietu: XI-XIV) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowity zakres zamówienia - 14 pakietów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet I - 7 500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100) Pakiet II - 380 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt złotych 00/100). Pakiet III - 1 800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). Pakiet IV - 1 zł (słownie: jeden złoty 00/100). Pakiet V - 370 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100). Pakiet VI - 25 zł (słownie: dwadzieścia pięć złotych 00/100). Pakiet VII - 38 zł (słownie: trzydzieści osiem złotych 00/100). Pakiet VIII - 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100). Pakiet IX - 20 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100). Pakiet X - 280 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100). Pakiet XI - 770 zł (słownie: siedemset siedemdziesiąt złotych 00/100). Pakiet XII - 430 zł (słownie: czterysta trzydzieści złotych 00/100). Pakiet XIII - 110 zł (słownie: sto dziesięć złotych 00/100). Pakiet XIV- 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia 1.W zakresie warunków wskazanych w § IV ust. 1 pkt. 1) i § IV ust.1 pkt. 3) - 4) ocena spełnienia warunków nastąpi (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 24 maja 2006r.) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § V ust. 1 pkt. 1) - pkt. 7) 2.W zakresie warunku wskazanego w § IV ust. 1 pkt. 2) ocena spełnienia warunku nastąpi (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 24 maja 2006r.) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § V ust.1 pkt. 8) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 3.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Pstępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 5.Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 6.Zezwolenie lub koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 7.Oświadczenie, iż wszystkie środki farmaceutyczne będące przedmiotem zamówienia są w Polsce zarejestrowane, posiadają aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania - zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne Dz. U. z 2001r. Nr 126, poz. 1381 ze zm. 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (min.1 dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w \Pro Medica\ w Ełku Sp. z o.o. ul. Baranki 24, V piętro, pokój 506 lub za zaliczeniem pocztowym Cena 30,00 zł + VAT + opłata pocztowa. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.01.2007, godzina 10:30, Pro Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, 11.01.2007 r., godz. 10.30 pokój 502.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet I - LEKI I. 1) Krótki opis: Pakiet I - LEKI I - 21 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 21 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: LEKI II CPV. 1) Krótki opis: LEKI II - 7 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 7 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: PAKIET III - HEPARYNY DROBNOCZĘSTECZKOWE I CPV. 1) Krótki opis: HEPARYNY DROBNOCZĘSTECZKOWE NADROPARINUM CAL. 2850 J.M. / 0,3 ML LUB ENDOXAPARINUM SOD. 40 MG / 0,4 ML.amp.-strz. 11000. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: PAKIET IV - Benzyna Apteczna. 1) Krótki opis: PAKIET IV - Benzyna Apteczna CPV 24400000-8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: PAKIET V - perfalgan CPV 24400000-8. 1) Krótki opis: PAKIET V - perfalgan CPV 24400000-8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: PAKIET VI - płyny infuzyjne. 1) Krótki opis: PAKIET VI - płyny infuzyjne CPV 24492500-4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje: 5%glukoza 250 ml - worek z dwoma niezależnymi portami, z dodatkowym opakowaniem zapewniającym sterylność worka, do podania cytostatyków 5%glukoza 500 ml - worek z dwoma niezależnymi portami, z dodatkowym opakowaniem zapewniającym sterylność worka, do podania cytostatyków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: PAKIET VII - żywienie pozajelitowe. 1) Krótki opis: PAKIET VII - żywienie pozajelitowe CPV 24492200-1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja: 6% aminomel nephro 500 ml Fl 30szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet VIII - butelki szklane ciemne i nakrętki. 1) Krótki opis: Pakiet VIII - butelki szklane ciemne i nakrętki CPV - 33141000. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 11 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet IX - Produkty do receptury. 1) Krótki opis: Pakiet IX - Produkty do receptury CPV 24400000-8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 10 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: PAKIET X - worki do przygotowywania żywienia pozajelitowego. 1) Krótki opis: PAKIET X - worki do przygotowywania żywienia pozajelitowego CPV - 33141000. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: worki do przygotowywania żywienia pozajelitowego, z przewodami ( szt. ) 250 ml 500 szt; 500 ml 100 szt; 3000 ml 80 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: PAKIET XI - Szew niewchłanialny, syntetyczny ( skórny ) poliamidowy. 1) Krótki opis: PAKIET XI - Szew niewchłanialny, syntetyczny ( skórny ) poliamidowy CPV 33141121-4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 10 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: PAKIET XII - Szew niewchłanialny, syntetyczny, polipropylen. 1) Krótki opis: PAKIET XII - Szew niewchłanialny, syntetyczny, polipropylen CPV 33141121-4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: PAKIET XIII - Hemostatyki wchłanialne I. 1) Krótki opis: PAKIET XIII - Hemostatyki wchłanialne I CPV 33141127-6. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: PAKIET XIV - Opatrunki chłonne hydrofobowe. 1) Krótki opis: PAKIET XIV - Opatrunki chłonne hydrofobowe CPV 33141110 - 4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.