eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Oczyszczanie ulic, chodników na terenie gminy Wyszków, koszenie pasów drogowych przy drogach gminnych poza miastem (2)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-18

Ogłoszenie nr 67683 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.

Wyszków: Oczyszczanie ulic, chodników na terenie gminy Wyszków, koszenie pasów drogowych przy drogach gminnych poza miastem (2)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33408


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków, krajowy numer identyfikacyjny 52493800000, ul. Aleja Róż  2, 07200   Wyszków, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 297 424 201, faks 297 424 209, e-mail gmina@wyszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Oczyszczanie ulic, chodników na terenie gminy Wyszków, koszenie pasów drogowych przy drogach gminnych poza miastem (2)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest letnie oczyszczanie ulic i chodników położonych na terenie miasta i gminy Wyszków oraz wykaszanie pasów drogowych przy drogach gminnych poza miastem. Zakres prac obejmuje: 1. zamiatanie ulic na całej szerokości jezdni z parkingami, zatokami autobusowymi, (w tym: oczyszczenie z nadmiaru ziemi, piasku, oczyszczenie (odkrycie) krawężników, opasek po obu stronach jezdni, rynsztoków, usuwanie nieczystości (liści), usuwanie przerostów trawy, chwastów, usuwanie rozlanych substancji ropopochodnych i innych przy użyciu sorbentu. 3. zamiatanie chodników w tym: zebranie, usuwanie nieczystości (liści), czyszczenie, krawężników po obu stronach chodnika, usuwanie trawy, chwastów (przy użyciu preparatów chwastobójczych). Przy stosowaniu środków chemicznych należy brać pod uwagę rodzaj środka, ilość i dopuszczalne zużycie, zgodnie z instrukcją ich stosowania. Zamiatanie nawierzchni jezdni ulic należy wykonać w sposób mechaniczny, a w miejscu gdzie nie można użyć sprzętu specjalistycznego w sposób ręczny. Zamawiający dopuszcza stosowanie przy zamiataniu chodników lekkiego sprzętu mechanicznego ( zamiatarki z wyjątkiem dmuchaw i urządzeń pochodnych - powodujących znaczące zapylenie i hałas;. 4. wygrabianie liści z trawników i pasów drogowych na całej szerokości pasa drogowego oraz usuniecie liści znajdujących się przy krawężniku na jezdni, parkingu, na chodniku , wywiezienie zgrabionych liści w dniu wykonywania prac. 5. Bieżące zamiatanie ulic : Gen J. Sowińskiego od Pułtuskiej do Sienkiewicza), Dworcowa, Matejki (od Dworcowej do I AWP), Prosta, Stefana Okrzei (od Kościuszki do Pułtuskiej), 1 Maja, Kowalskiego, Pułtuska (od Strumykowej do Sowińskiego), Ratuszowa, Wąska, Fryderyka Chopina, 11 Listopada, dojazdowa do WOSiR od 11 Listopada, 3 Maja do Szpitalnej, KEN, Białostocka (od Joselewicza do Nadgórza), Nadgórze, Strażacka, Joselewicza, Aleja Róż - cyklicznie w miarę potrzeb określonych przez Zamawiającego z częstotliwością około jedno zamiatanie co 10 -15 dni. Zamiatanie na całej jej szerokości jezdni z parkingami i zatokami autobusowymi, przyległymi do ulic chodnikami (w tym: zebranie, usuwanie nieczystości (liści), czyszczenie opasek, krawężników po obu stronach jezdni, rynsztoków, usuwanie przerostów trawy, chwastów, oraz przed zamiataniem wygrabienie zalegających liści przy zamiatanych ulicach na całej szerokości pasa drogowego. Usuwanie rozlanych substancji ropopochodnych i innych przy użyciu sorbentu) - wykonanie prac powinno być każdorazowo potwierdzone przez zamawiającego. 6. Koszenie pasów drogowych przy drogach gminnych poza granicami miasta - tj. wykaszanie (z poboczy, skarp, rowów) traw, chwastów, jednorocznych samosiewów i odrostów z drzew i krzewów oraz wykoszenia wylotów skrzyżowań na długości 20 m i szerokości 3 m oraz uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych pracach. Prace porządkowe tj. wywóz i utylizacja odpadów powstałych w związku z prowadzonymi pracami niezwłocznie po zakończeniu prac ( w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zakończenia prac). Szacunkowe obmiary poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT231482.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
REMONDIS Sp. z o. o.,  ,  ul. Zawodzie 16,  02-981,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 321600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 321600
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 323000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.