eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 przy Szkole Podstawowej Nr 52 w Częstochowie ul. Powstańców Warszawy 144a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Częstochowa: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 przy Szkole Podstawowej Nr 52 w Częstochowie ul. Powstańców Warszawy 144a
Numer ogłoszenia: 67669 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 przy Szkole Podstawowej Nr 52 w Częstochowie ul. Powstańców Warszawy 144a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 1.1. Lokalizacja: Szkoła Podstawowa Nr 52 42-200 Częstochowa, ul. Powstańców Warszawy 144a 1.2. Inwestor: Urząd Miasta Częstochowy 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę zespołu boisk, w skład którego wchodzą: 1) Boisko piłkarskie (pow. całkowita 1990,20 m2 ), o wymiarach 62x32,10 m (pole gry 56x26m) z nawierzchnią z trawy syntetycznej, z piłkochwytami o wys. 6 m, łącznie z wyposażeniem, 2) Boisko wielofunkcyjne przeznaczone do piłki koszykowej i piłki siatkowej (pow. całkowita 613,11 m2 ), z nawierzchnią syntetyczną w technologii typu EPDM o wymiarach 32,1x19,1 m (pole gry 28,1x15,1m) z wyposażeniem, 3) Budynek zaplecza boisk (budynek ten jest pawilonem wykonanym z elementów w konstrukcji drewnianej bez okien w ścianach zewnętrznych osłonowych o pow. całkowitej 82,9 m2 kubaturze 273,09 m 3 ), 4) Oświetlenia terenu za pomocą 10 masztów oświetleniowych o wysokości 9 m. 5) Wykonanie przyłączy dotyczących : zasilania w energię elektryczną, dostawy wody, odprowadzenia ścieków do kanalizacji sanitarnej. 6) Wykonanie zagospodarowania terenu - nawierzchnia utwardzona z kostki brukowej, schody terenowe, opaski wokół boisk na powierzchni 614,09 m2 7) Odwodnienie terenu, odprowadzenie wód opadowych - odwodnienie korytkowe. 8) Wykonanie ogrodzenia terenu boisk (długości ok.260 mb) z bramą wjazdową (szerokości ok. 4 mb) i furtką wejściową (szerokości ok. 1,0 mb). 1.4. Dane charakterystyczne : 1)powierzchnia terenu objętego opracowaniem: 3.132,50 m 2 2)wymiary boiska piłkarskiego: 62,0x32,10 m 3)wymiary boiska wielofunkcyjnego: 32,1x19,1 m 4)powierzchnia całkowita boiska piłkarskiego: 1 990,20 m 2 5)powierzchnia całkowita boiska wielofunkcyjnego: 613,11 m 2 6)powierzchnia budynku zaplecza boisk: 82,9 m2 1.5. Wyposażenie boisk: 1) boisko piłkarskie - bramki do piłki nożnej o wymiarach 5,00 x 2,00 m - 2sztuki 2) boisko wielofunkcyjne : - do piłki siatkowej - słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości montowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa, ilość - 1 zestaw, - do piłki koszykowej - stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160 cm, tablica 180x105 cm, obręcz uchylna, siateczka do obręczy, ilość - 2 zestawy, 3) oświetlenie boisk - maszt, słup stożkowy, wysokości min. 9 m z fundamentem i poprzeczkami na projektory oraz instalacją odgromową. 1.6. Zakres robót do wykonania zgodnie z załączonym projektem: 1) Wykonanie przyłącza energetycznego, wodociągowego, sanitarnego 2) Budowa boiska do piłki nożnej: a) wykonanie podbudowy - podbudowa przepuszczalna b) dostawa i montaż nawierzchni z trawy syntetycznej o wysokości minimum 60 mm spełniającej wymogi stawiane przez FIFA do poziomu 1 lub 2 Stars, linie pól boiska wklejane, wypełnienie nawierzchni granulatem gumowym i piaskiem kwarcowym. c) dostawa i montaż wyposażenia boiska - bramki w ilości 2 sztuki o wym. 5,00 x 2,00 m, 3) Budowa boiska wielofunkcyjnego a) wykonanie podbudowy - podbudowa przepuszczalna warstwa elastyczna zgodna z systemem nawierzchni wykonana z granulatu gumowego, żwirku kwarcowego oraz lepiszcza poliuretanowego, gr. 3,5 cm, nawierzchnia syntetyczna gr. 1,3-1,5 cm. 4) Dostawa i montaż wyposażenia boiska: do piłki siatkowej - słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości montowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa, ilość - 1 zestaw, do piłki koszykowej - stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160 cm, tablica 180x105 cm, obręcz uchylna, siateczka do obręczy, ilość - 2 zestawy. 5) Wykonanie fundamentów pod budynek zaplecza. 6) Dostawa i montaż pawilonów stanowiących budynek zaplecza boisk - TYP STANDARD+. 7) Dostawa i montaż masztów oświetleniowych. 8) Wykonanie zagospodarowania terenu - ciągi komunikacyjne, schody terenowe i powierzchnia pod kontener (na odpadki stałe). 9) Budowa ogrodzenia terenu z bramą wjazdową i furtką wejściową 1.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 7 Projekt zagospodarowania terenu Załącznik Nr 8 Projekt modułowego systemowego zaplecza boisk Załącznik Nr 9 Projekt przyłączy wod.-kan. Załącznik nr 10 Projekt instalacji elektrycznych Załącznik nr 11 Załączniki do projektu Załącznik nr 12 Informacja BIOZ Załącznik nr 13 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Załącznik nr 14 Przedmiar robót - zagospodarowanie terenu Załącznik nr 15 Przedmiar robót - instalacje elektryczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych o wartości łącznej powyżej 500 000,00 zł brutto (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat rozpoczęcia i zakończenia robót, zakresu wykonanych robót oraz odbiorców). 2) dysponowanie w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN (słownie: jeden milion złotych). 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do  SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie 2 boisk sportowych o łącznej wartości powyżej 500 000,00 zł brutto (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat rozpoczęcia i zakończenia robót, zakresu wykonanych robót oraz odbiorców). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do  SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN. (słownie: jeden milion złotych). W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, załączenie do oferty ww. polisy wystawionej na jednego ze wspólników uważa się za prawidłowe. 5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: 5.1. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 5.2. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1) Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5)Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: mkaminska@czestochowa.um.gov.pl Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Częstochowy ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.