eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie aglomeracji Urszulin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Urszulin: Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie aglomeracji Urszulin
Numer ogłoszenia: 67654 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urszulin , ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 082 5713001, faks 082 5713001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urszulin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie aglomeracji Urszulin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Budowa sieci i przyłączy wodociągowych w miejscowości , Grabniak, gmina Urszulin. Roboty budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych: budowa 8323 m sieci wodociągowej oraz 45 szt. przyłączy wodociągowych, Zakres robót obejmuje wykonanie: 1) robót ziemnych przy budowie sieci i przyłączy wodociągowych, 2) robót instalacyjnych budowie sieci i przyłączy wodociągowych, 3) punktów czerpalnych. Zadanie nr 2. Budowa pompowni wody w miejscowości Nowe Załucze oraz zbiornika wyrównawczego na ujęciu wody w miejscowości Wola Wereszczyńska, gmina Urszulin. W miejscowości Nowe Załucze zakres robót obejmuje budowę pompowni wody w skład których wchodzi między innymi wykonanie: 1) robót budowlanych przy budowie budynku pompowni wody, 2) robót wewnętrznych - przewody i urządzenia technologiczne, instalacja wodno - kanalizacyjna, ogrzewanie, 3) sieci wodociągowej zewnętrznej, ogrodzenia, drogi dojazdowej do pompowni wody, 4) przyłącza energetycznego i instalacji wewnętrznych. W miejscowości Wola Wereszczyńska zakres robót obejmuje budowę zbiornika wyrównawczego stalowego typu ZN-150/6,6 w skład których wchodzi między innymi wykonanie: 1) fundamentu pod zbiornik wyrównawczy, 2) zbiornika i jego montaż, 3) uzbrojenie komory, 4) drogi dojazdowej i ogrodzenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.23.21.51 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości po 3000 zł, słownie złotych: trzy tysiące za każde zadanie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków dla obu zadań: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków dla zadania nr 1: 2.1. Potencjał kadrowy: Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 1 osobę zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży sanitarnej z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy - robót posiadającą uprawnienia budowlane dla danej branży oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na stanowiskach takich jak zaproponowane w ofercie. 2.2. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty odpowiadającej swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wynoszącej nie mniej niż 700 tys. zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.3. Potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem jednostek sprzętu i środków transportu, wymienione w poniżej: 1. Koparko - ładowarka szt. 2 2. Koparka jednonaczyniowa kołowa 0,6 m3 szt.3 3. Spycharka o mocy 55 kW szt. 1 4. Samochód samowyładowczy o ładowności 5 - 7 t szt. 1 5. Żuraw samochodowy o udźwigu 5- 6 t szt. 1 6. Maszyna do wierceń poziomych szt. 1 7. Zagęszczarki mechaniczne szt. 3 8. Samochód dostawczy 0,9 t szt. 1 2.4. Potencjał finansowo - ekonomiczny. 1) Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł, 2) Wykonawca musi wykazać: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 50.000,00 PLN. (słownie: pięćdziesięciu tysięcy złotych). 2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1. oraz w pkt 2.4. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia. 3. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków dla zadania nr 2: 3.1. Potencjał kadrowy: Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 1 osobę zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży sanitarnej i ogólnobudowlanej z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy - robót posiadającą uprawnienia budowlane dla danej branży oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na stanowiskach takich jak zaproponowane w ofercie. 3.2. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty odpowiadającej swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wynoszącej nie mniej niż 450 tys. zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.3. Potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem jednostek sprzętu i środków transportu, wymienione w poniżej: 1. Koparko - ładowarka szt. 1 2. Koparka jednonaczyniowa kołowa 0,6 m3 szt. 1 3. Spycharka o mocy 55 kW szt. 1 4. Samochód samowyładowczy o ładowności 5 - 7 t szt. 1 5. Żuraw samochodowy o udźwigu 5- 6 t szt. 1 6. Zagęszczarki mechaniczne szt. 1 7. Samochód dostawczy 0,9 t szt. 1 3.4. Potencjał finansowo - ekonomiczny. 1) Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł, 2) Wykonawca musi wykazać: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 50.000,00 PLN. (słownie: pięćdziesięciu tysięcy złotych). 3.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3.1. oraz w pkt 3.4. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty dla obu zadań: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza od określonych w pkt 5.2.4 pkt 1 i 5.3.4 pkt 1 niniejszej SIWZ. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. B), 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór - zał. C i C1) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór - zał. D i D1 ) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności, 9) w przypadku, gdy osoba wykazana przez wykonawcę nie jest jego pracownikiem, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 9, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, 10) załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wymaganych branży oraz aktualnym zaświadczeniem o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego dla osób wykazanych w pkt. 9 i 10. 11) polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez zamawiającego. 12) pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, 13) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca do realizacji zamówienia (wzór - zał. E i E1), 14) w przypadku, gdy narzędzia i urządzenia wykazane przez wykonawcę w punkcie 14 nie są jego własnością, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia przy wykonaniu zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 14, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował, 15) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dołączyć wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1 i 7, 16) w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, wykonawca dołączy również dokumenty wskazane w pkt. 1 do 4 oraz w pkt. 12 dotyczące podwykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugurszulin.bip.mbnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Urszulin 22-234 Urszulin ul. Kwiatowa 35.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 11:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Urszulin 22-234 Urszulin ul. Kwiatowa 35.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany ze wsparciem Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Działanie 6.1 - Ochrona i kształtowanie środowiska, Kategoria I - Gospodarka wodnościekowa..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci i przyłączy wodociągowych w miejscowości , Grabniak, gmina Urszulin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych: budowa 8323 m sieci wodociągowej oraz 45 szt. przyłączy wodociągowych, Zakres robót obejmuje wykonanie: 1) robót ziemnych przy budowie sieci i przyłączy wodociągowych, 2) robót instalacyjnych budowie sieci i przyłączy wodociągowych, 3) punktów czerpalnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa pompowni wody w miejscowości Nowe Załucze oraz zbiornika wyrównawczego na ujęciu wody w miejscowości Wola Wereszczyńska, gmina Urszulin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W miejscowości Nowe Załucze zakres robót obejmuje budowę pompowni wody w skład których wchodzi między innymi wykonanie: 1) robót budowlanych przy budowie budynku pompowni wody, 2) robót wewnętrznych - przewody i urządzenia technologiczne, instalacja wodno - kanalizacyjna, ogrzewanie, 3) sieci wodociągowej zewnętrznej, ogrodzenia, drogi dojazdowej do pompowni wody, 4) przyłącza energetycznego i instalacji wewnętrznych. W miejscowości Wola Wereszczyńska zakres robót obejmuje budowę zbiornika wyrównawczego stalowego typu ZN-150/6,6 w skład których wchodzi między innymi wykonanie: 1) fundamentu pod zbiornik wyrównawczy, 2) zbiornika i jego montaż, 3) uzbrojenie komory, 4) drogi dojazdowej i ogrodzenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.52-2, 45.23.21.51-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.