Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-28
Jelenia Góra: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOCI i MATERIAŁÓW ZUŻYWANYCH
Numer ogłoszenia: 67619 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, faks 075 7543883.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOCI i MATERIAŁÓW ZUŻYWANYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI i MATERIAŁÓW ZUŻYWANYCH Z PODZIAŁEM NA 4 ZADANIA tj. pakiet nr 1 - 12 pozycji asortymentowych; pakiet nr 2- 10 pozycji asortymentowych; pakiet nr 3- 4 pozycjie asortymentowe; pakiet nr 4- 6 pozycji asortymentowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 33.71.19.00 - Mydło 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 39.52.51.00 - Ściereczki do kurzu 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium :pakiet nr 1- 838,00 zł. ; pakiet nr 2 - 1.462,00 zł. ; pakiet nr 3- 852,00 zł.; pakiet nr 4- 1.823,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e) spełniają wymogi zawarte w SIWZ W toku badania i oceny ofert Zamawiający będzie posługiwał się kryteriami spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferty wg załączonego wzoru (załącznik nr 2); b) określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru (max do 7 dni roboczych), ale na cito 48 h - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2; c) określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 30 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2; d) określenie stałości cen (min. 12 miesięcy ) - należy wpisać do formularza oferty; e) określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2; f)uzupełniony wykaz-asortymentowo ilościowy wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1); g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); h)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 i 4) ; i) potwierdzenie wniesienia wadium; j) oświadczenie Wykonawcy ,że na żądanie Zamawiającego dostarczy w ciągu 3 dni roboczych próbki zaoferowanego asortymentu k) dot. pakietu nr 1 - do 1-12 dołączyć karty charakterystyki produktu wraz z opisem działania, dawkowania i składem chemicznym l) dot. pakietu nr 2 - do pozycji 1-2 dołączyć dokument potwierdzający wpis do rejestru kosmetyków tj: Rejestru Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach - do pozycji 3-7 dołączyć karty charakterystyki z opisem działania, dawkowania i składem preparatu. ł) dot. pakietu nr 3 - do pozycji 1-4 dołączyć karty charakterystyki z opisem działania i składem preparatu - do pozycji 2 dołączyć potwierdzenie producenta o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością, np. atest PZH.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - stałość cen - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ SZPITAL WOJEWÓDZKI ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra - Dział Umów i Zaopatrzenia pok. 024- niski parter.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO-SEKRETARIAT SZPITALA pok. 171.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚRODKI CZYSTOŚCI i MATERIAŁY ZUŻYWALNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI CZYSTOŚCI i MATERIAŁY ZUŻYWALNE - 12 POZYCJI ASORTYMENTOWYCH.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. stałość cen - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŚRODKI CZYSTOŚCI i MATERIAŁY ZUŻYWALNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI CZYSTOŚCI i MATERIAŁY ZUŻYWALNE - 10 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2, 33.71.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. stałość cen - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŚRODKI CZYSTOŚCI i MATERIAŁY ZUŻYWALNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI CZYSTOŚCI i MATERIAŁY ZUŻYWALNE - 4 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. stałość cen - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ŚRODKI CZYSTOŚCI i MATERIAŁY ZUŻYWALNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI CZYSTOŚCI i MATERIAŁY ZUŻYWALNE - 6 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.58.00-6, 33.76.30.00-6, 39.52.51.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. stałość cen - 20
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Remont z przebudową budynku ,,Zameczek" Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce
- KPN/16/2024 Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań w zakresie ochrony i bezpieczeństwa pożarowego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego
- "REMONT KWATERY OFIAR II WOJNY ŚWIATOWEJ ZLOKALIZOWANEJ NA CMENTARZU KOMUNALNYM PRZY UL. SUDECKIEJ 44 W JELENIEJ GÓRZE (STARY CMENTARZ) - ETAP II"
- MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 IM. WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO W JELENIEJ GÓRZE
- Świadczenie kompleksowej usługi ratowniczej w obiektach zarządzanych przez Spółkę Termy Cieplickie w Jeleniej Górze
- Dostosowanie istniejącego Traktu Porodowego do obowiązujących przepisów i wymogów ze szcz. uwzgl. obsz. porodowego i cięć cesarskich w formule "ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ" wraz z wymianą wyposażenia
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mycia, dezynfekcji i sterylizacji dla Centralnej Sterylizatorni.
- Dostawę artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. przez okres 12 miesięcy
- Dostawa środków czystości
- Dostawa środków czystości
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Dostawa środków czystości w ramach trzech zadań.
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.