eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › pełnienie całodobowej ochrony hali targowej położonej przy ul. Bonifacego 4 w Warszawie będącej w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy - Mokotów m. st. Warszawy oraz na całodobowe utrzymanie porządku i czystości w hali i na te

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-12-22

POZYCJA 67564

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: pełnienie całodobowej ochrony hali targowej położonej przy ul. Bonifacego 4 w Warszawie będącej w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy - Mokotów m. st. Warszawy oraz na całodobowe utrzymanie porządku i czystości w hali i na terenie do niej przyległym Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, do kontaktów: Edyta Partyn-Oknińska, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, tel. 022 8535756, fax 022 8494712, e-mail: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, www.zgnmokotow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23, 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie całodobowej ochrony hali targowej położonej przy ul. Bonifacego 4 w Warszawie będącej w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy - Mokotów m. st. Warszawy oraz na całodobowe utrzymanie porządku i czystości w hali i na terenie do niej przyległym. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie całodobowej ochrony hali targowej położonej przy ul. Bonifacego 4 w Warszawie będącej w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy - Mokotów m. st. Warszawy oraz na całodobowe utrzymanie porządku i czystości w hali i na terenie do niej przyległym. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 87302, 87309. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 29.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 1 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w niniejszej specyfikacji, tj.: 2. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej trzy usługi polegające na sprzątaniu budynków użyteczności publicznej w tym obiektów handlowych typu kompleksy handlowe, targowiska, hale targowe. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, polegające na sprzątaniu przez Wykonawcę co najmniej 3-ch budynków użyteczności publicznej w tym co najmniej 1 kompleksu handlowego lub 1 targowiska lub 1 hali targowej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru formularza oferty oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego prac). 3. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej pięć usług - polegających na ochronie budynków użyteczności publicznej w tym obiektów handlowych typu kompleksy handlowe, targowiska, hale targowe. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, polegające na ochranianiu przez Wykonawcę co najmniej 5-ciu budynków użyteczności publicznej w tym co najmniej 1 kompleksu handlowego lub 1 targowiska lub 1 hali targowej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru formularza oferty oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego prac). 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że dysponują personelem mającym kwalifikacje dla wykonania zamówienia, minimum 30 osób w tym co najmniej 26 osób posiadających kwalifikacje do wykonywania usług ochrony oraz 4 osoby z kwalifikacjami do wykonywania usług sprzątania przy czym osoby wyznaczone do ochrony nie mogą jednocześnie być wyznaczone do sprzątania (osoby ochraniające obiekt nie mogą schodzić ze służby w celu np. posprzątania obiektu bądź terenu do niego przyległego). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. Wykaz personelu należy złożyć na załączniku do wzoru formularza oferty. 5. Posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że posiadają własne zmotoryzowane patrole interwencyjne i sprzęt zmechanizowany (maszynę myjąco-zbierającą) do mycia podłóg. Czas reakcji patrolu interwencyjnego od wezwania do przybycia nie może być dłuższy niż 15 minut w dzień i do 8 minut w nocy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie i złożenie oświadczenia przez Wykonawcę na załączniku do wzoru formularza oferty - dotyczącego posiadanych przez Wykonawcę własnych zmotoryzowanych patroli interwencyjnych i sprzętu zmechanizowanego do mycia podłóg. 6. Posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że posiadają system przeciwnapadowy radiowy i zobowiążą się do bezpłatnego wyposażenia hali w w/w system przeciwnapadowy radiowy na czas realizacji zamówienia, a swoich pracowników bezpłatnie wyposażą w przyciski antynapadowe współdziałające z zainstalowanym systemem przeciwnapadowym i środki łączności bezprzewodowej. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie i złożenie oświadczenia przez Wykonawcę na załączniku do wzoru formularza oferty - dotyczącego posiadanego przez Wykonawcę systemu przeciwnapadowego radiowego wraz ze zobowiązaniem się Wykonawcy do bezpłatnego wyposażenia hali w ww. system. 7. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna przedłożenie do oferty aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji odpowiadającej w/w wymogom. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oferty wg. wzoru formularza oferty. 9.Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 400.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do wypełnienia formularza - zobowiązania zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do wzoru formularza oferty -iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 400.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 10. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego dokonywania kontrolnych objazdów przez załogi interwencyjne co najmniej 6 razy w godzinach od 1900 do 700 we wszystkie dni obowiązywania umowy celem sprawdzenia stanu ochranianego obiektu. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oferty wg. wzoru formularza oferty. 11. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego sporządzenia "planu ochrony" w którym zostanie określona organizacja i taktyka pełnienia ochrony prewencyjnej podczas całego okresu realizacji zamówienia w terminie o którym mowa w par. 2 ust. 5 istotnych postanowień umowy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oferty wg. wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. pozostałe zawarte w siwz. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. oświadczenie na załączniku do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr. 19 poz. 177 z późn. zm.) i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 w/w ustawy, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. niniejszej specyfikacji, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ważne na dzień upływu terminu składania ofert , 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7. aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 8. pełnomocnictwo, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 9 .pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 10. pozostałe zawarte siwz. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia o którym mowa w pkt. 8.1.8. potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 400.000,00 złotych polskich. W przypadku polis opłacanych w USD lub EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich 7 - dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do wypełnienia formularza - zobowiązania zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym /załącznik nr 7/ do wzoru formularza oferty - iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 400.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że posiadają własne zmotoryzowane patrole interwencyjne i sprzęt zmechanizowany (maszynę myjąco-zbierającą) do mycia podłóg. Czas reakcji patrolu interwencyjnego od wezwania do przybycia nie może być dłuższy niż 15 minut w dzień i do 8 minut w nocy. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie i złożenie oświadczenia przez Wykonawcę na załączniku do wzoru formularza oferty - dotyczącego posiadanych przez Wykonawcę własnych zmotoryzowanych patroli interwencyjnych i sprzętu zmechanizowanego do mycia podłóg. 2. Posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że posiadają system przeciwnapadowy radiowy i zobowiążą się do bezpłatnego wyposażenia hali w w/w system przeciwnapadowy radiowy na czas realizacji zamówienia, a swoich pracowników bezpłatnie wyposażą w przyciski antynapadowe współdziałające z zainstalowanym systemem przeciwnapadowym i środki łączności bezprzewodowej. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie i złożenie oświadczenia przez Wykonawcę na załączniku do wzoru formularza oferty - dotyczącego posiadanego przez Wykonawcę systemu przeciwnapadowego radiowego wraz ze zobowiązaniem się Wykonawcy do bezpłatnego wyposażenia hali w ww. system. 3. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej pięć usług - polegających na ochronie budynków użyteczności publicznej w tym obiektów handlowych typu kompleksy handlowe, targowiska, hale targowe. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, polegające na ochranianiu przez Wykonawcę co najmniej 5-ciu budynków użyteczności publicznej w tym co najmniej 1 kompleksu handlowego lub 1 targowiska lub 1 hali targowej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru formularza oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego prac), 4. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej trzy usługi polegające na sprzątaniu budynków użyteczności publicznej w tym obiektów handlowych typu kompleksy handlowe, targowiska, hale targowe. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, polegające na sprzątaniu przez Wykonawcę co najmniej 3-ch budynków użyteczności publicznej w tym co najmniej 1 kompleksu handlowego lub 1 targowiska lub 1 hali targowej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru formularza oferty oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego prac). 5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że dysponują personelem mającym kwalifikacje dla wykonania zamówienia, minimum 30 osób w tym co najmniej 26 osób posiadających kwalifikacje do wykonywania usług ochrony oraz 4 osoby z kwalifikacjami do wykonywania usług sprzątania przy czym osoby wyznaczone do ochrony nie mogą jednocześnie być wyznaczone do sprzątania (osoby ochraniające obiekt nie mogą schodzić ze służby w celu np. posprzątania obiektu bądź terenu do niego przyległego). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. Wykaz personelu należy złożyć na załączniku do wzoru formularza oferty. 6. pozostałe zawarte w siwz. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: kwota ryczałtu miesięcznego (z VAT) za pełnienie ochrony i utrzymanie porządku i czystości w hali i na terenie do niej przyległym - 100% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/IV/57/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.02.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Zamawiającego ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.02.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.02.2006, godzina 12:10, sala konferencyjna Zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.